بهترین هدست های گیمینگ با سیم

اشتراک گذاری

بدون شک گیمرهای حرفه‌ای در کنار استفاده از پی‌سی‌های قدرتمند، به استفاده از تجهیزات با کیفیت حرفه‌ای مثل موس، کیبورد مکانیکال و بهترین هدست های گیمینگ با سیم یا وایرلس حرفه‌ای نیز اهمیت می‌دهند. دلیل استفاده از این تجهیزات بدون شک کمک به گیمر برای افزایش تمرکز و دقت در هنگام بازی کردن خواهد بود. حتی انتخاب یک هدفون گیمینگ سیمی ارزان قیمت نیز می‌تواند تغییر بزرگی در بازی شما ایجاد کند.

هدست وایرلس کریتیو مدل SXFI Air - بهترین هدست‌ ایکس باکس وان

تصور کنید که هنگام بازی کردن قادر به تشخیص موقعیت بازیکنان مقابل نباشید و در طرف مقابل حریف شما با استفاده از بهترین هدست گیمینگ درک کامل از موقعیت و صدای شما دارد. این موضوع باعث می‌شود تا حریف شما از یک برتری بزرگ در برابر شما برخوردار شود.

با این وجود انتخاب و خرید هدفون های گیمینگ سیمی حتی اگر اقتصادی باشند، به سادگی امکان پذیر نخواهد بود. هدست‌ های گیمینگ بدون تردید برای بازی ساخته شده‌اند. با این حال همه آن‌ها نمی‌توانند به بهبود عملکردتان در بازی به شما کمک کنند. در این سری مقاله‌های گیم طور قصد داریم تا به معرفی بهترین هدفون های گیمینگ باسیم و مناسب برای گیمینگ بپردازیم.


بهترین هدست های گیمینگ سیمی چه ویژگی‌هایی دارند؟

هدست گیمینگ سیمی و مناسب بازی، دارای ویژگی‌هایی بخصوص است که آن را از دیگر هدست‌ها و هدفون‌های بازار متمایز می‌کند. صدای تولید شده توسط هدفون گیمینگ سیمی به صورتی‌ست که شما خود را درون محیط بازی ببینید. به همین منظور درایورهای مخصوصی در آن‌ها استفاده می‌شود. همچنین این محصولات بیس ضعیف‌تری نسبت به دیگر هدست‌ها دارند که باعث می‌شود برای گوش دادن به موسیقی چندان مناسب نباشند.

هدست وایرلس استیل سریز مدل Arctis 9

باید بدانید بهترین هدست های گیمینگ سیمی مناسب دارای وزن پایین خواهند بود. این موضوع باعث می‌شود تا بتوان چندین ساعت را بدون نیاز به استراحت صرف استفاده از آن‌ها کرد. این ویژگی در کنار داشتن ابری کافی در هدبند یک ترکیب بسیار عالی را به وجود می‌آورد. علاوه بر آن کیفیت ساخت یک المان مهم دیگر به شمار می‌رود که باعث می‌شود بتوانید از هدست خود با خیالی آسوده‌تر و زمان بیشتری استفاده کنید.


هدست کرسیر مدل HS35

کرسیر (Corsair) از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان تجهیزات گیمینگ است. این برند در حوضه تولید هدست گیمینگ نیز فعالیت بسیار حرفه‌ای دارد. کمپانی کرسیر با تولید محصولات اقتصادی تا گران‌‌ قیمت، نیاز همه کاربران را در نظر گرفته است. محصول HS35 Stereo یکی از بهترین هدست‌های گیمینگ محسوب می‌شود که از قیمت اقتصادی نیز برخوردار است.

هدست کرسیر HS35 Stereo

این محصول که از ارزان قیمت‌ترین هدست‌های مناسب برای کامپیوتر به شمار می‌رود حدود ۱.۵ میلیون تومان قیمت دارد. با وجود قیمت اقتصادی، کورسیر در ساخت آن دقت بسیار زیادی به خرج داده و شاهد استفاده از مواد بسیار با کیفیت در آن هستیم. همچنین ابری موجود در هدبند، ضخامت زیادی دارد. ایرکاپ‌های این محصول از پارچه مش تولید شده‌اند تا هوای کافی در آن جریان یابد.

وزن این محصول فقط ۲۵۰ گرم است و استفاده از آن برای مدت طولانی باعث خستگی شما نخواهد شد. درایورهای این هدست ۵۰ میلی‌متر هستند و صدای بسیار مناسبی را تولید می‌کنند. فرکانس پاسخ‌دهی آن نیز بین ۲۰ تا ۲۰ کیلو هرتز است. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به قابلیت حذف نویز اشاره کرد.

این محصول به وسیله جک ۳.۵ میلی‌متری به دیوایس شما متصل می‌شود. میکروفون این محصول قابلیت جداسازی دارد و در صورت نیاز می‌توانید از آن استفاده کنید. از ویژگی‌های دیگر این محصول باید به صدای استریو اشاره کرد که بسیار شفاف و با جزئیات صدا را به گوش شما خواهد رساند.

مدل Corsair HS35 Stereo
نوع اتصال سیمی
کیفیت ساخت بسیار خوب
درایور و فرکانس پاسخ‌دهی درایور ۵۰ میلی‌متری و فرکانس بین ۲۰ تا ۲۰ کیلو هرتز
کیفیت میکروفون خوب
پشتیبانی از صدای ویژه پشتیبانی از صدای Stereo
قیمت حدود ۱.۵ میلیون تومان

هدست گیمینگ MSI مدل IMMERSE GH20

کمتر کسی را خواهید یافت که در صنعت گیمینگ نام ام‌اس‌آی (MSI) را نشنیده باشد. این برند به ساخت تجهیزات گیمینگ با کیفیت شهرت دارد. همچنین هدست‌های گیمینگ این برند از جمله محصولات بسیار ارزنده در بازار به شمار می‌روند. IMMERSE GH20 یکی از بهترین هدست های گیمینگ اقتصادی با ارزش خرید بسیار بالا است.

هدست MSI مدل IMMERSE GH20

قیمت این هدفون گیمینگ اقتصادی در بازار کشور حدود ۱.۵ میلیون تومان است. کیفیت ساخت این محصول بسیار مناسب است و در ساخت هدبند از فلز استفاده شده تا از استحکام بالایی برخوردار باشد. هدبند دارای ابری کافی است و هنگام استفاده بسیار راحت خواهد بود. همچنین ایرکاپ‌ها از چرم مصنوعی ساخته شده‌اند و از کیفیت مناسبی برخوردارند.

علاوه بر کیفیت بالا این محصول یکی از سبک‌ترین مدل‌های هدست‌ گیمینگ اقتصادی برای بازی است و تنها ۲۴۵ گرم وزن دارد. درایورهای این محصول دارای قطر ۴۰ میلی‌متری هستند. این درایورها صدایی بسیار بلند و واضح را به گوش شما می‌رسانند. فرکانس پاسخ‌دهی این هدست نیز بین ۲۰ تا ۲۰ کیلو هرتز است.

این هدست به وسیله جک ۳.۵ میلی‌متری با طول بسیار مناسب ۱.۵ متری به دستگاه شما متصل می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به تنظیم صدا از روی هدست اشاره کرد که یک ویژگی بسیار کاربردی محسوب می‌شود. همچنین میکروفون آن کیفیت مناسبی داشته و صدای مناسبی را به گوش مخاطبین می‌رساند.

مدل MSI IMMERSE GH20
نوع اتصال سیمی
کیفیت ساخت بسیار خوب
درایور و فرکانس پاسخ‌دهی درایور ۴۰ میلی‌متری و فرکانس بین ۲۰ تا ۲۰۰۰۰ هرتز
کیفیت میکروفون خوب
پشتیبانی از صدای ویژه
قیمت حدود ۱.۵ میلیون تومان

هدست گیمینگ ایسوس Asus TUF Gaming H3

ایسوس (Asus) با ارائه محصولات در رده‌های قیمتی مختلف سعی دارد تا نیاز همه کاربران را برطرف کند. این کمپانی همچنین در ساخت محصولات خود دقت بسیار زیادی به خرج می‌دهد. همین موضوع باعث می‌شود تا شاهد ارائه محصولاتی بسیار بادوام از سوی این کمپانی باشیم. Asus Tuf Gaming H3 نیز یکی از این محصولات بسیار با کیفیت است.

هدست گیمینگ ایسوس Asus TUF Gaming H3

این محصول با قیمت حدود ۱.۷ میلیون تومان ارزش خرید بسیار بالایی دارد. کیفیت ساخت این محصول بسیار بالا است و از فلز برای ساخت هدبند آن استفاده شده است. علاوه بر آن پدهای روی گوش آن از جنس چرمی است و در طولانی مدت به گوش‌های شما آسیبی وارد نمی‌شود.

بیشتر بخوانید  معرفی ویدیویی مودم نتربیت ND-4230NU با پشتیبانی از درگاه USB

این هدفون گیمینگ سیمی ۲۹۴ گرمی، درایورهایی ۵۰ میلی‌متری دارد تا صدایی با وضوح بالا را به نمایش بگذارد. فرکانس پاسخ‌دهی آن بین ۲۰ تا ۲۰ کیلو هرتز است. با توجه به قیمت پایین آن نویز کنسلینگ را در آن نخواهید دید. اتصال این هدست از طریق جک ۳.۵ میلی‌متری است. در این محصول نرم افزار ایسوس کمک خاصی به شما نخواهد داد. کیفیت میکروفون این هدست مناسب بوده و صدای نسبتا واضحی را به مخاطبان شما می‌رساند.

از مهم‌ترین ویژگی‌های این هدست گیمینگ باید به وجود صدای فراگیر ۷.۱ (Surround Sound 7.1) در آن اشاره کرد. دقت این ویژگی در این محصول بسیار بالا است و تصویر سازی بسیار مناسبی برای شما ایجاد خواهد کرد. همچنین باید بدانید این هدست توسط Windows Sonic پشتیبانی می‌شود و از طریق ویندوز نیز می‌توانید در صدای آن تغییر ایجاد کنید.

مدل Asus TUF Gaming H3
نوع اتصال سیمی
کیفیت ساخت بسیار خوب
درایور و فرکانس پاسخ‌دهی درایور ۵۰ میلی‌متری و فرکانس بین ۲۰ تا ۲۰۰۰۰ هرتز
کیفیت میکروفون متوسط
پشتیبانی از صدای ویژه پشتیبانی از صدای فراگیر ۷.۱ کاناله و Windows Sonic
پشتیبانی از نرم افزار بله
قیمت حدود ۱.۷ میلیون تومان

هدفون ردراگون مدل Zeus X H510 RGB

کمپانی ردراگون (Redragon) از جمله برندهای پرفروش و بسیار محبوب بخصوص در ایران است. محصولات این برند دارای امکانات بسیار عالی در کنار قیمت منطقی هستند. اگر به دنبال خرید یک هدست حرفه‌ای و مناسب گیمینگ هستید باید به محصول Zeus X H510 RGB از این برند نگاهی بیاندازید.

هدفون ردراگون Zeus X H510

این محصول قیمت در بازار کشور قیمتی در حدود ۲ میلیون تومان دارد و امکانات بسیار مناسبی در اختیار شما قرار می‌دهد. کیفیت ساخت این هدست گیمینگ کاملا قابل قبول است و از ردراگون انتظار این کیفیت را داریم. ایرکاپ‌های این محصول از جنس پارچه مش بسیار با کیفیت هستند تا آسیبی به گوش شما وارد نشود.

وزن هدست Zeus X H510 RGB حدود ۵۰۰ گرم است و وایرلس بودن آن باعث شده تا کابلی مزاحم شما نشود. درایورهای این محصول قطر ۵۳ میلی‌متری دارد و صدا در آن واضح و با کیفیت است. فرکانس این هدست بین ۲۰ تا ۲۰ کیلو هرتز است. طول کابل این محصول ۲ متر است و طول بسیار مناسبی دارد.

شما می‌توانید از برنامه مخصوص ردراگون برای تغییرات در هدفون خود استفاده کنید. همچنین تغییر نورپردازی این هدست حرفه‌ای از طریق برنامه امکان پذیر خواهد بود. علاوه بر آن در این محصول صدای فراگیر ۷.۱ کاناله نیز وجود دارد و تصویرسازی بسیار خوبی را به شما ارائه می‌دهد. لازم است بدانید میکروفون این هدست کیفیت مناسبی دارد.

مدل Redragon Zeus X H510 RGB
نوع اتصال سیمی
کیفیت ساخت خوب
درایور و فرکانس پاسخ‌دهی درایور ۵۳ میلی‌متری و فرکانس بین ۲۰ تا ۲۰۰۰۰ هرتز
کیفیت میکروفون خوب
پشتیبانی از صدای ویژه پشتیبانی از صدای فراگیر ۷.۱ کاناله
پشتیبانی از نرم افزار بله
قیمت حدود ۲ میلیون تومان

هدست ریزر RAZER Blackshark V2 X

ریزر (Razer) یکی از پیشگامان و پرطرفدارترین برندهای ساخت تجهیزات جانبی گیمینگ است. بدون شک محصولات این کمپانی از کیفیت بسیار بالایی بهره می‌برند و جزو بهترین‌ها در میان هم‌رده‌ها هستند. محصول Blackshark V2 X از ریزر نیز یکی از بهترین هدست‌ های گیمینگ سیمی از این کمپانی به شمار می‌رود.

هدست گیمینگ ریزر RAZER Blackshark V2 X

قیمت این محصول جذاب در بازار کشور حدود ۲.۷ میلیون تومان است. همچنین در ساخت آن از چرم مصنوعی و پلاستیک استفاده شده است و کیفیت بالایی دارد. وزن این هدست حرفه‌ای ۲۴۰ گرم است و در استفاده‌های طولانی مدت احساس سنگینی نخواهید داشت.

ریزر در این محصول از درایورهای ۵۰ میلی‌متری استفاده کرده و صدایی رسا و بسیار شفاف در آن مشاهده می‌شود. فرکانس پاسخ‌دهی هدفون Blackshark V2 X بین ۱۲ تا ۲۸ کیلو هرتز است. لازم است بدانید در این محصول نویز کنسلینگ وجود ندارد. همچنین نرم افزار Synapse به کار شما نخواهد آمد. میکروفون این هدست قابلیت جداشونده ندارد اما صدای بسیار واضح و شفافی را انتقال خواهد داد و نمی‌توان در آن ایراد خاصی پیدا کرد.

این هدست گیمینگ باسیم از قابلیت صدای فراگیر ۷.۱ کاناله نیز پشتیبانی می‌کند. برای فعال کردن آن باید نرم افزار مربوط به آن را دانلود کنید و کد موجود در جعبه هدست را در آن وارد کنید. همچنین همراه با این محصول یک کابل برای افزایش طول سیم هدست ارائه می‌شود که می‌توانید از آن در صورت لزوم استفاده کنید.

مدل RAZER Blackshark V2 X
نوع اتصال سیمی
کیفیت ساخت خوب
درایور و فرکانس پاسخ‌دهی درایور ۵۰ میلی‌متری و فرکانس بین ۱۲ تا ۲۸۰۰۰ هرتز
کیفیت میکروفون خوب
پشتیبانی از صدای ویژه پشتیبانی از صدای فراگیر ۷.۱ کاناله
پشتیبانی از نرم افزار خیر
قیمت حدود ۲.۷ میلیون تومان

هدست CREATIVE SOUND BLASTERX H6

برند کریتیو (Creative) از بزرگترین سازنده‌های کارت صدا و تجهیزات صوتی است. محصولات این کمپانی به دوام، کیفیت و امکانات بسیار عالی شناخته ‌می‌شوند. یکی از محصولات فوق‌العاده بازار هدفون گیمینگ سیمی Sound Blasterx H6 است و امکاناتی فراتر از قیمت خود را در اختیار شما خواهد گذاشت.

هدست CREATIVE SOUND BLASTERX H6

راستش را بخواهید قیمت ۲.۸ میلیون تومانی این محصول با توجه ویژگی‌ها و قابلیت‌های آن بسیار معقول است. کیفیت ساخت آن بسیار بالا بوده و از فلز در ساخت هدبند آن استفاده شده است. همچنین ایرکاپ‌های آن از جنس پارچه مش است تا هوای خنک در آن جریان داشته باشد و همچنین این ایرکاپ قابلیت جداشونده دارد. وزن این هدست گیمینگ ۳۱۴ گرم است اما طراحی مناسب آن باعث شده تا در استفاده موجب خستگی شما نشود.

بیشتر بخوانید  راهنمای خرید بهترین موس وایرلس گیمینگ

درایورهای ۵۰ میلی‌متری Full Spectrum این محصول به قدری صدای بلند و مناسبی را تولید می‌کنند که علاوه بر بازی کردن از این هدست حرفه‌ای می‌توانید برای گوش دادن به موسیقی نیز استفاده کنید. فرکانس پاسخ‌دهی این هدست حرفه‌ای بین ۲۰ تا ۲۰ کیلو هرتز است. همچنین این محصول دارای صدای فراگیر ۷.۱ کاناله، ۵.۱ کاناله و استریو است. صدای میکروفون در این هدست گیمینگ بسیار عالی است.

از امکانات بسیار جالب این هدست گیمینگ سیمی دکمه مانیتورینگ (Monitoring) اشاره کرد که صدای محیط اطراف را از طریق هدست به گوش شما می‌رساند. این هدست حرفه‌ای دبه همراه یک نرم افزار اختصاصی عرضه می‌شود. این نرم افزار امکان شخصی سازی صدا، نورپردازی و ساخت پروفایل‌های متعدد را می‌دهد.

مدل CREATIVE SOUND BLASTERX H6
نوع اتصال سیمی
کیفیت ساخت بسیار خوب
درایور و فرکانس پاسخ‌دهی درایور ۵۰ میلی‌متری و فرکانس بین ۲۰ تا ۲۰۰۰۰ هرتز
کیفیت میکروفون خوب
پشتیبانی از صدای ویژه پشتیبانی از صدای فراگیر ۷.۱ کاناله
پشتیبانی از نرم افزار بله
قیمت حدود ۲.۸ میلیون تومان

هدست گیمینگ لاجیتک مدل G432

لاجیتک (Logitech) بدون شک یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین برندهای سازنده لوازم جانبی گیمینگ به شمار می‌رود. این کمپانی با ساخت محصولات با کیفیت و البته با امکانات بسیار مناسب طرفداران زیادی برای خود پیدا کرده است. یکی از بهترین هدست‌های پی‌سی با قیمت اقتصادی G432 از لاجیتک خواهد بود.

هدست گیمینگ لاجیتک مدل G432 - بهترین هدست‌ ایکس باکس وان

هدست گیمینگ لاجیتک G432 دارای قیمت ۳ میلیون تومانی است. در ساخت این محصول از پلاستیک با کیفیت و فلز در قسمت هدبند استفاده شده است. ایرکاپ‌های این مدل از جنس چرم نسبتا با دوامی است. همچنین در قسمت هدبند ابری تقریبا ضخیمی برای راحتی سر وجود دارد.

بهترین هدست‌ پی‌سی، ایکس باکس و یا هر کنسول دیگری با داشتن وزن پایین باعث می‌شوند بتوانید به مدت طولانی‌تر از آن استفاده کنید. این هدست نیز با داشتن وزن ۲۸۰ گرمی یک محصول سبک به حساب می‌آید. درایورهای ۵۰ میلی‌متری این هدست صدایی با وضوح بالا دارند. فرکانس پاسخ‌دهی این محصول بین ۲۰ تا ۲۰ کیلو هرتز است و از صدای استریو نیز برخوردار است.

شما می‌توانید به وسیله جک ۳.۵ میلی‌متری یا USB از هدست خود استفاده کنید. از دیگر ویژگی‌های این محصول به عنوان یکی از بهترین هدست های گیمینگ سیمی می‌توان به قابلیت پشتیبانی از DTS، امکان استفاده از دو ورودی صدا به صورت همزمان و میکروفون با قابلین حذف نویز اشاره کرد. کیفیت میکروفون در هدست G432 مناسب است.

مدل Logitech G432
نوع اتصال سیمی
کیفیت ساخت بسیار خوب
درایور و فرکانس پاسخ‌دهی درایور ۵۰ میلی‌متری و فرکانس بین ۲۰ تا ۲۰ کیلو هرتز
کیفیت میکروفون خوب
پشتیبانی از صدای ویژه پشتیبانی از DTS برای صدای فراگیر ۷.۱ کاناله
قیمت حدود ۳ میلیون تومان

هدست بازی ریزر مدل Blackshark V2

ریزر دارای لاین‌های مختلفی از بهترین هدست های گیمینگ سیمی است و یکی از محبوب‌ترین لاین‌های آن Blackshark است. طراحی زیبا، وزن پایین و صدای با کیفیت از مهم‌ترین ویژگی‌های این لاین است. تفاوت‌های کوچک اما کلیدی در این محصول با Blackshark V2 X باعث ایجاد تغییرات بزرگ در آن شده که ارزش خرید آن را بالا می‌برد.

هدست بازی ریزر مدل Blackshark V2

قیمت این هدست حرفه‌ای در بازار حدود ۴.۵ میلیون تومان است. کیفیت ساخت این محصول خوب است و شاهد استفاده از پلاستیک در بیشتر قسمت‌ها هستیم. تنها مشکل این هدست در تغییر اندازه هدبند آن است که پلاستیکی بودن آن باعث می‌شود در طولانی مدت صدمه ببیند. ایرکاپ‌ها از جنس پارچه مش هستند تا هوای کافی در آن جریان پیدا کند.

این محصول وزن پایینی برخوردار بوده و فقط ۲۶۲ گرم وزن دارد. ریزر در هدست خود از درایورهای ۵۰ میلی‌متری استفاده کرده تا صدایی رسا و با کیفیت را به گوش شما برساند. فرکانس پاسخ‌دهی این هدست حرفه‌ای بین ۱۲ تا ۲۸ کیلو هرتز است. میکروفون این محصول صدایی بسیار شفاف دارد اما شما می‌توانید تغییرات گسترده‌ای در آن ایجاد کنید.

برای ایجاد این تغییرات هدست را به وسیله کارت صدا موجود در بسته‌بندی به پی‌سی خود متصل کنید تا بتوانید با استفاده از نرم افزار ریزر در صدای خود تغییراتی اعمال کنید. باید بدانید این هدست نیز دارای صدای فراگیر ۷.۱ بوده و عملکرد بسیار خوبی دارد. نحوه اتصال این محصول نیز از طریق جک ۳.۵ میلی‌متری است.

مدل RAZER Blackshark V2
نوع اتصال سیمی
کیفیت ساخت خوب
درایور و فرکانس پاسخ‌دهی درایور ۵۰ میلی‌متری و فرکانس بین ۱۲ تا ۲۸۰۰۰ هرتز
کیفیت میکروفون خوب
پشتیبانی از صدای ویژه پشتیبانی از صدای فراگیر ۷.۱ کاناله
پشتیبانی از نرم افزار بله
قیمت حدود ۴.۵ میلیون تومان

هدست گیمینگ LOGITECH G PRO X

لاجیتیک محصولات خود را با ظرافت بسیار زیادی طراحی می‌کند. این محصولات عموما ویژگی‌های خوب بسیار زیادی دارند. لاجیتک با معرفی هدست G PRO X ثابت کرد یک هدست با ظاهر ساده چگونه قواعد بازی را برای رقبا بهم می‌ریزد.

هدست گیمینگ LOGITECH G PRO X

قیمت این محصول حدود ۵ میلیون تومان است و ویژگی‌های بسیار خوبی همراه خود دارد. کیفیت ساخت همچون دیگر محصولات این برند بسیار عالی است. ایرکاپ‌های این هدست گیمینگ از جنس چرمی است و از کیفیت خوبی برخوردار است و در طولانی مدت به سادگی خراب نخواهد شد.

وزن این محصول ۳۲۰ گرم بوده و نسبت به دیگر محصولات هم رده کمی سنگین بنظر می‌رسد. اما سعی شده تا با طراحی مناسب هدبند از خستگی سر در طولانی مدت جلوگیری کند. درایورهای این محصول قطر ۵۰ میلی‌متری دارند و صدایی بسیار رسا و شفاف را به گوش شما خواهد رساند. همچنین باید بدانید فرکانس پاسخ‌دهی این هدست بین ۲۰ تا ۲۰ کیلو هرتز است. باید به پشتیبانی این محصول از صدای فراگیر ۷.۱ کاناله نیز اشاره کرد.

درون بسته‌بندی این هدست یک کارت صدا نیز وجود دارد که با استفاده از آن می‌توانید در هدست خود تغییراتی را ایجاد کنید. همچنین میکروفون این محصول که لاجیتک اسم آن را Blue Voice گذاشته، صدایی بسیار شفاف و بدون نویز را به مخاطبان می‌رساند. برای جابجایی آسان این هدست حرفه‌ای، یک کیف برای حمل کردن آن درون جعبه وجود دارد.

مدل LOGITECH G PRO X
نوع اتصال سیمی
کیفیت ساخت بسیار خوب
درایور و فرکانس پاسخ‌دهی درایور ۵۰ میلی‌متری و فرکانس بین ۲۰ تا ۲۰۰۰۰ هرتز
کیفیت میکروفون خوب
پشتیبانی از صدای ویژه پشتیبانی از صدای فراگیر ۷.۱ کاناله
پشتیبانی از نرم افزار بله
قیمت حدود ۵ میلیون تومان

هدست استیل سریز مدل SteelSeries ARCTIS 3

کمتر کسی را خواهید یافت که در صنعت گیمینگ نام استیل سریز (Steel Series) را نشنیده باشد. این برند به ساخت تجهیزات گیمینگ با کیفیت شهرت دارد. همچنین هدست‌های گیمینگ این برند از جمله محصولات بسیار ارزنده و در رده‌ی بهترین هدست های گیمینگ با سیم به شمار می‌روند. Arctis 3 یک هدست حرفه‌ای وایرلس با ارزش خرید بسیار بالا است.

هدست استیل سریز مدل SteelSeries ARCTIS 3

قیمت این محصول بسیار خوش ساخت در بازار حدود ۵.۵ میلیون تومان است. کیفیت ساخت همان طور که از قیمت و برند آن انتظار می‌رود بسیار بالا است. در ساخت هدبند این محصول از فلز استفاده می‌شود. همچنین پارچه‌ای بسیار مقاوم برای تنظیم ارتفاع آن وجود دارد. ایرکاپ‌های این هدست گیمینگ از پارچه مش ساخته شده است و هوای کافی در آن جریان پیدا خواهد کرد.

وزن این هدست حرفه‌ای وایرلس ۲۹۴ گرم است و در دسته هدست‌های سنگین قرار می‌گیرد. این موضوع باعث می‌شود تا استفاده از این محصول در طولانی مدت خسته کننده ظاهر شود. درایورهای این محصول دارای قطر ۴۰ میلی‌متری هستند و صدایی بسیار بلند و مهم‌تر از آن کاملا واضح و شفاف را به گوش شما می‌رساند. فرکانس پاسخ‌دهی این هدست بین ۲۰ تا ۲۰ کیلو هرتز است.

از دیگر ویژگی‌های این هدست باید به صدای ۷.۱ کاناله و میکروفون این هدست سیمی اشاره کرد که کیفیت قابل بسیار مطلوبی داشته و دارای گواهی دیسکورد (Discord) است. این هدست دارا سیمی با طول ۱.۲ متر است. همچنین با استفاده از نرم افزار مخصوص شما قادر به انجام تغییرات و شخصی‌‌سازی برخی از تنظیمات خواهید بود.

مدل Steel Series Arctis 9
نوع اتصال وایرلس
کیفیت ساخت بسیار خوب
درایور و فرکانس پاسخ‌دهی درایور ۴۰ میلی‌متری و فرکانس بین ۲۰ تا ۲۰۰۰۰ هرتز
کیفیت میکروفون خوب
پشتیبانی از صدای ویژه پشتیبانی از صدای فراگیر ۷.۱ کاناله
پشتیبانی از نرم افزار بله
قیمت حدود ۵.۵ میلیون تومان

نتیجه گیری خرید بهترین هدست های گیمینگ با سیم

انتخاب و خرید یک هدست گیمینگ سیمی و مناسب برای باری کردن، با توجه به تنوع بسیار بالا و امکانات گسترده می‌تواند دشوار باشد. به خصوص که قیمت این محصولات در بازار با نوسان بسیار زیادی همراه است. در این مقاله سعی کردیم تا بهترین گزینه‌های موجود در بازار ایران را به شما معرفی کنیم تا انتخاب برای شما ساده‌تر شود.

بهترین هدست سیمی اقتصادی Corsair HS35
بهترین هدست باسیم از نظر زیبایی Razer Blackshark V2 X
بهترین هدست گیمینگ سیمی در عملکرد Razer Blackshark V2
بهترین هدفون گیمینگ باسیم میکروفون RAZER Blackshark V2 و LOGITECH G PRO X
بهترین هدست سیمی در ازای قیمت CREATIVE SOUND BLASTERX H6
بهترین هدست گیمینگ با سیم چه ویژگی‌هایی دارد؟

هدست های گیمینگ مناسب بازی کردن، از استحکام کافی و وزن سبک بهره می‌برد. این هدست صدا و میکروفن با کیفیتی داشته و با اکثر سیستم‌ عامل‌های امروزی و کنسول‌های بازی سازگار است.

هدست گیمینگ سیمی بهتر است یا وایرلس؟

امروزه کمپانی‌ها با استفاده از تکنولوژی‌های بسیار پیشرفته هدست‌های وایرلس با حداقل تاخیر را تولید کرده‌اند. اما نیاز به شارژ و در دسترس بودن هدست سیمی با قیمت یکسان ولی عملکرد بهتر باعث شده همچنان هدست‌های سیمی محبوب‌تر باشند.

چه برندی بهترین هدست های گیمینگ با سیم را تولید می‌کند؟

بهترین برندهای هدست گیمینگ که در بازار ایران نیز در دسترس هستند را می‌توان از سونی (Sony)، استیل سریز (SteelSeries)، ریزر (Razer)، لاجیتک (Logitech)، هایپرایکس (HyperX) و کرسیر (Corsair) تهیه کرد.

اخبار مرتبط