نحوه رسیدن به سطح گرند مستر در فری فایر به‌صورت سریع

اشتراک گذاری

Free Fire یک بازی اکشن هیجان انگیز است که طرفداران زیادی در بین گیمرها دارد. در این بازی بازیکنان زیادی با یکدیگر به رقابت می پردازند و هرکسی که در پایان بازی بتواند زنده بماند برنده است. اما رسیدن به سطح استاد بزرگ و برنده شدن در Freefire آسان نیست و باید ترفندهایی را بدانید. روش ها و ترفندهای مختلف آتش رایگان برای موفقیت در بازی وجود دارد و اگر آنها را بدانید پیروز خواهید شد.

نحوه رسیدن به سطح استاد بزرگ در Freefire

قبل از ادامه بحث باید بدانید که Free Fire یکی از بازی های PTW (خرید برای برنده شدن) است. برای برنده شدن و رسیدن به سطح استاد بزرگ در فری فایر باید از ترفندهای زیر استفاده کنید.

لطفا حرف مناسب را انتخاب کنید

شخصیت های Free Fire زیادی وجود دارند که هر کدام توانایی ها و استعدادهای منحصر به فرد خود را دارند. انتخاب شخصیت باید بر اساس گیم پلی شما باشد تا بتوانید به سطوح بالاتری از بازی برسید. انتخاب شخصیت مناسب نقش تعیین کننده ای در برنده شدن دارد و یکی از رازهای بازی است.

در فری فایر به سطح استاد بزرگ برسید

سلاح و تجهیزات مناسب را انتخاب کنید

تجهیزات فری فایر و انتخاب سلاح نیز یکی از عوامل کلیدی است که در پیروزی و رسیدن به مراحل بالاتر بازی نقش اساسی دارد. انتخاب سلاح باید بر اساس حالت بازی که انتخاب می کنید و شخصیتی که انتخاب می کنید باشد. هنگام انتخاب سلاح باید کارکردها و ویژگی های آن را در نظر بگیرید و با توجه به استراتژی خود انتخاب کنید. برای مثال پانداها می توانند انتخاب خوبی برای بازی باشند. این به این دلیل است که در طول بازی و هنگام انتخاب شخصیت ها و اسلحه ها پشتیبانی خوبی را ارائه می دهد.

انتخاب حالت بازی مناسب

بازی های Freefire در حالت های مختلف ارائه می شوند. حالت بازی یکی از مهم ترین مواردی است که برای رسیدن به سطح استاد بزرگ در Freefire باید رعایت کنید. ایده خوبی است که ترکیب بازیکنانی که در تیم خود رقابت می کنند را اصلاح کنید و از هم تیمی های قدیمی خود در ترکیب تیم خود استفاده کنید تا شانس برنده شدن خود را افزایش دهید. اگر هم تیمی های خود را به خوبی نشناسید و هماهنگ نباشید، مانند یک حرفه ای عمل نمی کنید و شانس برنده شدن شما کاهش می یابد. همچنین همه هم تیمی ها باید استراتژی را دنبال کنند و در مسابقات تیمی کار خود را به خوبی انجام دهند.

بیشتر بخوانید  سیستم های سرمایشی گرمایشی و انواع آن

انتخاب سایت فرود در Freefire

محل فرود را انتخاب کنید

برای افزایش شانس موفقیت، توصیه می کنیم یک مکان خلوت با رقبای کمی انتخاب کنید. بدیهی است که هر چه تعداد دشمنان شما کمتر باشد، شانس شما برای برنده شدن بیشتر است. همچنین، هنگام فرود، به خاطر داشته باشید که چه تاکتیک هایی را برای اجرای بازی خود انتخاب می کنید. از ابتدا به صورت تهاجمی بجنگید یا ابتدا فرود بیایید و بعد از فرود بجنگید.

روی استراتژی تمرکز کنید

به جای کشتن دشمنان، روی استراتژی بازی خود تمرکز کنید. بازی در سبک استراتژیک باعث می شود که بازی کمتر کشته شود و به سطح بالایی از بازی و پیروزی دست یابد.

خرید مربا در آتش آزاد

خرید فایرجم رایگان

Air Jam برای خرید اقلام در Free Fire و فعال کردن فروشگاه و گزینه های مسدود شده الزامی است. رسیدن به سطح استاد بزرگ در فری فایر مستلزم خرید سلاح و تجهیزات یا استفاده از ویژگی های بازی است که بدون جواهرات و الماس های بازی امکان پذیر نیست. اما چگونه می توان این مرباها را تهیه کرد؟

بهترین و مطمئن ترین راه برای گرفتن Game Jam خرید Game Jam است. می توانید آن را از سایت گیم طور خریداری کنید. این مرباها را بدون مشکل می توانید تهیه کنید. اما راه های خطرناک اما رایگان دیگری نیز برای به دست آوردن این الماس ها وجود دارد. از جمله این روش ها می توان به استفاده از کد، استفاده از اپلیکیشن ها و استفاده از برنامه های هک اشاره کرد که البته تمامی این روش ها ناامن و خطرناک بوده و توصیه نمی شود. توصیه می کنیم برای استفاده از ویژگی های بازی از یک روش مطمئن برای خرید Jam Free Fire استفاده کنید.

بیشتر بخوانید  روش‌های گرفتن جم رایگان در فری فایر

بایدها و نبایدها بازی آتش رایگان

بازی Free Fire نکاتی دارد که برای برنده شدن در بازی باید از آنها پیروی کنید.

  • در حین بازی شنا نکنید زیرا نمی توانید هنگام شنا از سلاح استفاده کنید.
  • برای داشتن پوشش خوب از GLOO WALLS استفاده کنید.
  • از ماشین خود عاقلانه استفاده کنید تا مکان خود را فاش نکنید.
  • هنگام بازی فاصله خود را با هم تیمی های خود حفظ کنید.
  • غارت سلاح و تجهیزات را امتحان کنید.
  • در صورت لزوم از AIR DROP استفاده کنید. توجه داشته باشید که استفاده از AIR DROPS می تواند شما را طعمه دشمنان کند.

نتیجه

Free Fire یک بازی مهیج و جذاب برای گیمرهای حرفه ای است. اما رسیدن به سطح استاد بزرگ در Freefire و برنده شدن در بازی برای همه مناسب نیست. برای برنده شدن و رسیدن به سطوح بالاتر، باید استراتژیک و حرفه ای بازی کنید و چیزهایی را در ذهن داشته باشید. این نکات و اصول را دنبال کنید و شانس بیشتری برای برنده شدن در بازی خواهید داشت. همچنین برای استفاده از امکانات و برنده شدن در فری فایر به یک جم بازی نیاز دارید که می توانید آن را از سایت هزارجام خریداری کنید تا از بازی حداکثر بهره را ببرید.

اخبار مرتبط

پلی استیشن

زمان عرضه Assassin’s Creed Shadows لو رفت

جزئیات جدیدی از Assassin’s Creed Shadows نظیر تاریخ انتشار و بسته‌های الحاقی بازی به بیرون درز کرد. در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که