ترفندهای بازی کلش اف کلنز صفر تا صد حرفه ای شدن

اشتراک گذاری

زمانی که استودیوی سوپرسل و متخصصان این شرکت شروع به ساخت بازی کلش اف کلنز کردند، شاید فکر نمی کردند این بازی تا این حد محبوب شود. به هر حال امروز این بازی استراتژی حرف اول و آخر را در سبک خود می زند! ترفندهای بازی کلش اف کلنز یادگیری ترفندهای کلش اف کلنز چندان سخت نیست. این مقاله مهمترین ترفندها در تصادفات را به شما نشان می دهد.

ترفندهای بازی کلش اف کلنز

ترفندهای بازی Clash Of Clans را می دانم؛ 7 ترفند خنده دار برای حرفه ای شدن

برای تبدیل شدن به یک حرفه ای کلش اف کلنز چه چیزی لازم است؟ قبل از شروع چند ترفند ساده اما مهم بازی را بیاموزید. در این صورت به زودی به یک گیمر حرفه ای کلش اف کلنز تبدیل خواهید شد. سپس این ترفندها را بررسی کنید.

1. از امنیت اکانت کلش اف کلنز خود آگاه باشید

اگر می‌خواهید بازی را شروع کنید، حتما حساب کلش اف کلنز خود را ذخیره کنید. این پشتیبان به شما این امکان را می دهد که در هنگام خرابی سیستم به راحتی وارد سیستم دیگری شوید. دو راه برای انجام این کار وجود دارد. یکی این است که از برنامه Play Games برای ذخیره پیشرفت بازی خود در حساب Google خود استفاده کنید. روش دوم وارد کردن کد ایمیل ارسالی از سازنده بازی (Supercell) است. به این ترتیب پیشرفت ها و تغییرات بازی شما به راحتی ذخیره می شوند.

ترفندهای بازی کلش اف کلنز

2. Clash of Clans Gems را ذخیره کنید

جواهرات یک منبع بسیار محدود و کمیاب هستند که توانایی های منحصر به فردی را به شما می دهند. از این جم ها می توان برای سرعت بخشیدن به توسعه City Hall در دهکده های کلش اف کلنز استفاده کرد. همچنین می توانید از آنها برای خرید طلا، اکسیر و غیره استفاده کنید. با استفاده از این ترفندهای بازی کلش اف کلنز می توانید کلش ورکر را خریداری کنید. هر هفته 25 جعبه جواهر اهدا می شود. هر چه در دهکده خود بر چالش ها و موانع غلبه کنید، جواهرات بیشتری به دست خواهید آورد. در صورت نیاز به جم های بیشتر می توانید جم های کلش اف کلنز را از سایت گیم طور خریداری کنید.

بیشتر بخوانید  فاصله گذاشتن در اسم پابجی (تصویری)

ذخیره یک Clash Gem یا Gem

3. قلعه قبیله را تعمیر کنید

همانطور که می دانید، زمانی که بازی شروع می شود، قدرت شما بسیار ضعیف است. به این ترتیب امکان حمله به روستاهای خاصی وجود ندارد. یکی از ترفندهای بازی کلش اف کلنز یافتن کلن هایی با قدرت بیشتر است. با یافتن قبایل جدید، نه تنها قدرت های قدرتمندی خواهید داشت، بلکه با افراد جدیدی نیز آشنا خواهید شد. آنها به شما کمک می کنند تا در این بازی تجربه کسب کنید و قدرتمندتر شوید. با این حال، تنها راه برای لذت بردن از این امتیازات و پیشرفت در بازی، بازگرداندن قلعه قبیله خود است.

اصلاح قبیله با ترفندهای کلش

4.قبل از حمله حتما قلعه قبیله حریف را تخلیه کنید

همانطور که قبلا ذکر شد، تقویت قبیله شما مستلزم استفاده از کارگران و ابزارهای قدرتمند است. قبایل دیگر آرام نمی نشینند و سعی می کنند خود را قدرتمندتر کنند. به همین دلیل قبل از حمله فقط یک نیرو بفرستید تا قلعه دشمن را بررسی کند. هنگامی که سربازان از قلعه بیرون آمدند، آنها را قبل از حمله بزرگ بکشید. اگر قدرت تخریب مستقیم آنها را ندارید، از اقدامات انحرافی استفاده کنید. مثلاً یک غول را جلوی یک روستا قرار دهید. نیروهای تقویت شده از قلعه مقابل با غول ها می جنگند در حالی که گروه های دیگر از جهت مخالف به قلعه حمله می کنند. مراقب نیروهایی باشید که به قلعه باز می گردند.

5. اجازه ندهید همه نیروهای شما یکباره بجنگند

این نه تنها یکی از ترفندهای بازی کلش اف کلنز است، بلکه نوعی توصیه جنگی نیز هست. گیمرهای تازه کار معمولا تمام قدرت خود را علیه حریفان و یک منطقه می فرستند. بد نیست بدانید برخی از دشمنان سلاح های جمعی قدرتمندی مانند خمپاره دارند. داشتن تمام نیروهای خود در یک مکان، هدف قرار دادن آنها با خمپاره را آسان تر می کند. همین امر احتمالاً سرباز را نامرئی می کند. همچنین به یاد داشته باشید که برخی از نیروها می توانند سپر جنگی خوبی برای نیروهای قوی تر باشند. به این ترتیب سربازان ضعیف از دست می‌روند و نیروهای قوی نیز نگه داشته می‌شوند.

بیشتر بخوانید  روش‌های گرفتن جم رایگان در فری فایر

6. اردوگاه نظامی را تقویت کنید

اردوگاه یا کمپ نظامی مرکزی است که سربازان قبل از اعزام به نبرد در آن مستقر می شوند. در ابتدای بازی حملات متوالی زیادی برای پر کردن منابع و آدرنالین وجود دارد. در این مورد، نیروی قوی تر و تأثیرگذارتر مورد نیاز است. برای این منظور، تقویت اردوگاه های نظامی توصیه می شود. این یکی از مهم ترین ترفندهای بازی کلش اف کلنز است.

تقویت اردوگاه های نظامی

7. به یک لیگ بپیوندید

در این بازی همه بازیکنان با توجه به تروفی هایی که دارند رتبه بندی می شوند. پیوستن به لیگ امتیازات زیادی به شما می دهد. اولین و مهمترین مزیت این است که انواع لیگ های مختلف جوایز متفاوتی کسب می کنند. از طرف دیگر، بازی در یک لیگ تمام کوئست های قبیله ای را تکمیل می کند. همچنین می توانید جواهرات بیشتری داشته باشید. البته، اگر قصد شما کسب منابع است، به یاد داشته باشید که لیگ های کریستال، برنز و طلا بهترین هستند.

اخرین حرف

اگر ترفندهای بازی کلش اف کلنز را بدانید می توانید به یک گیمر حرفه ای سطح بالا تبدیل شوید. این ترفندها چندان پیچیده نیستند. فقط چند نکته ساده را یاد بگیرید و می توانید آنها را دنبال کنید. در این مقاله به این ترفندها و نحوه حرفه ای شدن در این بازی استراتژیک پرداخته ایم. با دانستن این ترفندها به رقیبی سرسخت برای حریفان خود تبدیل شوید.

اخبار مرتبط