ویژگی چرخ های پلی اورتان

چرخ پلی اورتان

اشتراک گذاری

چرخ پلی اورتان (PU) محصولی منحصر به فرد است که انعطاف پذیری چرخ های لاستیکی را با استحکام و دوام چرخ های فلزی ترکیب می کند. پلی اورتان برای شرایط استفاده خاص، دمای بالا در محل کار، مقاومت در برابر تشعشع، مقاومت در برابر دمای پایین، مقاومت در برابر فرسایش استفاده می شود و برای انعطاف پذیری چرخ ها استفاده می شود.
چرخ های پلی اورتان در اندازه های مختلف تولید و مورد استفاده قرار می گیرند و در بسیاری از کاربردهای حمل و نقل نسبت به چرخ های لاستیکی، پلاستیکی و فلزی برتری دارند.

چرا مهندسان چرخ های پلی اورتان را انتخاب می کنند؟

مهندسان چرخ های پلی اورتان را به عنوان جایگزینی برای چرخ های لاستیکی، پلاستیکی و فلزی انتخاب کردند زیرا:

مقاومت در برابر سایش:

چرخ های ساخته شده از پلی اورتان نسبت به سایر چرخ ها در برابر سایش مقاوم تر هستند و ثابت شده است که در بسیاری از کاربردهای حمل و نقل نسبت به چرخ های لاستیکی، پلاستیکی و فلزی برتری دارند.

مقاوم در برابر روغن و حلال:

چرخ های پلی اورتان در برابر روغن ها، حلال ها، چربی ها، گریس و بنزین بسیار مقاوم هستند.

ظرفیت حمل:

چرخ های پلی اورتان نسبت به سایر لاستیک های سنتی ظرفیت حمل بار بالاتری دارند. با توجه به این ویژگی، این ماده برای صنایع سنگین ایده آل است.

مقاومت در برابر پارگی:

مقاومت در برابر پارگی یکی از پارامترهای چرخ های پلی اورتان است که بسیار بهتر از چرخ های لاستیکی است. بنابراین، چرخ های پلی اورتان اغلب به عنوان چرخ های کششی برای استکرها، تسمه های محرک، چرخ های محرک غلتکی، نوار نقاله های غلتکی و سیستم های مرتب سازی خودکار استفاده می شوند.

بیشتر بخوانید  بررسی قابلیت های اسکین های فری فایر

مقاومت در برابر آب و هوا:

چرخ های پلی اورتان مقاومت بسیار خوبی در برابر اکسیژن، ازن، نور خورشید و شرایط آب و هوایی عمومی دارند.

عملکرد عالی کاهش نویز:

پلی اورتان در محیط هایی استفاده می شود که مهندسان می خواهند نویز را کاهش دهند. از چرخ های پلی یورتان نرم برای جایگزینی چرخ های سطح سخت مانند فلز، چدن یا پلی آمید برای جلوگیری از صدا و لرزش استفاده می شود.

مشخصات الکتریکی:

چرخ های پلی اورتان دارای خواص عایق الکتریکی بسیار خوبی هستند

مقاومت در برابر سرما و گرما:

چرخ های پلی اورتان را می توان در دمای تا 100 درجه سانتی گراد استفاده کرد. چرخ های پلی اورتان را می توان در دماهای کمتر از -20 درجه فارنهایت استفاده کرد.

در مقایسه با چرخ های پلاستیکی، چرخ های پلی اورتان مقاومت بیشتری در برابر ضربه دارند.

چرخ های پلی اورتان جایگزین چرخ های فلزی و چرخ های چدنی شده اند و مزایای کاهش وزن، کاهش صدا و بهبود سایش قابل درک است.

اگر فکر می کنید به چرخ های پلی اورتان در اندازه و ابعاد مورد نیاز نیاز دارید، می توانید با ما در صنایع پلی اورتان قهرمانی تماس بگیرید و پس از دریافت مشاوره سفارش خود را ثبت کنید. ما چرخ های پلی اورتان مورد نیاز شما را در کمترین زمان ممکن تولید می کنیم.

انتخاب چرخ های پلی اورتان می تواند هزینه های محصول و نگهداری را کاهش دهد. در حالی که مقاومت درام بهینه را دریافت می کنید، زمان نگهداری و هزینه های خرابی را نیز کاهش می دهد.

بیشتر بخوانید  آموزش و راهنمای فری فایر

اخبار مرتبط

اخبار سینما و تلویزیون

تاریخ اکران فیلم ۲۸ سال بعد اعلام شد

سونی پیکچرز تاریخ اکران فیلم ۲۸ سال بعد به کارگردانی دنی بویل را اعلام کرده است که تابستان ۲۰۲۵ این فیلم پساآخرالزمانی اکران خواهد شد.