معرفی وب‌کم ردراگون GW910 و GW900 APEX

مقایسه وب‌کم ردراگون مدل GW900 و مدل GW910

اشتراک گذاری

اگر به تولید محتوای ویدئویی و انجام استریم علاقه دارید، انتخاب یک وب‌کم مناسب امری حیاتی است. وب‌کم مناسب از جمله مهم‌ترین و اصلی‌ترین تجهیزات برای استریمرها است. بهره‌گیری از وب‌کم مناسب باعث بهبود وضوح تصویر و صدا در ویدئوها می‌شود. اگر به دنبال تهیه‌ی وب‌کم باکیفیت و قیمت مناسب هستید، وب‌کم‌های ردراگون با گارانتی گروه مهندسین تخت جمشید انتخاب مناسبی هستند.

برند چینی ردراگون (Redragon) با عرضه محصولاتی خوش‌ساخت و اقتصادی، شناخته می‌شود. این برند تجهیزات گیمینگ متنوعی برای بازیکنان تولید و عرضه می‌کند. از محصولات متنوع این کمپانی می‌توانیم به وب‌کم، کیبورد، موس و هدست گیمینگ اشاره کنیم. در این مقاله از گیم طور به بررسی دو وب‌کم از این برند می‌پردازیم.


معرفی وب‌کم ردراگون مدل GW910

وب‌کم ردراگون مدل GW910 محصولی خوش‌ساخت و با قیمت اقتصادی است که از ارزش خرید بالایی برخوردار است. همچنین با توجه به مشخصات این وب‌کم انتخاب خوبی برای گیمرها و استریمرهای تازه‌کار است. از ویژگی‌های این محصول، می‌توانیم به رینگ‌لایت تعبیه شده برای وب‌کم و کابل اتصال 2.0 USB اشاره کنیم.

معرفی وب‌کم ردراگون مدل GW910

این محصول با بسته بندی مشکی و چشم‌نوازی عرضه می‌شود. همچنین با باز کردن جعبه محصول، دفترچه‌ی راهنما و دو برچسب ردراگون در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. درآخر برچسب گارانتی ۱۲ ماهه تخت جمشید روی پوشش مقوایی محصول، قابل مشاهده است.

مشخصات فنی وب‌کم ردراگون مدل GW910

وب‌کم این محصول قابلیت ضبط ویدئو با رزولوشن FULL HD و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه را دارد. وب‌کم ردراگون، به راحتی تصاویر باکیفیت و شفافی را ثبت می‌کند. همچنین این محصول دارای یک رینگ‌لایت کوچک است که کاربران را از تهیه یک رینگ‌لایت جداگانه، بی‌نیاز می‌کند. این رینگ‌لایت از سه حالت مختلف نور پشتیبانی ‌می‌کند. کاربران با لمس قسمت جلویی وب‌کم، قادر به تنطیم نور به رنگ دلخواه خود هستند.

یکی از ویژگی‌های این محصول، قابلیت بزرگ‌سازی تصاویر تا پنچ برابر است. مقدار زوم دوربین متناسب با نیاز کاربر قابل تنظیم است. همچنین این دوربین از دو میکروفون برای ضبط صدا بهره می‌برد. صداهای ضبط شده توسط این میکروفون‌ها، از کیفیت و شفافیت بالایی برخوردار هستند.

GW910

این وب‌کم از سیم USB برای اتصال به کامپیوتر استفاده می‌کند. طول سیم به کاربران آزادی عمل بیشتری برای جای‌گذاری دوربین میدهد. همچنین این مدل از وب‌کم برای حفظ حریم خصوصی کاربران، دارای یک درپوش آهن‌ربایی با لوگوی ردراگون است.

تصویر ثبت شده با وب‌کم ردراگون مدل GW910
تصویر ثبت شده با وب‌کم ردراگون مدل GW910

پشتیبانی نرم افزاری

برای استفاده از این وب‌کم نیازی به نصب درایور یا برنامه جداگانه نیست. همچنین این وب‌کم با اکثر سیستم‌های عامل سازگار است. برای متصل کردن وب‌کم ردراگون، کافی است آن‌را با کابل USB به کامپیوتر متصل کنید و دوربین اصلی خود را از قسمت تنظیمات کامپیوتر به وب‌کم جدید خود تغییر دهید.

بیشتر بخوانید  بررسی کیس گیمینگ MSI MEG Trident X 12 VTE
رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰
فریم‌ریت ۳۰ فریم بر ثانیه
نوع اتصال اتصال سیمی USB 2.0
تعداد میکروفون دو عدد
ویژگی‌های خاص رینگ‌لایت، درپوش دوربین
پشتیبانی نرم افزاری سازگار با ویندوز، مک و لینوکس
اقلام همراه دو برچسب ردراگون

معرفی وب‌کم ردراگون مدل GW900 APEX

وب‌کم ردراگون مدل GW900 APEX یکی از بهترین دوربین‌های مناسب استریم در بازار ایران است. اگر استریمر تازه‌کار هستید و یا قصد شروع استریم را دارید، این وب‌کم می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. در نگاه اول این محصول از کیفیت ساخت قابل‌قبولی برخوردار است. از ویژگی‌های این محصول می‌توانیم به طراحی چشم‌نواز و گارانتی معتبر تخت جمشید اشاره کنیم.

وب‌کم ردراگون مدل GW900 APEX

این محصول مانند اکثر محصولات ردراگون از بسته‌بندی مشکی مات استفاده می‌کند. همچنین درکنار تصویر خود وب‌کم، ویژگی‌ها، اطلاعات فنی و نرم افزاری این محصول روی آن ذکر شده. محتویات جعبه محصول، شامل پایه وب‌کم، دو برچسب ردراگون و وب‌کم می‌شود.

مشخصات فنی وب‌کم مدل GW900 APEX

این وب‌کم قادر به ضبط ویدئو با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه است. این رزولوشن مقدار قابل‌قبولی برای فعالیت‌هایی مانند استریم، تماس تصویری و تولید محتوای ویدیویی است. همچنین استفاده از فناوری Auto focus باعث بهبود وضوح تصاویر ضبط شده، می‌شود.

یکی از ویژگی‌های این وب‌کم، داشتن پایه‌های قابل تنظیم است. پایه قابل تنظیم وب‌کم ردراگون، با یک پیچ به بدنه وب‌کم متصل می‌شود. همچنین کاربران می‌توانند زاویه دوربین و فاصله آن را با زمین به مقدار دلخواه تغییر بدهند. استفاده از یک پایه جداگانه، به کاربران آزادی عمل بیشتری برای انتخاب محل قرارگیری دوربین می‌دهد.

وب‌کم مدل GW900 APEX

ردراگون دو میکروفون باکیفیت برای این وب‌کم در نظر گرفته است. به گفته کمپانی سازنده، میکروفون‌های این دوربین از فناوری کاهش نویز (Noise Reduction) بهره می‌برند. این وب‌کم با داشتن دوربین باکیفیت و طراحی زیبا و مدرن، یکی از بهترین انتخاب‌ها در این رده قیمتی است.

تصویر ثبت شده با وب‌کم ردراگون مدل GW900 APEX
تصویر ثبت شده با وب‌کم ردراگون مدل GW900 APEX

پشتیبانی نرم افزاری

استفاده از این وب‌کم بسیار آسان است و امکان تجربه‌ی ساده و Plug & Play را می‌دهد. این وب‌کم با کامیپوترهایی که از ویندوز هفت به بالا استفاده می‌کنند، کاملا سازگار است. همچنین تجربه کاربری خوبی برای سسیستم‌عامل‌هایی مانند لینوکس و مک نیز ارائه می‌کند.

بیشتر بخوانید  بررسی گوشی هواوی P50 Pro
رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰
فریم‌ریت ۳۰ فریم بر ثانیه
نوع اتصال اتصال سیمی USB 2.0
تعداد میکروفون دو عدد
ویژگی‌های خاص ندارد
پشتیبانی نرم افزاری سازگار با ویندوز، مک و لینوکس
اقلام همراه دو برچسب ردراگون

مقایسه وب‌کم ردراگون مدل GW900 و مدل GW910

یکی از مزیت‌های وب‌کم ردراگون مدل GW910 بهره‌گیری از یک رینگ‌لایت کوچک است. این رینگ‌لایت به کاربران امکان می‌دهد که بدون نیاز به تهیه تجهیزات جداگانه، نورپردازی مناسبی داشته باشند. همچنین این محصول دارای یک درپوش برای حفظ حریم شخصی کاربران است.

مقایسه وب‌کم ردراگون مدل GW900 و مدل GW910

وب‌کم مدل GW910 مناسب کاربرانی است که قصد شروع استریم را دارند. این محصول به دلیل کیفیت بالا و ویژگی‌هایی مانند تصویر برداری FULL HD و داشتن رینگ‌لایت برای نورپردازی، مناسب استریمرها است. اگر قصد خرید یک وب‌کم اقتصادی اما باکیفیت را دارید این وب‌کم با گارانتی تخت جمشید انتخاب مناسبی است.

وب‌کم ردراگون مدل GW900 یکی از محصولات خوش‌ساخت این برند است که کمی قبل‌تر آن‌را معرفی کردیم. وب‌کم ردراگون مدلGW900 مناسب فعالیت‌هایی مانند تماس تصویری، کلاس‌های آنلاین و یا تولید محتوای ویدئویی است. این وب‌کم با استفاده از میکروفون‌ و دوربین باکیفیت پاسخگوی نیازهای کاربران روزمره است. خرید این وب‌کم برای استفاده‌های روزانه و تولید محتوا پیشنهاد می‌شود.


سخن پایانی

استفاده از یک دوربین مناسب برای انجام فعالیت‌هایی مانند استریم، شرکت در جلسات مجازی و تولید محتوای ویدئویی اهمیت بسیار زیادی دارد. اما خرید و انتخاب یک وب کم مناسب و باکیفیت می‌تواند امری پرهزینه و دشوار باشد.

کمپانی ردراگون با عرضه محصولات با کیفیت بالا و قیمت مناسب میان گیمرها شناخته می‌شود. در این مقاله به بررسی و معرفی دوتا از بهترین وب‌کم‌های میان‌رده این کمپانی پرداختیم. این دو وب‌کم از برند ردراگون هرکدام با داشتن ویژگی‌های منحصر به‌فرد جزو بهترین انتخاب‌ها در این رده قیمتی هستند. شما می‌توانید وب‌کم‌های ردراگون را با ضمانت معتبر ۱۲ ماهه تخت جمشید، از نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های معتبر سراسر کشور تهیه کنید.

کدام وب‌کم ردراگون مناسب انجام استریم است؟

وب‌کم مدل GW910 مناسب کاربرانی است که قصد شروع استریم را دارند.

آیا برای استفاده از وب‌کم‌های ردراگون نیاز به نصب درایور داریم؟

خیر، برای استفاده از این وب‌کم نیازی به نصب درایور یا برنامه جداگانه نیست.

بهترین وب‌کم‌های ردراگون کدامند؟

وب‌کم‌های مدل GW910 و مدل GW900 APEX جزو بهترین وب‌کم‌های موجود در این رده قیمتی هستند.

آیا وب‌کم‌های ردراگون میکروفون هم دارند؟

بله، این وب‌کم‌ها از دو میکروفون با کیفیت برای ضبط صدا بهره می‌برد.

اخبار مرتبط

اخبار سینما و تلویزیون

زمان شروع تولید فیلم جدید ریدیک اعلام شد

پس از سال‌ها انتظار، فیلم‌برداری قسمت جدید فیلم‌های ریدیک با نام Riddick: Furya به‌زودی آغاز می‌شود. پس از تقریبا یک دهه انتظار به‌زودی شاهد ساخت