تصاویر بازی Hellblade 2؛ نگاه سنوئا به مناظر خیره‌کننده

اشتراک گذاری

استودیو نینجا تئوری تصاویر جدیدی از بازی اکشن ماجراجویی Senua’s Saga: Hellblade 2 را منتشر کرد.

طرفدارها از سال‌ها پیش برای تجربه بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 انتظار می‌کشند. با اینکه فاصله زیادی تا عرضه هل‌بلید ۲ نداریم، استودیو Ninja Theory به‌طرز عجیبی درباره بازی سکوت کرده است. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که مایکروسافت و نینجا تئوری قصذ تغییر این وضع در آستانه انتشار بازی را دارند.

استودیو Ninja Theory تصاویر جدیدی از بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 را منتشر کرد که نگاه سنوئا به دو منظره خیره‌کننده را نشان می‌دهد. باتوجه‌به اینکه زمان زیادی تا عرضه هل‌بلید ۲ باقی نمانده است، نینجا تئوری درکنار انتشار این تصاویر تأیید کرد که در این ماه به‌شکل روزانه موارد جدیدی از بازی را با طرفدارها به اشتراک می‌گذارد.

تصویر فوق-عریض بازی Hellblade 2

بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 اثری «متمرکز بر روایت» است و مدت زمان داستان بازی مشابه نسخه اول و چیزی حدود ۷.۵ ساعت خواهد بود؛ درحالی‌که بازیکن‌ها برای تجربه تمام محتویات به ۹ ساعت زمان نیاز خواهند داشت. این بازی مورد انتظار تنها به‌صورت دیجیتالی عرضه خواهد شد و با برچسب قیمتی ۴۹.۹۹ دلار روانه بازار می‌شود.

بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 در تاریخ ۱ خرداد ۱۴۰۳ (۲۱ مه ۲۰۲۴) دردسترس کاربران پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر قرار می‌گیرد. این بازی از همان روز نخست انتشار به گیم پس راه خواهد یافت و کاربران این سرویس اشتراکی مایکروسافت بدون هزینه اضافی می‌توانند به تجربه آن بپردازند.

بیشتر بخوانید  عرضه بازی جدید سازندگان Celeste عقب افتاد

اخبار مرتبط

اینستاگرام زومجی
اخبار بازی

بازی جدید توسعه‌دهندگان سابق XCOM معرفی شد

اعضای سابق تیم توسعه‌دهنده بازی XCOM همزمان با تأسیس استودیو Midsummer از جزئیات بازی در دست توسعه خود رونمایی کردند. کارمندان استودیو‌های مختلف درکنار سازندگان