مشخص شدن بازیگر نقش شرور و منفی فیلم Bad Boys 4 با بازی ویل اسمیت

اشتراک گذاری

سونی پیکچرز به‌تازگی بازیگر نقش شرور و منفی فیلم Bad Boys 4 با بازی ویل اسمیت و مارتین لارنس را انتخاب و استخدام کرده است.

ماه بهمن گذشته بود که سونی پیکچرز دوباره به ساخت فیلم Bad Boys 4 با بازی ویل اسمیت و مارتین لارنس چراغ سبز نشان داد و این فیلم اکشن وارد مراحل پیش تولید شد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر نقش شرور و منفی فیلم پسران بد ۴ انتخاب و استخدام شده است. ددلاین گزارش داد که اریک دین پس از توافق با سونی پیکچرز به جمع بازیگران این فیلم اکشن اضافه شده است و او قرار است نقش شرور و منفی اصلی فیلم Bad Boys 4 را بازی کند.

قسمت چهارم فیلم Bad Boys هم‌اکنون در مراحل پیش از تولید است و پیش از این بازگشت ویل اسمیت و مارتین لارنس به‌همراه ونسا هاجنز، الکساندر لودویگ و پاولا نونز، بازیگران شخصیت‌های جدیدی که در فیلم Bad Boys for Life برای اولین‌بار معرفی شدند، در فیلم Bad Boys 4 تایید و اعلام شده بود. همچنین عادل ال عربی و بلال فلاح، کارگردان‌های فیلم Bad Boys for Life برای کارگردانی فیلم پسران بد ۴ باز خواهند گشت.

کریس برمنر که پیش از این وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Bad Boys 3 را بر عهده داشته، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Bad Boys 4 را بر عهده دارد. فیلم Bad Boys for Life پیش از دوران همه‌گیری ویروس کرونا روی پرده‌های سینما رفت و این فیلم اکشن بیش از ۴۲۶.۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد که این فروش شامل ۲۰۶.۳ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۲۲۰.۲ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود.

بیشتر بخوانید  کارگردان Loki به فصل دوم سریال The Last of Us پیوست

اریک دین بیشتر برای بازی در سریال Grey’s Anatomy، سریال Charmed و اخیرا سریال Euphoria شناخته می‌شود که سابقه بازی در آثار دیگری چون فیلم X-Men: The Last Stand، فیلم Marley & Me، فیلم Valentine’s Day، فیلم Burlesque و سریال The Last Ship را نیز داشته است. از کارهای آینده دین می‌توان به فیلم Americana اشاره کرد که اخیرا در جشنواره جنوب از جنوب غربی یا SXSW نمایش داده شده است.

اخبار مرتبط

چرخ پلی اورتان
مقالات

ویژگی چرخ های پلی اورتان

چرخ پلی اورتان (PU) محصولی منحصر به فرد است که انعطاف پذیری چرخ های لاستیکی را با استحکام و دوام چرخ های فلزی ترکیب می