بهترین بازی های فکری اندروید (ایرانی و خارجی)

اشتراک گذاری

 

نصب بازی فکری بزرگسالان

بسیاری از افراد دوست دارند، زمانی که بازی می کنند از فکر خود کار بکشند و بیشتر به بازی ها به چشم ورزش ذهنی نگاه می کنند. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید باید بدانید که در این مطلب قصد داریم بهترین بازی های فکری ایرانی و خارجی اندروید مخصصوص بزرگسالان   را معرفی کنیم ، بازی هایی که به خوبی ذهن شما را ورزش خواهد داد.

دانلود رایگان بازی فکری جدید بزرگسالان برای گوشی

اگر بازی‌های مغزی را در فروشگاه Play جستجو کنید، تعداد زیادی بازی پیدا خواهید کرد. یافتن بهترین از هزاران بازی کار بسیار خسته کننده ای است. در اینجا ما کار را برای شما انجام دادیم، و در اینجا لیستی از بهترین بازی های فکری اندروید برای تقویت مغز شما در حین سرگرمی همراه با لینک نصب آورده شده است.

برش دهید

بازی فکری جالب

Cut این یک بازی فکری جالب است که می توانید با استفاده از منطق و فیزیک بازی کنید. موقعیت‌های مختلفی را در بازی به شما نشان می‌دهد که در آن باید یک شی یا شکل را برای تکمیل کار داده شده برش دهید. اگر کار را فقط در یک یا دو برش کامل کنید، سه ستاره دریافت میکنید.

به محض پیشرفت در این بازی فکری، حل معماها دشوار می شود. اما، می توانید از نکات استفاده کنید یا حتی با استفاده از دکمه های داده شده از کل سطح رد شوید.

Cut It چندین راهنمایی را به صورت رایگان به شما می دهد، اما پس از اتمام آنها. برای دریافت راهنمایی رایگان یا باید نکات بیشتری بخرید یا یک تبلیغ را تماشا کنید. این یک بازی مغزی کاملا رایگان است که می توانید از لینک زیر دانلود کنید.

بازی فکری اتاق فراموش شده

بازی فکری اتاق فراموش شده

یک بازی بسیار جذاب و فوق العاده با نام اتاق فراموش شده یا The Forgotten Room وجود دارد که سبک آن شبیه به بازی های ماجرایی و فکری است. این بازی توسط استودیوی بازی سازی Glitch Games طراحی و پیاده سازی شده است و شما به عنوان بازی کنند باید شخصیت اصلی این بازی که یک پسر با نام جان است را کنترل کنید. در این بازی یک دختر ۱۰ ساله که در حال بازی بوده است، گم شده و شما باید او را پیدا کنید. شما برای رسیدن به حقایق در این بازی باید صدها پازل و معمای مختلف را حل کنید و هر چیزی که در اتاق فراموش شده، اتفاق افتاده است را کشف کنید. شاید لازم باشد که نقش یک کارآگاه جنایی را بازی کنید و یک چراغ قوه در دست گرفته و به همه جای اتاق سرک بکشید. این بازی برای کاربران بسیار جذاب بوده است و توانسته امتیاز ۴ از ۵ را درگوگل پلی دریافت نماید. برای دانلود نسخه اندروید بازی می توانید از لینک زیر استفاده کنید.

Brain Dots

بازی های فکری جدید

Brain Dots یک بازی فوق العاده محبوب اندرویدی است که در آن باید دو توپ مجزا را با کشیدن مسیری بین آنها به هم وصل کنید. من شخصا عاشق این بازی هستم و به شما پیشنهاد می کنم که بازی کنید.

Brain Dots یک بازی است که به شما کمک می کند تا سلول های مغز خود را توسعه دهید و به شما کمک می کند تمرکز خود را در هنگام خواندن یا نوشتن افزایش دهید. دارای مراحل زیادی است و با افزایش تعداد سطوح، سختی آن افزایش می یابد.

شما مقدار مشخصی از نکات را به صورت رایگان دریافت می کنید، اما هنگامی که از نکات راهنمایی خارج شدید، می توانید نکاتی را بخرید یا با تماشای یک تبلیغ کوتاه یک مورد را دریافت کنید. برای اندروید در دسترس است و می توانید آن را از لینک داده شده در زیر روی گوشی خود دانلود کنید.

اوریکسو:

اوریکسو

Orixo نوع جدیدی از بازی های مغزی است که در آن باید روی اعداد خاصی تصمیم بگیرید تا جداول و اشکال داده شده را پر کنید. دارای بیش از ۳۲۰ سطح با پازل های عالی است که ذهن شما را تیزتر می کند. گیم پلی Orixo متمایز است زیرا دارای موسیقی متن بسیار آرامش بخشی است.

بیشتر بخوانید  کنسول نسل بعدی ایکس باکس بزرگ‌ترین جهش فنی را تجربه می‌کند

Orixo پیشرفت بازی شما را به صورت خودکار ذخیره می کند تا بتوانید پیشرفت خود را پیگیری کنید. این یک بازی کاملا رایگان است و می توانید آن را از لینک زیر دانلود کنید.

یک فرودگاه اختصاصی برای شما

این بازی که Airport City یا همان شهر فرودگاهی نام دارد جزو بازی هایی است که در دسته بازی های فکری قرار می گیرد و برای سیستم عامل اندروید طراحی شده است. محیط کاربری بازی بسیار زیبا بوده و دارای گرافیک HD می باشد.

بازی فکری اندروید

سناریوی بازی به گونه ای چالشی طراحی و نوشته شده است و ساعت ها سرگرم شدن شما را تضمین می کند. در بازی شما خواهید توانست فرودگاه شخصی خود را ساخته و صدها پرواز را به آسمان بفرستید. بازی دارای دو حالت مختلف می باشد، بازیکن در حالت اول می تواند یک فرودگاه بسیار مدرن بنا کرده و در حالت دیگر شهری را برای پشتیبانی از این فرودگاه بسازد و ساعت ها مجذوب این بازی باشد. در این بازی در حالی که فرودگاه خود را مدیریت می کنید، هواپیماهای زیادی را به نقاط مختلف جهان می فرستید و با شخصیت های دوست داشتنی زیادی ملاقات خواهید کرد و آیتم های مختلفی از سراسر دنیا را جمع آوری کرده و بر هیجان بازی را بیش از پیش می افزایید. بازی دارای گرافیکی زیبا همراه با محیط های فانتزی و جذاب می باشد که بر زیبایی بازی افزوده است. برای دانلود این بازی می توانید از لینک زیر استفاده کنید.

بازی معمایی اندروید Can You Escape – Tower

بازی معمایی

یکی از زیباترین بازی های فکری و مهیج اندرویدی می باشد که شما در ظاهر شخصیت اول بازی باید با کشف اسرار اتاق، کلید آن را پیدا و از آن خارج شوید. شما در این برنامه می توانید با حل معماهای موجود اشیاء مخفی در اتاق ها را بیابید و از آنها برای افزایش مهارت های خود استفاده نمایید و به مراحل بعدی بازی بروید. در این بازی شما باید از ۸ اتاق چالشی و سخت برای محک زدن توانایی های خود استفاده کنید.

بازی فکری مهندس پل ساز

بازی Bridge Constructor با بیش از یک میلیون نصب در گوگل پلی یکی از محبوب ترین بازی های فکری اندروید می باشد، شما باید در این بازی به مانند یک مهندس با مواد مختلف، پل ها را بسازید و بعد با ماشین های مختلف آن را تست کنید. این بازی دارای ۴۰ سطح فکری برای ساخت پل ها می باشد.

بازی Bridge Constructor

در این بازی فکری جذاب شما با به چالش کشیدن خود باید مصالح لازم برای ساخت پل را که در اختیار دارید با استفاده از قوانین فزیکی و بهره‌گیری درست و اصولی از مصالح، پل ها را بسازید تا وسایل نقلیه با موفقیت از آن عبور کرده و به مقصد خود برسد.

بازی فکری و معمایی Machinarium‏

ماشیناریوم از بهترین و محبوب ترین بازی های اندرویدی می باشد که تاکنون بیش از ۵۰۰ هزار بار در گوگل پلی بارگیری شده است. این بازی با حجم کم خود پر از معماهایی بسیار دشوار و چالش برانگیز می باشد شما را در نقش آدم ماشینی هایی قرار می دهد که با سفر به مناطق مختلف جهان و محل هایی پر از شگفتی، ساعت ها شما را به چالش خواهد کشاند.

بازی Machinarium‏

یک بازی چالش برانگیز می باشد که گیم پلی اعتیادآوری دارد و شما باید با تفکر و دقت به ربات خود کمک کنید تا با وجود مشکلات فراوان از شهر آشغال ها رهایی پیدا کنید.

بازی فکری جمع کردن اعداد اندروید

بازی فکری جدید بزرگسالان برای گوشی

در بازی Threes شما باید در ۳۰ ثانیه مغز خود را به چالش بکشانید، در این بازی شما باید با جمع کردن اعداد تمامی خانه های جدول را پر کنید و امتیاز کسب کنید. اگر از ذهن خوبی برخوردار هستید توصیه می کنیم این بازی چالش برانگیز که می تواند ورزش مفیدی برای مغز شما باشد را از دست ندهید.

بازی Unblock Car

بازی فکری اندروید

در این بازی ماشین شما در پازلی بلوک شده پارک شده است که باید با حرکت های محدود در کنار سایر ماشین ها، آن را از پارک خارج نمایید. Unblock Car این یک بازی سرگرم کننده می باشد و می تواند چالش خوبی برای فکر شما باشد. در این بازی با بیش از ۳۰۰۰ پازل روبرو هستید.

بیشتر بخوانید  مدت زمان مراسم گیم اواردز 2023 مشابه سال گذشته طولانی است

بازی فکری ایرانی چوپان

بازی چوپان

چوپان یک بازی فوق العاده اعتیاد آور ولی ساده می باشد، باید کلمات را حدس بزنید تا بتوانید گله حیوانات را در بیابان پیدا کنید. شما باید با نهایت دقت و هوش خود در این بازی کلمه مربوطه در هر مرحله را حدس بزنید و مراحل را رد کنید.

بازی معمایی ایرانی باقلوا برای اندروید 

بازی معمایی ایرانی باقلوا

بازی باقلوا که ایرانی می باشد یکی از بازی های فکری خوب می باشد. شما در این بازی باید با حل جدول های نامرتب، ۸۰۰ مرحله را رد کنید و هوش خود را به چالش بکشانید. ویژگی های گرافیکی و صوتی و استفاده از کاراکترهای ایرانی باعث جذابیت آن شده است.

بازی معمایی شارژرها

بازی معمایی شارژرها

در این بازي، روبی که یک دستگاه الکترونیکی در حال خاموش شدن است، باید با کمک شما به شارژر برسد. روبی چهره بامزه اي دارد و موسیقی و صداهاي بازي به حدي جذاب است که شما را حسابی درگیر می کند. کمی به قوانین فیزیکی محیط بازي توجه کنید؛ ریسمان ها، صفحه هاي فنري و دایوهایی را که در مسیر روبی قرار دارند در نظر بگیرید. و روبی مظلوم و دوست داشتنی را به جعبه شارژش برسانید Heart Box یک بازي مرحله اي است و شما مسیر پیشرفت را باید پله پله طی کنید.

مواظب باشید برق قطع نشود

اگر بازی های فکري را دوست دارید، این یک پیشنهاد فوق العاده است. در این بازی یک هدف دارید: نگذارید برق برود. یک نقشه دارید که شبکه برق رسانی روي آن مشخص شده است. چند نیروگاه، برق را وارد شبکه کرده و در مسیر شهرها و ایستگاه ها برق را مصرف می کنند. شما باید مطمئن باشید هیچ وقت برق هیچ یک از این قسمت ها قطع نمی شود، پس باید به اندازه برق تولید کنید.

بازی معمایی بزرگسال

در این بازی با چالش هایی مختلف رو به رو می شوید مثلا میزان مصرف برق در طول شبانه روز تغییر می کند و شما باید با ذخیره و اضافه کردن به برقی که وارد شبکه می کنید این تغییرات را مدیریت کنید. با محدودیت هاي تولید، توزیع و… هم روبه رو خواهید بود.

این بازي به دانش فنی نیاز ندارد، بیشتر باید با اعداد کار کرده و تعادل را با اعداد و ارقام در شبکه برقرار کنید. این بازی را نروژی ها ساخته اند و اساسش اتفاقات واقعی صنعت برق است.

پازل لانه زنبوری

بازی Block! Hexa Puzzle خیلی ساده می باشد، در هر مرحله یک پازل به شکل کندوی عسل در اختیار شما قرار می گیرد که باید چند تکه پازلی را که در اختیار دارید طوری روی آن قرار دهید که تمام سطح لانه زنبوری آن را بپوشاند. فقط باید تکه های پازل را از پایین صفحه بکشید و روی سطح قرار دهید. نمی توانید قطعات را بچرخانید. ابتدا بازی راحت است، ولی بعد شکل ها پیچیده تر شده و قطعاتی که در اختیار دارید بیشتر و کوچک تر می شود.

پازل لانه زنبوری

آن موقع است که باید کمی به ذهنتان فشار بیاورید! محدودیت زمانی ندارید و هرقدر خواستید می توانید فکر کنید. اگر قطعات را اشتباه بگذارید نمی توانید برگردانید و باید از اول شروع کنید. قطعات رنگ های مختلف داشته و در کل رنگ و لعاب و جلوه بازی خوب است.

بازی های موبایل این روزها ترند هستند و با معرفی بازی هایی با گرافیک و گیم پلی در سطح کنسول محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. امروزه برای انجام بازی ها نیازی به تنظیم هیولا یا لوازم جانبی سطح بالا ندارید .

می‌توانید بازی‌ها را دانلود کنید، و شروع به بازی کنید و از هر کجا و هر زمان با موبایل خود لذت ببرید. در کنار آن، می‌توانید با این بازی های فکری در اندروید مغز خود را تقویت و تیز کنید. آنها به شما کمک می کنند تا مغز خود را تقویت کنید و مهارت های شناختی مانند حافظه، تمرکز و توانایی تصمیم گیری را بسازید.

اخبار مرتبط

اخبار سینما و تلویزیون

تاریخ اکران فیلم ۲۸ سال بعد اعلام شد

سونی پیکچرز تاریخ اکران فیلم ۲۸ سال بعد به کارگردانی دنی بویل را اعلام کرده است که تابستان ۲۰۲۵ این فیلم پساآخرالزمانی اکران خواهد شد.