معرفی کیس‌های گیمینگ اکسیس

معرفی کیس‌های گیمینگ اکسیس

اشتراک گذاری

انتخاب، خرید و البته اسمبل کامپیوترهای گیمینگ باتوجه به افزایش قیمت‌ها و محدودیت‌های بازار سخت افزار ایران، امری چالش برانگیز است. این موضوع برای کاربران و گیمرها را دچار مشکلاتی زیادی کرده است. از این رو در این مقاله از گیم طور قصد داریم به معرفی روشی مطمئن برای خرید کامپیوترهای گیمینگ بپردازیم.

تیم اکسیس (Axis) که متشکل از جمعی گیمر باسابقه است، فضایی را برای خریداران کامپیوترهای گیمینگ فراهم آورده است تا بتوانند متناسب با بودجه و نیاز خود، بهترین کامپیوتر گیمینگ را به صورت اسمبل شده تهیه کنند. این تیم هم در امر خرید و هم در پروسه‌ی ارتقای کامپیوتر می‌تواند به شما کمک کند. در ادامه به بررسی اجمالی یکی از محصولات گیمینگ اسمبل شده توسط تیم اکسیس می‌پردازیم.


کامپیوتر گیمینگ اکسیس

کیس گیمینگ اکسیس از پردازنده‌ی نسل سیزدهمی اینتل، یعنی Intel i5 13600k استفاده می‌کند. این پردازنده روی مادربرد Z790 GAMING X AX گیگابایت (Gigabyte) سوار شده است. این مادربرد گیمینگ از حافظه‌های رم DDR5 پشتیبانی می‌کند که بالاترین سرعت ممکن را برای کاربر فراهم می‌کنند.

همچنین به واسطه‌ی چیپست سری Z این مادربرد، امکان اورکلاک پردازنده‌ و همچنین پشتیبانی تا ۶ درگاه USB 3.1 نسل دو، برای این کامپیوتر فراهم شده است. کامپیوتر گیمینگ اکسیس از ۳۲ گیگابایت (دو ماژول ۱۶) رم Corsair Vengeance با فرکانس ۵۲۰۰ مگاهرتز (MHz) استفاده می‌کند که بالاترین سرعت ممکن را برای کاربران فراهم می‌آورد.

ماژول حافظه‌ی این کیس گیمینگ، یک ترابایت SSD از نوع m.2 سامسونگ 980 Pro است. در کنار این ماژول SSD پرسرعت، دستگاه از ۲ ترابایت هارد وسترن دیجیتال آبی نیز بهره می‌برد که می‌تواند برای ذخیره سازی اطلاعات مورد استفاده قرار گیرد. علاوه بر این به واسطه‌ی ماژول‌های توسعه‌ی مادربرد، این دستگاه در آینده قابلیت ارتقا حافظه و افزایش ماژول رم را خواهد داشت.

بیشتر بخوانید  معرفی مانیتور گیمینگ اسکپتر مدل E275W-2560

این کیس گیمینگ قدرتمند از کارت گرافیک RTX 3080 MSI Gaming x trio با ۱۰ گیگ حافظه‌ی گرافیکی GDDR6x بهره می‌برد که یکی از بهترین کارت‌های سری ۳۰ برای تجربه‌ی بازی‌ها در رزولوشن و فریم ریت بالاست. به واسطه‌ی بهره گیری از این کارت قدرتمند می‌توان تمامی عناوین نسل جدید را در تنظیمات گرافیکی بالا و فریم ریت بالای ۶۰ تجربه کرد.

این پردازنده‌های قدرتمند به وسیله‌ی پاور گیم‌مکس (Gamemax) ۱۰۵۰ واتی با استاندارد طلایی تغذیه می‌شوند که انرژی کافی برای این کیس قدرتمند را فراهم می‌آورد. در کنار همه‌ی این قطعات، وظیفه‌ی خنک سازی پردازنده‌ی قدرتمند نسل سیزدهمی این کیس به عهده‌ی خنک کننده‌ی Galahad AIO UNI FAN SL 360 لیان‌لی (Lian Li) است.

معرفی کیس‌های گیمینگ اکسیس - گیم طور

تمامی این قطعات در کیس میدتاور زیبای Dynamic EVO 11 لیان‌لی عرضه می‌شوند. این کیس علاوه بر جذابیت ظاهری به واسطه‌ی عرض زیاد، فضای کافی برای چرخش هوا را فراهم کرده است. کیس ظرفیت نصب ۱۰ فن را نیز دارد، که در این کیس اکسیس ۶ فن ۱۲۰ همین برند نیز نصب شده است.

در انتها لازم است اشاره‌ای به که کیفیت اسمبل و کابل کشی کیس‌های گیمینگ اکسیس داشته باشیم که به اصولی‌ترین شکل ممکن صورت گرفته است. قیمت این کیس گیمینگ بسته به شرایط بین ۱۳۰ الی ۱۵۰ میلیون تومان خواهد بود.

با این حال شما می‌توانید با مراجعه به اکسیس، با توجه به بودجه و نیاز خود کیس‌های گیمینگ از ۳۰ میلیون تومان و بالاتر را تهیه کنید. اگر قصد خرید کامپیوتر گیمینگ و یا بروزرسانی کامپیوتر قدیمی خود را دارید، می‌توانید با اطمینان از سلامت کالا بهترین گزینه را بسته به بودجه‌ی خود تهیه کنید.

اخبار مرتبط

اخبار سینما و تلویزیون

زمان شروع تولید فیلم جدید ریدیک اعلام شد

پس از سال‌ها انتظار، فیلم‌برداری قسمت جدید فیلم‌های ریدیک با نام Riddick: Furya به‌زودی آغاز می‌شود. پس از تقریبا یک دهه انتظار به‌زودی شاهد ساخت