مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز و سیستم پیشنهادی Dead Island 2

اشتراک گذاری

بازیکنان برای اجرای Dead Island 2 روی رزولوشن 4K و نرخ ۶۰ فریم برثانیه نیاز به کارت گرافیک RTX 3090 دارند.

باتوجه‌به بازی‌های عرضه شده در چند ماه اخیر برای کامپیوتر، کاربران پی سی بیش‌ازپیش دغدغه بهینه بودن بازی‌ها و سخت‌افزارهای پیش‌نیاز برای اجرای بازی مورد علاقه‌شان را دارند. بااین‌‌که بعضی از بازی‌های AAA با بهینه‌سازی بسیار خوب عرضه می‌شوند، ولی دراین‌میان بازی‌های دیگری هم هستند که سیستم پیشنهادی و سیستم مورد نیازشان عجیب و غریب است.

حساب کاربری توییتر Dead Island به‌تازگی سیستم پیشنهادی Dead Island 2 برای تنظیمات گرافیکی مختلف و همچنین حداقل سیستم مورد نیاز این بازی را منتشر کرده است. کاربران پی سی برای اجرای این بازی روی حداقل سیستم مورد نیاز، به کارت گرافیک GTX 1060 و پردازنده اینتل Cor i7 7700HQ نیاز دارند. به‌عبارتی با سخت‌افزار ذکر شده و همچنین دارا بودن ۱۰ گیگابایت حافظه رم، می‌توانید Dead Island 2 را روی رزولوشن 1080p و نرخ ۳۰ فریم برثانیه اجرا کنید.

این در حالی است که کاربران برای تنظیمات اولترا، رزولوشن 4K و نرخ ۶۰ فریم برثانیه، به کارت گرافیک RTX 3090، پردازنده AMD Ryzen 9 7900X و ۱۶ گیگابایت حافظه رم نیاز دارند. در ادامه مشخصات منتشر شده از سوی سازنده بازی را در گیم طور مشاهده کرده و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید. دراین‌میان اشاره کنم که Dead Island 2 روی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس با نرخ ۶۰ فریم برثانیه اجرا شده و روی پلتفرم‌های نسل هشتمی، ۳۰ فریم برثانیه اجرا می‌شود.

بااین‌حال صحبت دقیقی از رزولوشن اجرایی روی کنسول‌های جدید نشده، اما در فروشگاه ایکس باکس و صفحه بازی نوشته شده که از 4K Ultra HD پشتیبانی می‌کند. ازاین‌رو انتظار می‌رود شاهد حالت‌های گرافیکی مختلفی باشیم.

بیشتر بخوانید  تاکید سونی روی قابلیت استریم بازی با آیکون جدید PS5

سیستم پیشنهادی بازی Dead Island 2

اخبار مرتبط

کامپیوتر

بازی Red Dead Redemption به کامپیوتر می‌آید؟

به‌نظر می‌رسد که شرکت راک‌استار گیمز قصد عرضه نسخه کامپیوتر بازی Red Dead Redemption را دارد. به‌نظر می‌رسد که شرکت Rockstar Games در حال توسعه