رمان گرافیکی Returnal معرفی شد

رمان گرافیکی Returnal معرفی شد

اشتراک گذاری

استودیو هاوس‌مارک با همکاری دارک هورس کامیکس رمان گرافیکی ۸۸ صفحه‌ای Returnal: Fallen Asteria را تقدیم طرفدارها می‌کند.

استودیو Housemarque اخیرا از رمان گرافیکی Returnal: Fallen Asteria رونمایی به‌عمل آورد. این رمان در تاریخ ۱ آبان ۱۴۰۳ (۲۲ اکتبر ۲۰۲۴) به قفسه کتاب‌فروشی‌ها راه می‌یابد و در تاریخ ۲ آبان ۱۴۰۳ (۲۳ اکتبر ۲۰۲۴) در فروشگاه‌های کمیک عرضه خواهد شد. نخستین جلد این رمان گرافیکی در ویدیو جدیدی به نمایش گذاشته شده است.

رمان گرافیکی Returnal: Fallen Asteria شامل ۸۸ صفحه می‌شود که با همکاری شرکت Dark Horse Comics تولید شده است. اولین جلد این رمان گرافیکی ورود سلن به آتروپوس، تلاش برای دستیابی به سایه سفید مرموز و مرور خاطرات را به نمایش درمی‌آورد. این کاراکتر پس از کاوش در سطح سیاره متوجه می‌شود که همه چیز در هر چرخه دستخوش تغییراتی می‌شود. هنوز معلوم نیست که آیا جلدهای بعدی رمان نیز به‌شکل انیمیشن درمی‌آیند یا خیر.

طرفدارها می‌توانند منتظر انتشار جزئیات بیشتری از رمان گرافیکی Returnal: Fallen Asteria در ماه‌های آتی باشند. بازی ریترنال در پلتفرم‌های پلی استیشن 5 و کامپیوتر قابل تجربه است و تاکنون میزبان به‌روزرسانی‌های متعددی شده است. آخرین آپدیت بازی با نام Ascension پشتیبانی از کو-آپ و حالت Tower of Sisyphus را اضافه کرد.

دانلود ویدیو از آپارات

بیشتر بخوانید  صداپیشه شخصیت ماریو دیگر این نقش را بر عهده نخواهد داشت

اخبار مرتبط

اینستاگرام زومجی
اخبار بازی

بازی جدید توسعه‌دهندگان سابق XCOM معرفی شد

اعضای سابق تیم توسعه‌دهنده بازی XCOM همزمان با تأسیس استودیو Midsummer از جزئیات بازی در دست توسعه خود رونمایی کردند. کارمندان استودیو‌های مختلف درکنار سازندگان