تصویر فاش شده فیلم کاپیتان آمریکا 4 حضور یک شخصیت کلیدی را تایید می‌کند

اشتراک گذاری

تصاویر فاش شده جدید فیلم Captain America: Brave New World، دو شخصیت کلیدی فیلم را نشان می‌دهد.

بنابر جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون؛ طی کمپين تبلیغاتی مک‌دونالد برای فیلم کاپیتان آمریکا 4، اولین نگاه از شخصیت فالکون جدید به‌دست آمده و در تصویری دیگر، حضور شخصیت کلیدی دیگری فاش شده است.

در قسمت پنجم سریال The Falcon and the Winter Soldier بود که سم ویلسون با بازی آنتونی مکی، عنوان و لباس فالکون را به واکین تورس با بازی دنی رامیرز، تحویل داد و در ادامه هم تایید شد فالکون جدید در فیلم Captain America: Brave New World حضور خواهد داشت. حالا اولین تصویر از طراحی فالکون جدید توسط هواداران در فروشگاه مک‌دونالد شکار شده است که شباهت بسیاری به نسخه کمیک دارد؛ همچنین درکنار آن می‌توان نمایی تازه از سم ویلسون در نقش کاپیتان آمریکا را هم مشاهده کرد.

فالکون جدید در آسمان در فیلم Captain America: Brave New World

ادامه این مطلب ممکن است بخشی از داستان فیلم را اسپویل کند

اما در تصویری دیگر، اسباب‌بازی جدیدی که فروشگاه مک‌دونالد برای تبلیغات فیلم کاپیتان آمریکا 4 آماده کرده است، تبدیل شدن هریسون فورد به هالک قرمز در فیلم را تایید می‌کند. قبلا هم لباس‌های پاره شده هریسون فورد در سر صحنه فیلم‌برداری، باعث گمانه‌زنی‌ها درباره تبدیل شدن رئیس‌جمهور تاندربولت راس به هالک قرمز شده بود و حالا با تصویر فاش شده، نبرد احتمالی او با سم ویلسون در فیلم قطعی به‌نظر می‌رسد. با اینکه تصویر کیفیت چندانی ندارد اما طرفداران برخی جزئیات آن مثل چشم زرد رنگ را مشابه طراحی هالک قرمز در کمیک‌ها عنوان کرده‌اند.

طراحی هالک قرمز در فیلم Captain America: Brave New World

آنتونی مکی در نقش سم ویلسون ملقب به کاپیتان آمریکا، دنی رامیرز در نقش واکین تورس به‌عنوان فالکون جدید، هریسون فورد در نقش رئیس جمهور تاندربولت راس، تیم بلیک نلسون در نقش لیدر، لیو تایلر در نقش بتی راس، شیرا هاس در نقش سابرا، کارل لامبلی در نقش آیزایا بردلی، زوشا راکمور برای یک نقش کلیدی، رزا سلزار و سث رالینز، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Captain America: Brave New World حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

بیشتر بخوانید  سریال Berlin از دنیای Money Heist برای فصل دوم تمدید شد

فیلم Captain America: Brave New World قرار است در تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۲۵ (۲۶ بهمن ۱۴۰۳) اکران شود. ژولیوس اونا، کارگردان فیلم The Cloverfield Paradox وظیفه کارگردانی فیلم Captain America 4 را بر عهده دارد. فیلمنامه اصلی فیلم کاپیتان آمریکا ۴ توسط مالکوم اسپلمن، شورانر و دالان موسون، نویسنده سریال Falcon and the Winter Soldier نوشته شده و متئو اورتن، نویسنده قسمت پنجم سریال Moon Knight وظیفه بازنویسی فیلمنامه برای فیلم‌برداری صحنه‌های جدید این فیلم را بر عهده داشته است.

اخبار مرتبط

اینستاگرام زومجی
اخبار بازی

بازی جدید توسعه‌دهندگان سابق XCOM معرفی شد

اعضای سابق تیم توسعه‌دهنده بازی XCOM همزمان با تأسیس استودیو Midsummer از جزئیات بازی در دست توسعه خود رونمایی کردند. کارمندان استودیو‌های مختلف درکنار سازندگان