بهترین بازی های ios – لرن پارسی

اشتراک گذاری

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

معرفی بهترین و سرگرم کننده ترین بازی های آیفون ” ios “

ios سیستم عاملی محبوب می باشد که بازی هایی پرگرافیک و سرگرم کننده بی شماری توسط برنامه نویسان و شرکت های مختلف برای آن عرضه می شود. احتمالا شاید شما هم حوصله پیداکردن و گشتن یک بازی مناسب برای گوشی آیفون یا آیپد خود را نداشته باشید. ما در اینجا بهترین بازی های ios را جمع آوری کرده ایم تا شما کار راحت تری داشته باشید.

بولینگ با طعم فست فود

مى خواهیم سبک جدیدى از بازى محبوب بولینگ را تجربه کنیم. Kingping Bowling یک بازى رکوردى فوق العاده جذاب است که شما را به یک بازى بولینگ، اما متفاوت از بازى هاى رایج دعوت مى کند.

بهترین بازی های ios

قوانین بازى بسیار راحت است. شما باید با لمس صفحه یک توپ بولینگ را به سمت جلو هدایت کنید. میله هاى پیش رویتان را بزنید و از موانع دورى کنید. البته این موانع چیزهایى مثل منوى رستوران، لیوان نوشابه و چیزهایى از این شکل است. بازى با ادامه مسیرتان سخت تر مى شود. سرعت بازى رفته رفته بالا مى رود و موانع به حرکت در مى آیند. هرچقدر سرع تعمل شما بیشتر باشد و حرکت موانع را بهتر پیش بینى کنید، مى توانید رکوردهاى بیشترى ثبت کنید.

 

دانلود از فروشگاه App Store

بازی محبوب فیفا ۱۸ برای ios

بهترین بازی های ios

بازى “فیفا ۱۸” چندان به معرفى احتیاج ندارد؛ عنوانى که بی ىشک محبوب ترین بازى ویدئویى در ده سال اخیر است. حالا در اوج هیجان جام جهانى، شرکت EA sport با همکارى فدراسیون جهانى فوتبال، نسخه جام جهانى این بازى را براى گوشى عرضه کرده است. همین حالا تیم ملى ایران را بردارید و با هنرنمایى سردار آزمون و علیرضا جهانبخش، رویاى فتح جام جهانى را براى خود به تصویر بکشید. پس اگر مى خواهید بیشتر از این در حس و حال جام جهانى قرار بگیرید حتما نسخه تلفن همراه فیفا را تجربه کنید. جالب است بدانید که وضعیت تیم ملى ایران در فیفاى تلفن همراه بهتر از کنسول هاى بازى است و با تیم قوى ترى روبه رو هستید. البته باید این نکته را در نظر بگیرید که نسخه تلفن همراه کمى خلاصه تر از آن چیزى است که در نسخه هاى دیگر دیده اید.

 

دانلود از فروشگاه App Store

 

ارتش کوچک Mini Militia

بهترین بازی های ios

اگر به بازى هاى گروهى علاقه دارید و عنوان هاى جهانى مثل PUBG و Fortnite حسابى شما را مجذوب خود کرده، حتما بازى مینى میلیتیا را تجربه کنید. مینى میلیتیا یک بازى دو بعدى است که شما را به چالش مبارزه هاى آنلاین دعوت مى کند. شما در نقش یک سرباز کوچک وارد زمین مى شوید و باید دیگر کاربران را شکست دهید. شما مى توانید یک نام براى خود انتخاب کنید، لباس ها و صورت هاى مختلف برگزینید تا یک شخصیت مجزا بسازید. در شروع بازى یک تفنگ معمولى مانند کلت یا هفت تیر دارید، ولى در زمین بازى مى توانید تفنگ هاى حرفه اى تر و قوى ترى پیدا کنید. علاوه بر نبرد آنلاین مى توانید با دوستانتان و به صورت رو در رو هم مبارزه کنید. تا ۱۲ نفر مى توانید دور هم جمع شوید و با استفاده از واى فاى یا بلوتوث یک مبارزه جانانه را شروع کنید. در هر دو مدل آنلاین و گروهى مى توانید یک تیم تشکیل داده و با یاران خود به جنگ دیگر کاربران بروید. یک بخش دیگر این بازى، زنده ماندن است. در این بخش شما و یارانتان باید با ربات هایى که به شما حمله کرده اند، مبارزه کنید. در این مدل هرچه بیشتر زنده بمانید، برنده خواهید بود.

 

دانلود از فروشگاه App Store

لیگ برتر پینگ پنگ

بهترین بازی های ios

این بازى توانسته حجم زیادى از کاربران I’m Ping Pong King اسم اندروید و آى اواس را شیفته خود کند. بازى قوانین ساده اى دارد و مانند بازى تنیس روى میز نباید بگذارید توپ در زمین شما بخوابد، اما آن چیزى که این بازى را متفاوت مى کند گرافیک فوق العاده جذاب، فیزیک بسیار روان و البته امکان رقابت آنلاین است. به شما پیشنهاد مى کنیم براى یک بار هم که شده این بازى را تجربه کنید تا از یک بازیکن مبتدى پینگ پنگ به قهرمان کشورتان تبدیل شوید.

 

دانلود از فروشگاه App Store

فوتبال با یک پا

بگذارید از همین ابتدا بدون هیچ حرف اضافه اى به شما بگویم این بازى درگیرکننده ترین اپى بود که در چند ماه اخیر تجربه کردم. یک بازى فوتبالى متفاوت که شخصیت هاى آن فوتبالیست هاى معروف با یک سر بزرگ و تنها یک پا هستند! اما همین یک پا کافى است که شما را حسابى درگیر کند. شما در ۹۰ ثانیه باید گل بیشترى به حریف خود بزنید و برنده بازى باشید.

بهترین بازی های ios

در طول این ۹۰ ثانیه براى این که گل هاى بیشترى بزنید یا جلوى گل زدن حریف را بگیرید، مى توانید از قدرت هاى اضافه اى که در اختیار دارید استفاده کنید. هر هفته شما در یک لیگ قرار دارید و با توجه به امتیازهایى که به دست مى آورید به لیگ هاى بالاتر رفته یا این که به لیگ هاى پایین تر سقوط مى کنید. هدبال ۲ از آنچه فکر مى کنید هم جذاب تر است و شما را شیفته خود مى کند.

بیشتر بخوانید  سیستم مورد نیاز بازی جدید شاهزاده ایرانی اعلام شد

 

دانلود از فروشگاه App Store

نینجا سرعتى

بهترین بازی های ios

بازی Ninja dash شما را با تمام وجود به دنیاى مرموز این جنگجویان ژاپنى مى برد. دنیایى که باید با پلیدى ها بجنگید و با سریع ترین عکس العمل ها به جنگ دشمنانتان بروید. داستان بازى از آنجا شروع مى شود که شما به عنوان یک جنگجو، دوران آموزش نینجایى خود را پشت سر گذاشته اید و حالا باید به نینجا جنگجوى نهایى تبدیل شوید و به دنیاى واقعى پا بگذارید. اگر از این ژانر خوشتان مى آید و دلتان براى یک عنوان جدید و سرگرم کننده لک زده است، حتما بازى Ninja dash را امتحان کنید. این بازى اکشن در گروه بازى هاى runner قرار مى گیرد، با این تفاوت که رکوردى در کار نیست و شما باید از مرحله اى به مرحله دیگر بروید و بیشتر از قبل پیشرفت کنید. گرافیک، موسیقى و فیزیک بازى برگ برنده این بازى نینجایى جدید است که مى تواند نظر شما را جلب کند.

 

دانلود از فروشگاه App Store

مک سپین Max Payne

بگذارید سراغ یک بازى خاطره انگیز و بسیار جذاب برویم، گیمى که براى کسانى که بازى را با کنسول PS1 و رایانه هاى خانگى شروع کرده اند یک رویاى بى تکرار است.

بهترین بازی های ios

صحبت از بازى مکس پین است، آن هم اولین نسخه این بازى که زمان خود شاهکاری برای گیمرها بود. حالا شما مى توانید این بازى دوست داشتنى را روى گوشى هوشمندتان تجربه کنید. بازى موبایلى مکس پین دقیقا همان نسخه قدیمى است و هیچ کدام از جزئیات آن از قلم نیفتاده است. قیمت این بازی برای گوشی های ios سه دلار می باشد که شما می توانید با کمی جستجو در وب نسخه کرک شده این بازی را دانلود کنید. نسخه اندروید این بازی رایگان می باشد.

 

دانلود از فروشگاه App Store

بشکن بشکنه Shatterbrain

تا به حال تجربه شکستن وسایل بى اهمیت شیشه اى را داشته اید؟ شاید چندان معقول نباشد، اما این کار از آن لذت هاى عجیب و غریب است که مشابهش را سخت مى توانید تجربه کنید. بازى Shatterbrain همان لذت شکستن ناب است که بدون خرابکارى انجام مى دهید. شما باید با رسم خطوط مختلف، اجسام شیشه اى درون محیط را بشکنید و به مرحله بعد بروید، اما سختى ماجرا اینجاست که باید بدون قطع کردن خط و یک خط ممتد همه شیشه ها را بشکنید.

بهترین بازی های ios

همین خطوط ممتد شما را با معماهاى کم و بیش پیچیده و جذابى روبه رو مى کند. برگ برنده این بازى، فیزیک فوق العاده اش است؛ جایى که شما با تمام وجود شکستن اجسام، جاذبه و وزن خطوط رسم شده را حس مى کنید. جاذبه به شما کمک مى کند، اما بعضى وقت ها همین جاذبه بدجورى شما را به چالش مى کشد.

 

دانلود از فروشگاه App Store

تیم رویای ی خودت را بساز

در بازی Dream League Soccer اگر می خواهید بهترین تیم دنیا را داشته باشید، باید از یک تیم ضعیف با استادیوم کوچک شروع کنید و با مدیریت تیم خود، آن را به رده هاي بالاي جدول برسانید. حالا اسپانسرهاي زیادي جذب شما می شوند و با پولی که به دست آورده اید می توانید بازیکنان جدید بخرید و استادیوم خود را ارتقا دهید.

بهترین بازی های ios

خیلی مهم است که چه بازیکنانی را بخرید و چگونه تیم خود را مدیریت کنید. بازي رایگان است، اما براي محتواي اضافه و دیگر موارد می توانید پول پرداخت کنید. سکه ها را می توان در طول گیم پلی یا حتی با تماشاي ویدئوها به دست آورد یا این که آنها را خرید. این اپ براي دانلود محتواي گیم و تبلیغات از واي فاي یا اینترنت تلفن همراه استفاده می کند، بنابراین هنگام بازي می توانید اینترنت تلفن همراه خود را با رفتن به Settings/Mobile Data غیرفعال کنید.

 

دانلود از فروشگاه App Store

مبارزان اسب سوار

اگر هنوز با بازى Battle of Arrow آشنا نشده اید، باید بدانید با یک بازى رزمى جدید روبه رو هستید. این بازى توانسته در زمان کوتاهى موفقیت عجیبى به دست آورد و از بهترین بازی های ios که میلیون ها کاربر را به خود جلب کند باشد. ویژگى اصلى این اپ ظاهر جذاب، گرافیک فوق العاده و دیدنى آن است. اینها را به گیم پلى منحصر به فرد اضافه کنید تا متوجه شوید با چه بازى جذابى روبه رو هستید. در طول این بازى باید روى دو ویژگى خود تمرکز خاصى داشته باشید: سرعت و دقت.

بهترین بازی های ios

شما باید در یک نبرد رو در رو زمانى که سوار بر اسب هستید، با تیر و کمان به جان حریفان خود بیفتید، از مقابل تیرهایى که به سمت شما پرواز مى کنند فرار کنید و در بهترین زمان ممکن به حریف خود تیر بپرانید. البته شما با یک محدودیت روبه رو هستید و براى اجراى درست این بازى به حسگر ژیروسکوپ روى دستگاهتان نیاز دارید، چراکه در طول بازى هیچ دکمه اى وجود ندارد و با حرکت دادن گوشى به چپ و راست بازى را هدایت مى کنید.

بیشتر بخوانید  سازنده Company of Heroes با تعدیل نیرو مواجه شد

 

دانلود از فروشگاه App Store

نجات دختر تسخیر شده

Skullgirls یک بازی به سبک بازی های ژاپنی است، با همان سبک و سیاق نقاشی های انیمه و پرزرق و برق. این بازی که قبلا برای پلتفرم های مختلف و کنسول های بازی عرضه شده بود، این بار از گوشی های هوشمند سر درآورده است. داستان در دنیایی می گذرد که هر هفت سال یک اتفاق عجیب می افتد و یک دختر به اسکول گرل تبدیل شده و قلبش مورد تسخیر نیروهای اهریمنی قرار می گیرد.

بهترین بازی های ios

حالا هفت سال از پیدایش آخرین اسکول گرل گذشته و زمان پیدایش اسکول گرل جدید رسیده است. وظیفه شما در این بازی، پیدا کردن دختر تسخیر شده جدید است تا بتوانید جلوی اتفاقات بد را بگیرید. بازی در گروه بازی های اکشن قرار دارد و با تم ژاپنی حسابی هیجان انگیز شده است. البته اسکول گرل معماهای زیادی را در خود جای داده تا تمام ماجرا در نبردهای اکشن خلاصه نشود.

 

دانلود از فروشگاه App Store

محافظت از بادکنک سفید

باز هم یک بازی رکوردی دیگر و باز هم ساعت هایی که قرار است صرف این بازی کنید. در جریان بازی Rise Up شما باید در نقش محافظ یک بادکنک سفید ظاهر شوید. یک بادکنک در حال بالا رفتن است و شما باید از برخورد موانع با آن جلوگیری کنید. نکته جالب در مورد Rise Up این است که تقریبا از همین مراحل اول سخت است و شما باید تمرکز و سرعت عمل زیادی خرج کنید. مراحل نه شبیه هم هستند و نه حتی ترتیب آنها همیشه به یک شکل است. این باعث می شود کار از آنچه که باید هم سخت تر شود.

Rise Up گرافیکی ساده و جذاب دارد. از طرف دیگر فیزیک بازی به صورت هوشمندانه ای طراحی شده و شما وزن اجسام و موانع پیش رو را به نسبت اندازه شان به خوبی احساس می کنید. سازندگان این بازی می گویند تنها یک درصد مردم دنیا توانایی پشت سرگذاشتن تمام مراحل این بازی را دارند.

 

دانلود از فروشگاه App Store

نینجای قهرمان

iSlash Heroes بازی جدیدی است كه گیم پلی آن یادآور فروت نینجای محبوب است. در این بازی سرعت عمل نقش بسزایی دارد و باید سعی كنید با شمشیر نینجای خود حركاتی انجام دهید تا سی فو را راضی نگه دارید.

بهترین بازی های ios

بازی با گرافیك جذاب و روانی ساخته شده و نت های موسیقی سبك آسیای شرقی از همان لحظه ورود به بازی گوشنوازی می كند. با ورود به اپ، نقشه بازی برابرتان قرار می گیرد. بازی به صورت مرحله ای است و پس از پشت سر گذاشتن هر مرحله در مسیر نقشه بازی پیشرفت می كنید. ظاهرا سازنده بازی قصد افزودن مراحل اضافه را به این بازی دارد؛ زیرا عبارت بزودی در انتهای مراحل نوشته شده است. نحوه بازی به این صورت است كه چند تیغه ستاره ای روی تخته ای از جنس چوب بامبو در حال حركت است. شما در نقش یك نینجا باید با شمشیر و به كمك تعدادی حركت مشخص آن قدر تخته را ببرید تا نوار سبز رنگی كه در بالای تصویر دارید به انتها نزدیك شود. چالش بازی در محدودیت تعداد ضربات، ضربه نزدن به تیغه های در حال حركت، مهارت و دقت بالاست.

 

دانلود از فروشگاه App Store

 

 

سوپر ماریو ios

صحبت از بازی نوستالژیک و تاریخی سوپرماریو است. حال بعد از سال ها شرکت نینتندو تصمیم گرفته نسخه موبایلی این بازی را عرضه کند. اتفاقی که بعد از ماه ها انتظار سرانجام به وقوع پیوست و حالا کاربران گوشی ها و تبلت های شرکت اپل می توانند آن را به رایگان دانلود کنند. (ممکن است زمان انتشار این مطلب نسخه اندروید بازی نیز عرضه شده باشد) بازی محیطی کاملا شبیه همان بازی کلاسیک دارد؛ البته با کمی چاشنی سرعت و انیمیشن های قوی تر که به تناسب زمان می توان انتظار داشت.

بهترین بازی های ios

سوپرماریو ران به صورت مرحله ای طراحی شده و در هر مرحله غیر از گذراندن مسیر مشخص شده و جمع کردن سکه های لازم وظیفه دارید پنج سکه بنفش را که در مسیرتان قرار گرفته جمع کنید. یکی از ویژگی های اصلی بازی این است که کاملا با یک دست انجام می شود و احتیاج نیست تمام تمرکز خود را برای انجام این بازی خرج کنید.

 

دانلود از فروشگاه App Store

این لیست شامل بهترین بازی های ios بود ، اگر شما بازی را مدنظر دارید که می توانید به عنوان بهترین بازی های ios در این لیست قرار داده شود ، آن را از بخش نظرات پایین مطلب ذکر کنید.

اخبار مرتبط

اینستاگرام زومجی
اخبار بازی

بازی جدید توسعه‌دهندگان سابق XCOM معرفی شد

اعضای سابق تیم توسعه‌دهنده بازی XCOM همزمان با تأسیس استودیو Midsummer از جزئیات بازی در دست توسعه خود رونمایی کردند. کارمندان استودیو‌های مختلف درکنار سازندگان