فرام‌سافتور به ساخت بازی Armored Core 7 علاقه دارد

فرام‌سافتور به ساخت بازی Armored Core 7 علاقه دارد

اشتراک گذاری

استودیو فرام‌سافتور از تمایل بالای خود برای توسعه بازی‌های آینده Armored Core خبر داد.

تیم فرام‌سافتور پس از حدود یک دهه عرضه بازی‌های محبوب که هرکدام در سبک سولزلایک تجربه منحصربه‌فردی را ارائه کردند، در سال گذشته مجموعه Armored Core را با انتشار بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon بازگرداند. این بازی اکشن مورد تحسین منتقدان و بازیکن‌ها قرار گرفت و حال طرفداران منتظر دریافت اطلاعات جدید درباره آینده سری هستند.

هیدتاکا میازاکی، رئیس استودیو فرام‌سافتور در مصاحبه اخیر خود با IGN ژاپن توضیح داد عرضه بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon یک موفقیت بزرگ برای سازنده به حساب می‌آید و فرام‌سافتور تمایل زیادی برای توسعه بازی‌های جدید از این سری دارد. با اینکه میازاکی امیدوار است استودیو بتواند کیفیت مجموعه Armored Core را با عرضه هر یک از نسخه‌های آینده ارتقا دهد اما هنوز هیچ چیزی در مورد آینده سری قطعی نیست.

مبارزه با ربات‌های جنگی در بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon

میازاکی در ادامه افزود: «همان‌طور که درمورد Armored Core 6 می‌بینید، سری Armored Core برای فرام‌سافتور بسیار مهم است و اراده قدرتمندی برای ادامه دادن آن در آینده داریم. من فکر می‌کنم Armored Core 6 برای ما یک موفقیت به شمار می‌آید. ازطرف‌دیگر همه چیز این بازی ایده‌آل نبود و هنوز جا برای بهتر کردن آن وجود دارد؛ بنابراین من قصد متوقف کردن سری در اینجا را ندارم. با‌این‌حال هنوز هیچ‌ تصمیم مشخصی گرفته نشده است.»

در اکتبر ۲۰۲۳ یوسویوکی کیس که صداپیشگی Rusty (V.IV) در Armored Core 6 را بر عهده داشت، تایید کرد این بازی حدود ۲.۸ میلیون واحد در سراسر جهان فروخته است. بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon برای کامپیوتر، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس قرار دارد.

بیشتر بخوانید  هدف استودیو سازنده Cities: Skylines 2 از ابتدا ۳۰ فریم بر ثانیه بود

اخبار مرتبط