روش‌های گرفتن جم رایگان در فری فایر

اشتراک گذاری

جم رایگان را با آتش رایگان دریافت کنید مثل هر بازی دیگری هیجان انگیز است. همانطور که می دانید یکی از بازی های محبوب برای گیمرهای حرفه ای Free Fire است. گیمرها برای برنده شدن و لذت بردن از این بازی باید از ویژگی های بازی استفاده کنند. این بازی در قالب اکشن ساخته شده و مورد پسند بسیاری از افراد قرار گرفته است. در بازی‌های Freefire 50 نفر با هم رقابت می‌کنند و در پایان بازی زنده برنده می‌شود. در شروع بازی، باید منطقه ای را انتخاب کنید که رقبای کمی دارد تا شانس برنده شدن خود را افزایش دهید. بازی از شما می خواهد که الماس و جواهرات زیادی جمع آوری کنید تا بتوانید از امکانات و گزینه های بازی استفاده کنید و سلاح ها و تجهیزات مورد نظر را خریداری کنید. راه های مختلفی برای دریافت مربا وجود دارد. این مقاله به طور خاص نحوه دریافت جم رایگان در Freefire را توضیح می دهد.

با Freefire و روش ها، جم رایگان دریافت کنید

در این بازی بیش از 50 بازیکن با یکدیگر رقابت می کنند و آخرین بازمانده برنده بازی می شود. از مهم ترین ویژگی های بازی می توان به تنوع زیاد سلاح ها و تجهیزات جنگی، گرافیک باکیفیت و موسیقی و صداهای بی نظیر اشاره کرد. این بازی در سبک جنگی و اکشن است که توسط استودیو 111dots ساخته شده است. الماس های بازی نقش بسیار مهمی در بازی دارند و بدون این الماس ها نمی توانید برنده بازی شوید. اما کارایی این الماس ها چیست و چگونه به دست آوریم؟در مطلب بعدی به این سوال پاسخ خواهیم داد.

بیشتر بخوانید  نحوه رسیدن به سطح گرند مستر در فری فایر به‌صورت سریع

جم رایگان را با آتش رایگان دریافت کنید

الماس یا جام در بازی آتش رایگان چیست؟

بازی Free Fire که به عنوان یکی از هیجان انگیزترین بازی ها در نظر گرفته می شود، برای رسیدن به سطوح بالا و بردن به الماس یا جواهرات از این بازی نیاز دارد. با Free Fire Diamonds می توانید فروشگاه را برای خرید لباس، تجهیزات جنگی، سلاح و بهترین و بزرگترین شخصیت های بازی با خرید Free Fire Gems فعال کنید. همچنین سبک مبارزه مسدود شده در بازی را فعال می کند.

چگونه در Freefire جم رایگان دریافت کنیم؟

راه های مختلفی برای دریافت Fire Game Jam رایگان وجود دارد که یکی از آنها خرید است. با این حال، راه های دیگری برای دریافت جم رایگان در Freefire به شرح زیر وجود دارد.

استفاده از کد

یکی از راه های دریافت جواهرات رایگان در Freefire استفاده از کدهای بازی ارائه شده در مکان های خاص است و با تغییر سرور می توان جواهرات و الماس ها را در بازی ارائه کرد. این روش آسان نیست و برای گیمرهای تازه کار توصیه نمی شود. زیرا آنها نمی توانند این کار را انجام دهند و باید از گیمرهای حرفه ای تری کمک بگیرند.

استفاده از برنامه

استفاده از این روش توصیه نمی شود زیرا فرآیند پرداخت و دریافت جواهرات زمان زیادی می برد. بسیاری از برنامه ها نیز محدودیت هایی را برای پخش کننده تعیین می کنند. آن‌ها به جم نمی‌رسند مگر اینکه آن را رد کنند. این روش همچنین از شما می‌خواهد که برنامه‌های مختلف بالقوه ناایمن را روی تلفن خود نصب کنید.

بیشتر بخوانید  بهترین اسلحه های پابجی موبایل

الماس آتش رایگان بخرید

استفاده از برنامه های هک

یکی از راه های دریافت جواهرات رایگان در Free Fire از طریق برنامه های هک است. این به بازیکن مقدار کمتری جواهرات نسبت به روش های دیگر می دهد. استفاده از این برنامه ها می تواند جریمه های مختلفی را در پی داشته باشد. همچنین می تواند توسط برنامه Free Fire مسدود شود زیرا از سرور دیگری استفاده می کند. این روش خطرناک ترین روش پارازیت است و اصلا توصیه نمی شود.

مربا آتش رایگان

نتیجه

همانطور که در بالا ذکر شد یکی از محبوب ترین بازی ها در بین گیمرهای حرفه ای Free Fire است. برای لذت بیشتر از این بازی و برنده شدن، به الماس یا جواهری نیاز دارید که بتوانید آنها را خریداری کنید. اما خرید الماس برای هیچکس به خصوص برای گیمرهای ایرانی کار ساده ای نیست. همچنین چندین راه برای دریافت رایگان الماس بازی وجود دارد که کمی دشوارتر اما ممکن است. در این مقاله، راه‌های مختلفی برای دریافت جم رایگان در Freefire توضیح داده‌ایم. دانش خود را بررسی کنید و ساده ترین راه را انتخاب کنید. امیدواریم این روش ها برای شما مفید باشد و از بازی نهایت لذت را ببرید.

اخبار مرتبط

اخبار سینما و تلویزیون

تاریخ اکران فیلم ۲۸ سال بعد اعلام شد

سونی پیکچرز تاریخ اکران فیلم ۲۸ سال بعد به کارگردانی دنی بویل را اعلام کرده است که تابستان ۲۰۲۵ این فیلم پساآخرالزمانی اکران خواهد شد.