برنامه‌ای برای ساخت بازی Elden Ring 2 وجود ندارد

محمد صادق تواضعی

اشتراک گذاری

هیدتاکا میازاکی به‌تازگی اعلام کرده است که استودیوی فرام‌سافتور فعلا هیچ برنامه‌ای برای ساخت بازی Elden Ring 2 یا بسته الحاقی دیگر برای نسخه اول ندارد.

بازی Elden Ring به‌عنوان یکی از بهترین بازی‌های ویدیویی تاریخ که توانسته است تا آمار فروش ۲۳ میلیون نسخه‌ای را ثبت کند، موفقیت بسیار بزرگی برای استودیوی فرام‌سافتور بوده است؛ بنابراین انتظار می‌رود که در آینده شاهد ساخته شدن دنباله‌ای برای این اثر تحسین‌شده باشیم. بااین‌حال هیدتاکا میازاکی، رئیس استودیوی فرام‌سافتور و کارگردان بازی Elden Ring اخیرا اعلام کرده است که آن‌ها فعلا برای ساخت یک بسته الحاقی دیگر یا دنباله‌ای برای این بازی برنامه‌ای ندارند.

پس بعد از انتشار دی‌ال‌سی Shadow of the Erdtree نباید برای چند سال انتظار ساخت بازی Elden Ring 2 را داشته باشیم. میازاکی در مصاحبه اخیر خود با رسانه ‌آی‌جی‌ان ژاپن تأیید کرد که اگرچه بسته الحاقی Shadow of the Erdtree را به‌عنوان پایان داستان الدن رینگ نمی‌بیند، اما پس از عرضه آن قرار نیست که شاهد معرفی دی‌ال‌سی بعدی یا دنباله Elden Ring باشیم و این یعنی که باید برای مدتی منتظر بمانیم تا ببینیم چه سرنوشتی در انتظار این مجموعه خواهد بود. او در این رابطه گفت:

«من نمی‌خواهم بگویم که این پایان کار است. این به‌خاطر آن است که فکر نمی‌کنم ما نیازی به ازبین‌بردن احتمالات آینده و ایده‌های خوبی که ممکن است در آینده پیدا شوند، داشته باشیم. بااین‌حال در این نقطه، هیچ دی‌ال‌سی دیگر یا Elden Ring 2 در نظر گرفته نشده است. حتی اگر این بسته الحاقی پایان کامل داستان نباشد، فکر می‌کنم این دی‌ال‌سی یک استراحت بزرگ به‌همراه خواهد داشت.»

بیشتر بخوانید  بازی Transformers: Earthspark - Expedition عرضه شد

این‌طور که به‌نظر می‌رسد بسته الحاقی Shadow of the Erdtree قرار است تجربه بسیار بزرگی برای طرفداران Elden Ring به‌همراه بیاورد. استودیوی فرام‌سافتور از این اثر به‌عنوان بزرگ‌ترین دی‌ال‌سی‌ای که ساخته است، یاد می‌کند و قرار است در آن شاهد منطقه‌های جدید و ۱۰ باس‌فایت تازه باشیم. این بسته الحاقی در تاریخ ۲۱ ژوئن ۲۰۲۴ (۱ تیر ۱۴۰۳) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر با قیمت ۴۰ دلار عرضه خواهد شد.

اخبار مرتبط

اخبار بازی

بهترین بازی های ios – لرن پارسی

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ معرفی بهترین و سرگرم کننده ترین بازی های آیفون ” ios “ ios سیستم عاملی محبوب می باشد که بازی هایی پرگرافیک