آموزش و راهنمای فری فایر

اشتراک گذاری

از جمله بازی های بسیار محبوب سبک بتل رویال، باید به Free Fire اشاره کرد. Freefire یک بازی رایگان است که نسخه موبایل آن بسیار محبوب است و طرفداران زیادی دارد. بازی از شما می خواهد که در مناطقی فرود بیایید و به دنبال تجهیزات و ابزاری بگردید تا شانس بقای خود را افزایش دهید. اگر در این بازی تازه کار هستید، خواندن آموزش های Free Fire و راهنماهای ضروری بسیار مفید است. این مقاله ابتدا یک نمای کلی از بازی، سپس آموزش و نکات کلیدی را در اختیار شما قرار می دهد.

آموزش رایگان آتش نشانی و راهنمایی نکات کلیدی

Free Fire یک بازی جذاب و کاملا رایگان است که می تواند لحظات هیجان انگیزی را برای همه گیمرها رقم بزند. شما باید از فرصت استفاده کنید و شانس بقای خود را افزایش دهید و اگر آخرین بازمانده بازی باشید، برنده محسوب می شوید.

جالب اینجاست که Free Fire بیشترین دانلود را در بین هر بازی موبایلی در سال 2019 داشت و جایزه بهترین و محبوب ترین بازی گوگل پلی را از آن خود کرد. در زیر چند نکته کلیدی در مورد آموزش و هدایت فری فایر آورده شده است. خواندن این مطالب به شما کمک می کند تا بازی را بهتر درک کنید و شروع بهتری داشته باشید. همچنین می توانید با خرید Jam Free Fire شروع و رقابت قوی تری با گیمرها داشته باشید.

آموزش و راهنمای آتش نشانی رایگان

دانلود بازی

اولین کاری که برای دستیابی به این بازی محبوب باید انجام دهید، دانلود آن است!بسته به سیستم عامل موبایل خود، برای دانلود بازی باید به فروشگاه گوگل پلی یا اپ استور مراجعه کنید. خوشبختانه سازنده بازی برای هر دو سیستم عامل منتشر کرده است. این بازی تقریباً 570 مگابایت حجم دارد. قبل از دانلود، باید وضعیت اینترنت و فضای حافظه موبایل خود را بررسی کنید. در مرحله بعد، باید یا با حساب فیسبوک خود به بازی بپیوندید یا یک حساب مهمان ایجاد و استفاده کنید.

چگونه Free Fire را بازی کنیم؟

در حین بحث آموزش و راهنماهای Free Fire، کاربران ممکن است با این سوال مواجه شوند که چگونه در این بازی اقدام کنند. هنگام فرود در اوایل بازی، می توانید در هر نقطه از نقشه فرود بیایید. اما نکته اینجاست که در هر کجا که فرود می آیید، باید به دنبال تجهیزات و ابزاری باشید که شانس پیروزی و بقای شما را افزایش دهد.

مثلا باید تجهیزات خوب و ایده آلی مثل تفنگ های دوربرد و تک تیرانداز تهیه کنید. اکنون که سلاح و تجهیزات مناسب را پیدا کرده اید، باید به صداها و علائم توجه کنید. این موارد را دنبال کنید و به سمت دشمنان خود حرکت کنید. البته برای رسیدن به آنها عجله نکنید و همه شرایط را به دقت زیر نظر بگیرید. همچنین از هر چیزی که سلامتی را در صورت آسیب دیدگی مجدد تنظیم می کند، آگاه باشید. مواردی در بازی وجود دارد که باید آنها را پیدا کنید. نکته مهم دیگری که باید به آن توجه کنید نوع شخصیتی است که انتخاب می کنید بسیار کمک می کند.

بیشتر بخوانید  بازی های مشابه پابجی

نکاتی که باید جدی گرفت

در بحث در مورد آموزش و راهنماهای Free Fire، توجه به نکات کوچکی که بین شما و رقبایتان تفاوت ایجاد می کند، مهم است. در زیر نکات کلیدی این بازی آورده شده است که می توانید بخوانید و از آنها استفاده کنید.

نکات مهمی که در بازی Free Fire باید به آن توجه کنید

انتخاب هوشمندانه شخصیت های بازی

همانطور که در متن گفته شد، بازی حول محور شخصیت ها می چرخد ​​و انتخاب شخصیت مناسب نقش اساسی در برنده شدن و موفقیت دارد. هنگامی که بازی را شروع می کنید، Free Fire به طور پیش فرض دو شخصیت را به شما پیشنهاد می دهد، یکی از آنها را برای شروع انتخاب کنید. این انتخاب تفاوت چندانی ایجاد نمی کند. با این حال، شخصیت های دیگری که می توان با استفاده از الماس های درون بازی خریداری کرد، هر کدام توانایی ها و ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند که انتخاب عاقلانه آن ها مهم است. بنابراین، هنگام استفاده از الماس برای خرید شخصیت مورد نظر خود باید بسیار مراقب باشید.

انتخاب سلاح برای مبارزه خوب

نکته مهم بعدی در آموزش ها و راهنماهای Free Fire ما، انتخاب مهم ترین سلاح مورد استفاده در بازی است. هر سلاحی ویژگی ها و ویژگی های خاص خود را دارد که در مسابقات و نبردها کاربرد دارد. در این بازی شما می توانید 3 اسلحه را برای خود انتخاب کنید. اسلحه برای رقابت دوربرد باید انتخاب شود. سلاح برای مسابقات دور و غوغا نیز یک گزینه است. هنگام انتخاب سلاح به ویژگی های آن توجه کنید. مانند برد آنها و درصد آسیبی که به حریفان خود وارد می کنند.

استفاده خوب از دیوار چسب

یکی از ویژگی هایی که Freefire ارائه می دهد، استفاده از gloo wall است. اما این ویژگی چه کاربردی دارد؟در واقع این ویژگی با ایجاد سدی در برابر حملات سنگین علیه شما عمل می کند.اما این که بتوانید کنترل اوضاع را در دست بگیرید و عاقلانه عمل کنید، زمان زیادی است. همچنین این ویژگی به شما این امکان را می دهد که از آن به عنوان پلتفرمی برای سردرگمی حریفان خود استفاده کنید.

بیشتر بخوانید  اسم خفن واسه اکانت پابجی

حرکات تصادفی برای گیج کردن حریفان

علاوه بر تجهیزات و سلاح های قدرتمند، هوش و مهارت ها نیز نقش بسیار مهمی در این بازی دارند. تنها با تکیه بر تجهیزات نمی توان قلب دشمن را شکست. فراموش نکنید که در طول نبرد به جلو بروید. بسیاری از بازیکنان هنگام حمله ثابت می ایستند تا بتوانند روی گلزنی تمرکز کنند. اما این عامل شما را نابود می کند. درست است که نابود کردن حریف هدف بازی است. اما فراموش نکنید که در بازی برنده شوید. بنابراین با تمرین و تکرار به مهارتی می رسید که به شما اجازه می دهد با حرکات متوالی حریفان خود را نابود کنید.

وقتی قرمز شد شلیک کنید!

در ابتدای بازی، اگر دشمن را نشانه بگیرید، یک منطقه قرمز رنگ ظاهر می شود. این توانایی برای مدت نسبتاً کوتاهی فعال است و با افزایش مهارت از بین می رود. اما تا زمان ماندگاری از آن نهایت استفاده را ببرید. این ویژگی به ویژه زمانی که در حال حرکت هستید و دشمنان را هدف قرار می دهید بسیار مفید است. پس از شروع بازی، قبل از انجام شوت، منتظر بمانید تا نقطه قرمز ظاهر شود تا حریف خود را از بازی خارج کنید!

نکات اضافی برای آموزش رایگان موبایل آتش

اخرین حرف

Free Fire یک بازی موبایل بسیار جذاب با رقابت و نبردهای عالی است. با این حال، اگر در این بازی تازه کار هستید، بهتر است اطلاعات کافی را تکمیل کنید تا در مدت زمان کوتاهی به سطح قابل قبولی برسید. در این مقاله نکات کلیدی در مورد آموزش ها و راهنماهای Free Fire ارائه کرده ایم که هر مبتدی به این بازی موبایلی نیاز به خواندن آن ها دارد. از نحوه شروع بازی تا استفاده از انواع ویژگی ها و عملکردهای بازی، مواردی بود که در این مقاله توضیح داده شد.

برای خرید انواع اقلام این بازی و سایر بازی های موبایلی می توانید به سایت هزارجام مراجعه کنید. همچنین حواستان باشد که از تنوع پکیج ها با قیمت های بسیار مناسب شگفت زده خواهید شد.

اخبار مرتبط

اخبار بازی

بهترین بازی های ios – لرن پارسی

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ معرفی بهترین و سرگرم کننده ترین بازی های آیفون ” ios “ ios سیستم عاملی محبوب می باشد که بازی هایی پرگرافیک