بازی مثل پابجی (بتل رویال) برای کامپیوتر ضعیف

اشتراک گذاری

PlayerUnknown’s Battlegrounds محبوبیت قابل توجهی را در بین گیمرها بدست آورده است. شما می توانید PUBG را در رایانه خود ، کنسول های بازی و تلفن هوشمند خود بازی کنید.  هنگامی که صحبت از پابجی در رایانه می شود ، بازی کاملاً روان اجرا می شود و از داده های زیاد اینترنت شما استفاده نمی کند. بنابراین ، اگر شما اغلب PUBG را بر روی PC بازی می کنید و به دنبال گزینه های مشابه آن هستید ، این مقاله به شما کمک می کند. در اینجا ما بازی های در سبک بتل رویال مثل پابجی را برای کامپیوتر های ضعیف و قدیمی  را لیست می کنیم. دقیقاً همانطور که از بازی PUBG لذت برده اید ، دوست دارید این بازی ها را روی کامپیوتر خود انجام دهید.

 

بهترین بازی های سبک بتل رویال برای کامپیوتر ضعیف

این بازی ها را اکثرا در استیم  می توانید دریافت کنید.

 

۱. H1Z1

بازی بتل رویال کامپیوتر

Z1 Battle Royale یک بازی بتل رویال است که در آن تا صد و پنجاه بازیکن در یک نبرد جهان باز با یکدیگر به رقابت می پردازند . بازیکنان می توانند انتخاب کنند که به صورت انفرادی، دو نفره یا در گروه های پنج نفره بازی کنند، با این هدف که نفر نهایی یا تیم نهایی برنده است.

 

این بازی بیشتر شبیه به PUBG است زیرا شما با یک چتر نجات فرود خواهید آمد ، باید اسلحه خود را بردارید تمام عناصر باقی مانده در اطرافتان را پاک کنید. تفاوت این است که در مناطق نبرد با ۱۵۰ نفر روبرو هستند. شما از این بازی لذت خواهید برد چراکه تمام پایه ها و مناطق ساختمان به زیبایی طراحی شده اند. اگر به دنبال شروع کردن سبک بازی های  بتل‌ رویال در کامپیوتر خود  هستید ، حتما این بازی را امتحان کنید.

 

۲. Fortnite Battle Royale

بازی Fortnite Battle Royale

Fortnite Battle Royale  یکی از بهترین بازی ها مانند PUBG برای رایانه کم مصرف و اتصال سریع به اینترنت است. در این بازی ابتدا به یک جزیره کوچک خواهید رسید و سپس به یک مکان بزرگتر منتقل می شوید و این باعث می شود شما با مکانی که می خواهید آشنا شوید.

 

به جای یک چتر نجات ، یک هواپیمای بدون سرنشین به شما کمک می کند تا با دقت بیشتری به مکان هایی که می خواهید در آن مکان بروید پرش کنید. درست پس از فرود باید اسلحه و همه چیزهایی را که فکر می کنید برای زنده ماندن به عنوان آخرین شخص در نظر بگیرید ، تهیه کنید. می توانید دیوارهای خود را منقبض کنید و می توانید از آنها به عنوان سپر استفاده کنید.  می تواند دشمنان خود در هر زمان با یک سلاح قدرتمند از بین ببرید و به عنوان آخرین نفر در این بازی زنده بمانید.

 

۳. Realm Royale

Realm Royale

به بیش از ۲۰ میلیون بازیکن بپیوندید و نوع جدیدی از نبرد رویال را در Realm Royale Reforged تجربه کنید! کلاس خود را انتخاب کنید، سلاح های مرگبار بسازید و بر توانایی های قدرتمند خود مسلط شوید تا آخرین قهرمان ایستاده روی زمین باشید. به تنهایی یا با یک تیم پیش بروید تا در حالی که از مرگ فرار می کنید، دنیای فانتزی را کشف کنید.

بیشتر بخوانید  ساخت بازی داستانی Dead by Daylight توسط سازندگان آنتیل دان

 

Realm Royal بازی دیگری مانند PUBG برای کامپیوتر های میان رده  است.  مانند PUBG ، می توانید با تیم و اسلحه خود غارت کنید. همچنین در کنار سلاح ها می توانید قدرت جادویی یا سلاح هایی را که می توانید از رعد و برق یا تیرهای آتش را نیز استفاده کنید. دشمنان شما می توانند با این قدرت ها شما را به همان اندازه نابود کنند. تنها چیزی که شما باید به آن تبدیل  شوید آخرین فرد ایستاده در نبرد است.

 

۴. Grand Theft Auto V: War Wars

بازی های بتل رویال شبیه به پابجی برای کامپیوتر

در PUBG از وسایل نقلیه استفاده می کنید و با تبدیل شدن به آخرین بازمانده این بازی ، یک شام مرغ برنده می شوید. Grand Theft Auto V: Wars Wars به ​​شما امکان می دهد وسایل نقلیه زره پوش مجهز به سلاح را کنترل کنید. شما می توانید خود را در ساختمانها پنهان کنید تا از دشمنان فرار کنید و از لحاظ استراتژیکی در کنار هم باشید. می توانید از هلیکوپتری استفاده کنید که پیچیدگی کامل در گیم پلی را به همراه دارد. اگرچه می توانید برای جنگیدن به یک میدان نبرد زمینی روی بیاورید ، اما بیشتر تمرکز روی مسابقات جنگی وسایل نقلیه است.

 

۵. Rust

بازی شبیه پابجی

Rust بازی دیگری شبیه به پابجی  برای کامپیوتر است که می توانید در رایانه خود بازی کنید. قوانین تقریباً شبیه به سایر انتخاب های موجود در این خط بازی هستند. می توانید از ساختمان ها و مکان های دیگر غارت کنید. می توانید با استفاده از مهمات و بمب به افراد دیگر حمله کنید. اگر در مورد جبهه های نبرد صحبت کنیم ، آنها به خوبی طراحی و ساخته شده اند تا بتوانند مخفی شوند. در این بازی ابتدا غارت کنید زیرا اگر دشمنان شما چیزی بهتر از شما کسب کنند ، زنده ماندن برای شما سخت تر خواهد شد.

 

۶. Culling

Culling

culling توسط استودیوی آمریکایی ساخته شده است که یک بازی متقاطع پلتفرم است و یکی از بهترین بازی های بتل رویال برای کامپیوتر است. علاوه بر این ، سلاح های سنتی از قبیل شمشیرها و سپرهای بازی را دریافت خواهید کرد که قدرت بازیابی دارید که به شما کمک می کند تا به سرعت دشمنان خود را شکست دهید. بازی دارای نقشه های مختلف است. اگر کمی ترس دارید که با بازیکنان دنیای واقعی هماهنگ باشید ، می توانید مهارت های خود را در حالت آفلاین تست کنید. با هر سطح بالا ، به شما جعبه هایی اهدا می شود که ممکن است یک اسکین جدید یا جوایز بازی را که می تواند برای خریدهای داخلی مورد استفاده قرار بگیرد ، به شما اهدا کنند.

 

۷. Last Man Standing

بازی بتل رویال برای کامپیوتر ضعیف

Last Man stand یک بازی  بتل رویال دیگر است که می توانید به صورت رایگان آن را در pc  خود انجام دهید. این را می توان کمابیش شبیه به PUBG دانست. شما به یک منطقه نبرد سقوط می کنید و در آنجا باید اسلحه ها را غارت کنید و سپس می توانید دشمنان خود را از بین ببرید.

بیشتر بخوانید  بهترین بازی های فکری اندروید (ایرانی و خارجی)

 

برای جلوگیری از برخورد گلوله ها به خودتان ، می توانید موانعی ایجاد کنید. بوته ها و درختان اگر بخواهید خودتان را پنهان کنید و آتش را بر روی دشمنان بکشید عالی عمل می کنند. شما باید با جمع شدن ۱۰۰ نفر در یک زمان با یکدیگر رقابت کنید. اگر درمورد اسلحه صحبت کنیم ، این لیست شامل اسلحه های مختلفی مثل ،  SMG ، LMG اسنایپر تفنگ ، و حتی یک موشک است.

 

۸. ARK: Survival of Fittest

بازی مانند پابجی

در این بازی شبیه به پابجی در سبک بتل رویال برای کامپیوتر  شما باید با برخی از موجودات جهان سر و کار داشته باشید که ممکن است شامل یک دایناسور ، اژدها یا سایر موجودات پروازی یا پیاده باشد که باعث اصلی ترین گیم پلی بقا می شود. بازی دارای چندین سبک بازی است که ۱VS1 ، ۲V2 ، ۴V4 و ۶V6 هستند.

 

گرافیک بازی به خوبی با رنگ های روشن تزئین شده است و این میدان نبردی است که در آن شما باید با تیم های مختلف به همراه بعضی از موجودات عجیب غول پیکر مبارزه کنید. گیم پلی های بازی شما ممکن است بین ۳۰ دقیقه تا ۳ ساعت باشد. این واقعا یک بازی جذاب است و برای تبدیل شدن به بازمانده نهایی باید روی استراتژی های سخت کار کنید.

 

۹. Minecraft

ماینکرافت

اگر به دنبال یک بازی مثل پابجی   برای رایانه ضعیف خود هستید که می توانید با بچه های خود نیز بازی کنید ، می توانید به Minecraft بروید. در این بازی از طراحی زیبا و کارتونی استفاده شده است. قبل از این که PUBG به بازار بیاید ، Minecraft محبوب ترین بازی بقا  بود.

 

با Minecraft می توانید جهانی کاملاً تخریب و ساختنی تصور کنید.  در این جهان باز از بلوک ها استفاده کنید ، و دنیای جدیدی را بسازید.  علاوه بر این بازی مناسب بچه ها می باشد و بخاطر گرافیک پیکسلی خود چشمان شما را زیاد خسته نمی کند .

 

۱۰. Rules of survival

بازی بتل رویال کامپیوتر

بازی دیگری شبیه به پابجی برای کامپیوتر ، Rules of Survival است. که در  PC ، iOS یا اندروید هم موجود است. از منابع نسبتاً کمتری در رایانه شخصی استفاده می کند. بر خلاف PUBG ، شما باید با ۱۲۰ بازیکن رقابت کنید تا آخرین شخصیت ایستاده در میدان نبرد باشید ، این بدان معناست که شما ممکن است مرتباً کسی را پیدا کنید که به سمت شما شلیک می کند و مانند بازی PUBG برای برنده شدن  بهترین اسلحه ها و مکان ها را برای خف کردن باید پیدا کنید.

 

 

بنابراین ، این لیست بازی های  بتل رویال کامپیوتر شبیه به پابجی  هستند ، این بازی ها منابع زیادی از سیستم شما نمی گیرند و فقط برای دسترسی سریع آنها به یک اتصال اینترنتی پر سرعت نیاز است. اگر از PUBG خسته شده اید  ، پس در امتحان کردن این بازی های شگفت انگیز هیچ تردیدی  وجود ندارد.

اخبار مرتبط

چرخ پلی اورتان
مقالات

ویژگی چرخ های پلی اورتان

چرخ پلی اورتان (PU) محصولی منحصر به فرد است که انعطاف پذیری چرخ های لاستیکی را با استحکام و دوام چرخ های فلزی ترکیب می