معرفی گوشی ریلمی ۱۱ پرو

معرفی گوشی ریلمی ۱۱ پرو

اشتراک گذاری

ریلمی (Realme) شرکت نوظهور و تولیدکننده گوشی‌های هوشمند است. این شرکت با ارائه محصولاتی با طراحی‌های منحصر به‌فرد و قیمت‌های مقرون‌ به‌صرفه، توانسته است، محبوبیت قابل توجهی کسب کند. این کمپانی به‌تازگی گوشی‌ Realme 11 Pro (ریلمی ۱۱ پرو) را معرفی کرد.

این شرکت با عرضه محصولاتی با طراحی‌های خاص و همچنین قیمت مناسب، توانسته محبوبیت زیادی بدست آورد. برند ریلمی در طی سال‌ها فعالیت، محصولات متنوعی تولید، و به بازار جهانی عرضه کرده است. این برند در ۶۱ بازار جهانی حضور فعال داشته و تعداد کاربران آن به بیش از ۱۴۰ میلیون نفر رسیده است. در این مقاله از گیم طور به بررسی و معرفی گوشی ریلمی ۱۱ پرو می‌پردازیم.


جعبه گشایی و محتویات

ابتدا از جعبه گشایی محصول آغاز می‌کنیم. طراحی بسته‌بندی این محصول، بسیار ساده و مینیمال است و تنها رنگ‌های زرد و مشکی روی جعبه قابل مشاهده هستند. بسته‌بندی ریلمی پرو ۱۱ از جنس مقوای محکم و زرد رنگ است. روی جعبه محصول، نام دستگاه و مشخصات ذکر شده. محتویات این بسته‌بندی شامل یک قاب ژله‌ای، شارژر ۱۰۰ وات، دفترچه راهنما و گوشی‌هوشمند ریلمی ۱۱ پرو می‌شوند.


معرفی ریلمی ۱۱ پرو

ریلمی ۱۱ پرو جدیدترین پرچمدار شرکت چینی ریلمی است. از ویژگی‌های این محصول می‌توانیم به دوربین فوق‌العاده، باتری با دوام و قابلیت شارژ سریع باتری اشاره کنیم. این گوشی هوشمند با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی همراه با تثبیت‌ کننده تصویر نوری (OIS)، تجربه‌ای تمام‌ عیار از عکاسی با یک پرچمدار را به ارمغان می‌آورد.

گوشی جدید ریلمی، یکی از پرسر و صداترین پرچمداران امسال بود. این گوشی هوشمند با بهره‌گیری از دوربین باکیفیت و قیمت مناسب، جزو بهترین گوشی‌های هوشمند در این بازه قیمتی است. همچنین طراحی متفاوت این محصول یکی از نقاط قوت آن محسوب می‌شود.


نمایشگر گوشی ریلمی پرو

ریلمی از نمایشگر ۶.۷ اینچی با نرخ‌ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و رزولوشن ۱۰۸۰ (FULL HD) بهره‌ می‌برد. این صفحه نمایش تقریبا ۹۰ درصد پنل جلویی را به خود اختصاص داده است. صفحه‌ نمایش ریلمی با نسبت تصویر ۲۰:۹ و تراکم ۳۹۴ پیکسل در هر اینچ (ppi) تجربه کاربری این گوشی هوشمند را دلنشین‌تر می‌کند.

تصویری از نمایشگر ریلمی

بیشترین میزان روشنایی این محصول حدود ۹۵۰ نیت (nits) است که مقدار قابل قبولی به‌شمار می‌رود. میزان روشنایی این محصول، استفاده از آن‌ را در محیط‌های روشن آسان می‌کند. همچنین پشتیبانی از حسگر اثر انگشت روی صفحه نمایش یکی از مزیت‌های این محصول محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید  بررسی پلی استیشن پورتال | ویجیاتو
نوع نمایشگر  ۶.۷ اینچی
نرخ تازه‌سازی تا ۱۲۰ هرتز
رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۱۲ پیکسل
نسبت تصویر ۲۰:۹ (تراکم ۳۹۴ پیکسل)
روشنایی ۹۵۰ نیت

این گوشی هوشمند با استفاده از نرخ‌ تازه‌سازی و رزولوشن بالا، گزینه خوبی برای تجربه بازی‌ها است. همچنین ریلمی از استاندارد HDR10+ نیز پشتیبانی می‌کند. این استاندارد، لذت تماشای ویدئو و تجربه بازی‌ها را دو چندان می‌کند. این صفحه‌نمایش رنگ‌ها را به‌خوبی نشان می‌دهد و به‌لطف پنل اولد این محصول، می‌توانیم رنگ‌های مشکی بسیار عمیقی را مشاهده کنیم.


سخت افزار گوشی Realme 11 pro

ریلمی ۱۱ پرو در بخش سخت افزاری نیز، عملکرد بسیار خوبی داشته است. این محصول قدرتمند، از چیپ‌ست ۶ نانومتری Dimensity 7050 بهره‌می‌برد. این پردازنده دو هسته اصلی دارد که فرکانس آن‌ها حدود ۲٫۶ گیگاهرتز است و باقی هسته‌ها از فرکانس ۲ گیگاهرتزی بهره می‌برند.

تصویر گوشی ریلمی پرو

قدرت پردازش ریلمی برای انجام کارهای روزمره مانند وب‌گردی مناسب است و تجربه کاربری خوبی ارائه می‌کند. این محصول در سه مدل مختلف به بازار عرضه می‌شود، در تمام مدل‌های پرو، شاهد استفاده از رم ۱۲ گیگ هستیم و تنها تفاوت مدل‌های ریلمی ۱۱ پرو، در مقدار حافظه آن‌ها است.

تصویری از پورت‌های ریلمی

باتری ریلمی ۱۱ پرو دوام قابل‌ قبولی دارد، این گوشی هوشمند از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره‌ می‌برد. این محصول به لطف شارژر ۱۰۰ واتی توانایی شارژ ۵۰ درصد در ۷ دقیقه و شارژ ۱۰۰ دصد در ۲۰ دقیقه را دارد. گوشی ریلمی ۱۱ با هربار شارژ کامل، تا بیش از ۱۷ ساعت کار می‌کند.

ابعاد ۸٫۷ در ۷۳.۹ در ۱۶۱.۶ میلی‌متر
وزن ۱۸۹ گرم
اندازه‌ی نمایشگر ۶٫۷ اینچ
رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۱۲ پیکسل
سیستم‌عامل اندروید ۱۳
پردازنده ۶ نانومتری Dimensity 7050
گرافیک Mali-G68 MC4
باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت
کیفیت فیلم‌برداری ۱۰۸۰p و ۱۲۰/۶۰/۳۰ فریم، 4K و ۳۰ فریم
قیمت حدود ۱۸ میلیون تومان

بررسی دوربین ریلمی پرو

دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی ریلمی ۱۱ پرو بر پایه دوربین ISOCELL HP3 SuperZoom سامسونگ طراحی شده. این دوربین از سنسوری به بزرگی ۱/۱.۴ اینچ و دیافراگم f/۱.۶۹ بهره می‌برد. ریلمی ویژگی‌های متعددی برای دوربین این محصول در نظر گرفته است. دوربین اصلی شامل حسگر ۲۰۰ مگاپیکسلی با لنز واید، ۸ مگاپیکسل با لنز اولترا واید و 2 مگاپیکسلی با لنز ماکرو می‌شود.

تصویر از دوربین گوشی از زاویه نزدیک

ریلمی مدل ۱۱ پرو، اولین گوشی با زوم ۴ برابر و بدون افت کیفیت تصویر محسوب می‌شود. این محصول از زوم ۲ و ۴ برابر بدون افت کیفیت پشتیبانی می‌‌کند. همچنین ریلمی برای دوربین سلفی از یک حسگر ۳۲ مگاپیکسلی استفاده کرده. کیفیت تصاویری که ریلمی پرو ثبت می‌کند دسته کمی از باقی پرچمداران ندارد.

تصویر نمای پشتی گوشی

ریلمی ۱۱ پرو از Super OIS در سطح سخت‌ افزاری نیز پشتیبانی می‌کند. این ویژگی سرعت تنظیم مجدد لنز را تا ۴۰ درصد افزایش می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های دوربین این محصول می‌توانیم به Super QPD Autofocus و HyperShot 2.0 اشاره کنیم. تمامی این ویژگی‌ها سبب بهبود وضوح عکس‌ها می‌شود.

تصویر پشت گوشی ریلمی پرو ۱۱

یکی از ویژگی‌های جذاب گوشی هوشمند ریلمی فیلتر Lonely Planet محسوب‌ می‌شود. این ویژگی، نسل جدید حالت عکاسی خیابانی است. همچنین عکس‌هایی که در این حالت گرفته می‌شوند، دارای واترمارک و فیلترهای ویژه‌ای، با همکاری Lonely Planet هستند.

بیشتر بخوانید  معرفی وب‌کم ردراگون GW910 و GW900 APEX

سخن پایانی

ریلمی ۱۱ پرو یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند در این بازه قیمتی محسوب می‌شود. این گوشی هوشمند با ویژگی‌هایی مانند کیفیت ساخت عالی، نمایشگر باکیفیت، سخت‌افزار قابل‌قبول و دوربین‌ قدرتمند، از ارزش خرید بالایی برخوردار است.

در این مقاله به بررسی گوشی ریلمی ۱۱ پرو پرداختیم. پرچمدار جدید ریلمی با قیمت حدود ۱۸ میلیون تومان در بازار ایران به فروش می‌رسد. درآخر گوشی هوشمند ریلمی، یک گزینه‌ی بسیار عالی برای کاربران عمومی محسوب می‌شود.

ریلمی ۱۱ پرو چه ویژگی‌هایی دارد؟

از ویژگی‌های ریلمی پرو میتوانیم به دوربین باکیفیت، زوم ۴ برابر بدون افت کیفیت و نرخ‌تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز اشاره کنیم.

Realme 11 Pro چه قیمتی دارد؟

پرچمدار جدید ریلمی با قیمت حدود ۱۸ میلیون تومان در بازار ایران به فروش می‌رسد.

پردازنده ریلمی ۱۱ پرو چیست؟

چیپ‌ست ۶ نانومتری Dimensity 7050 با فرکانس ۲.۶ گیگاهرتز بهره‌می‌برد.

اخبار مرتبط

اخبار سینما و تلویزیون

زمان شروع تولید فیلم جدید ریدیک اعلام شد

پس از سال‌ها انتظار، فیلم‌برداری قسمت جدید فیلم‌های ریدیک با نام Riddick: Furya به‌زودی آغاز می‌شود. پس از تقریبا یک دهه انتظار به‌زودی شاهد ساخت