پشتیبانی بازی Star Wars Jedi: Survivor از حالت نیو گیم پلاس در زمان عرضه

اشتراک گذاری

به‌تازگی الکترونیک آرتز تایید کرده است که بازی Star Wars Jedi: Survivor در همان زمان انتشار، ویژگی نیو گیم پلاس را در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد داد.

بازی استار وارز جدای سروایور فردا در بازار جهانی به‌صورت رسمی عرضه خواهد شد. روز گذشته واکنش منتقدان به ساخته‌ی جدید استودیو بازی‌سازی ریسپاون منتشر شد و این اثر تا به این لحظه موفق به کسب نمره ۸۷ در سایت متاکریتیک شده است. در جریان جدیدترین اخبار دنیای بازی و با توجه به فاصله‌ی اندک باقی‌مانده تا زمان انتشار اثر مورد نظر، EA ساعاتی قبل تایید کرد که بازی Star Wars Jedi: Survivor از روز عرضه از حالت نیو گیم پلاس پشتیبانی خواهد کرد.

همان‌طور که شما همراهان گرامی گیم طور احتمالا از آن مطلع هستید، نسخه قبلی این مجموعه که با نام Star Wars Jedi: Fallen Order شناخته می‌شود، چند ماه پس از انتشار ویژگی New Game Plus را به خود اضافه کرد. در دسترس بودن این حالت از روز اول در نسخه جدید بدون شک سبب رضایت بیشتر طرفداران جنگ ستارگان خواهد شد. شما با استفاده از این ويژگی می‌توانید بازی را با یک سیو جدید آغاز کنید و از تمام پیشرفت‌ها، مهارت‌ها، حالت‌های رزمی، رنگ لایت‌سیبر‌ها و پرک‌ها که در دور اول تجربه بازی به‌ دست آورده‌اید، استفاده کنید.

در ادامه باید گفت حالت نیو گیم پلاس بازی استار وارز جدای سروایور سه عدد پرک (Perk) جدید را به این اثر اضافه خواهد کرد. Purity صدمات وارد‌شده به همراهان و دشمنان بازی را در طول پیشبرد اثر به‌شدت افزایش خواهد داد. در حالت Warrior شاهد جایگزین شدن دشمنان استاندارد با دشمنان چالش‌برانگیزتر و در نتیجه نبرد‌های سخت‌تری خواهیم بود. در نهایت به پرک Trendsetter می‌رسیم. پرک موردنظر هربار که شما در طول تجربه‌ی بازی بمیرید یا ریسپاون شوید، آیتم‌های ظاهری را تغییر خواهد داد.

بیشتر بخوانید  داستان و گیم پلی Suicide Squad: Kill the Justice فردا نمایش داده می‌شود

بازی Star Wars Jedi: Survivor در تاریخ ۲۸ آوریل سال جاری میلادی (۸ اردیبهشت) روی پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس منتشر خواهد شد.

نظر شما عزیزان چیست؟ دیدگاه‌های خود را در مورد آخرین اخبار بازی با گیم طور و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

اخبار مرتبط

منتظر بازی‌های جدید ارباب حلقه ها باشید
اخبار بازی

منتظر بازی‌های جدید ارباب حلقه ها باشید

مدیرعامل امبریسر فری‌گروپ تایید کرد که به‌زودی بازی‌های جدیدی از مجموعه ارباب حلقه‌ها از راه می‌رسند. لی گینچارد، مدیرعامل Embracer Freegroup اخیرا در مصاحبه جدیدی