آمار بازیکنان مجموعه فال اوت رشد خیره‌کننده‌ای داشته است

اینستاگرام زومجی

اشتراک گذاری

در راستای محبوبیت سریال Fallout، تعداد بازیکن‌های مجموعه بازی فال اوت طی یک روز به ۵ میلیون نفر رسید.

سریال Fallout که توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کرد، باعث افزایش تعداد بازیکن‌های بازی‌های مجموعه فال‌اوت مثل Fallout 4 و Fallout 76 نیز شده است. حساب کاربری رسمی فالوت در توییتر اعلام کرد که تعداد بازیکن‌های فال‌اوت ۷۶ طی یک روز به یک میلیون نفر رسید و در مجموع نزدیک به ۵ میلیون بازیکن در یک روز مشغول تجربه این سری بازی بوده‌اند.

مشخص نیست که این اعداد و ارقام حین تجربه بازی Fallout 4 توسط ۱۶۴ هزار بازیکن همزمان در استیم اتفاق افتاده است یا خیر. در راستای محبوبیت بیشتر این سری بازی، Fallout 76 با ۷۳ هزار و ۳۶۸ بازیکن رکورد بیشتری تعداد پلیرهای همزمان خود را شکست. شرکت بتسدا فاصله زیادی تا تولید و عرضه بازی Fallout 5 دارد، اما در این حین محتوای Skyline Valley بازی فال‌اوت ۷۶ را در ماه ژوئن منتشر خواهد کرد.

همچنین به‌روزرسانی نسل نهمی بازی Fallout 4 در تاریخ ۶ اردیبهشت (۲۵ آوریل) برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد. در اخباری دیگر شبکه آمازون اعلام کرد که سریال Fallout برای فصل دوم تمدید شده است؛ فصلی که انتظار می‌رود شاهد حضور دث‌کلاوها تا نمایش شهر نیو وگاس باشیم.

بیشتر بخوانید  سیستم مورد نیاز Horizon Forbidden West؛ نیاز به ۱۵۰ گیگابایت حافظه SSD

اخبار مرتبط

اخبار سینما و تلویزیون

اولین تصویر رسمی فیلم Megalopolis فرانسیس فورد کوپولا

به‌تازگی اولین تصویر فیلم Megalopolis به کارگردانی فرانسیس فورد کوپولا منتشر شده است که در آن شاهد حضور آدام درایور و ناتالی امانوئل هستیم. در جدیدترین اخبار سینما