۱۰ بازی آفلاین گوگل کروم برای بازی بدون اینترنت

اشتراک گذاری

اگر لپ‌تاپ خود را در رفت‌وآمدهایتان با خود همراه می‌کنید، وقت خود را با بازی‌های لذت‌بخشی بگذرانید که می‌توانید به‌صورت آفلاین از طریق مرورگر گوگل کروم بازی کنید.

 بازی آفلاین گوگل کروم

این گزینه‌های رایگان و سرگرم‌کننده بازی برای مرورگر گوگل کروم شما را واقعا مثل من سرگرم می‌کند . بهتر از همه، برای اجرای آنها نیازی به دسترسی به اینترنت ندارید.

 

من لینک نصب هریک از بازی ها را در عنوان آن ها جاگذاری کرده ایم که کافیست با مرورگر کروم خود روی هریک از آن ها کلیک کنید و سپس آن را به مرورگر خود اضافه کنید.

 

بازی های اکشن و آرکید

۱. Basket & Ball

بازی های اکشن گوگل کروم

برای نبرد در Tank Riders، یک بازی اکشن سه بعدی آماده شوید. شما باید قبل از اینکه دشمنان شما را بیرون بیاورند به آنها حمله کنید. شما تانک خود را از طریق جزایر و غارها هدایت خواهید کرد و برای از بین بردن دشمنان خود تیراندازی می کنید. با سه حالت بازی برای Campaign، Multiplayer و Invasion، داستان های زیادی برای سرگرم کردن شما وجود دارد.

 

در حالی که بازی با جوی استیک کار می کند، برای حرکت می توانید از صفحه کلید خود استفاده کنید. مخزن خود را با استفاده از کلیدهای جهت دار یا WASD حرکت دهید . با J و L نشانه بگیرید و با کلید Space شلیک کنید .

 

۲. Spelunky

بازی کروم

Spelunky یک بازی کاوش در غار است که هر بار بازی می کنید چیز جدیدی ارائه می دهد –  زیرا چیدمان غار تغییر می کند. هدف شما این است که تا جایی که می توانید گنج جمع آوری کنید و تا جایی که می توانید از میان غارها پیش بروید.

 

در طول مسیر با دشمنانی برای شکست و خطراتی برای غلبه مواجه خواهید شد. شما یک طناب قابل اعتماد  دارید تا به راحتی در غارها حرکت کنید.

 

۳.Basket & Ball

بازی بسکتبال

برای تجربه منحصر به فرد بازی بسکتبال، Basket & Ball را بررسی کنید. با یک هدف ساده برای هدایت توپ خود به سبد، چالش به سرعت با معماهای زیادی که باید حل کنید و موانع خطرناکی که در راه دارید، بالا می رود. مراقب آتش باشید، به دور میخ ها بپرید و از ترامپولین برای رسیدن به هدف خود استفاده کنید.

 

از فلش ها برای هدایت بسکتبال خود و از کلید Space برای پرش استفاده کنید. اگر کلید Space را به سرعت فشار دهید، یک پرش قدرت ایجاد می کنید که برای غلبه بر برخی موانع ضروری است. Basket & Ball قطعا مشکل است، اما همچنین بسیار سرگرم کننده است.

بیشتر بخوانید  بازی Assassin’s Creed Syndicate را رایگان تجربه کنید

 

بازی های تخته ای و کارتی

۴. Memo-Flip

بازی های تخته ای

Memo-Flip یک بازی کارتی ساده است. شما برای ورق زدن دو کارت کلیک می‌کنید و سعی می‌کنید یک جفت مشابه پیدا کنید. هرچه کارت های کمتری را برگردانید و هر چه زمان بیشتری داشته باشید، امتیاز شما بیشتر می شود. خیلی سرگرم کننده است و پیشنهاد میکنم حتما نصبش کنید.

 

تعداد انگشت شماری تم کارت مختلف برای انتخاب وجود دارد، مانند شکلک ها، گل ها، و حتی کریسمس . این یک بازی عالی برای تمرین مغز و بهبود حافظه است.

 

۵. Solitaire

بازی های گوگل کروم

این نسخه برای کروم نه حالت مختلف را برای شما ارائه می‌کند که می‌توانید از بین آن‌ها Klondike، Pyramid، Free Cell و Spider را انتخاب کنید.

 

می توانید کارت ها را به نقاطی که می خواهید بکشید یا به سادگی روی یکی کلیک کنید و به طور خودکار به واضح ترین مکان برای شما منتقل می شود. این بازی دارای نکات و ویژگی خنثی سازی است. با کسب بالاترین امتیاز در کمترین زمان، خود را به چالش بکشید. اگر عاشق بازی Solitaire هستید، مطمئناً از این نسخه آفلاین لذت خواهید برد.

 

بازی های پازل

۶. Cut the Rope

بازی سرگرم کننده آفلاین

در حالی که این بازی سال‌هاست که وجود دارد،  هنوز هم یک معمای فیزیک سرگرم‌کننده و سرگرم‌کننده است. هدف شما این است که به هیولای بامزه ای به نام Om Nom آب نبات بدهید. برای انجام این کار، شما باید پازل ها را حل کنید تا به او غذا بدهید در حالی که سعی می کنید در هر مرحله سه ستاره جمع آوری کنید.

 

همانطور که از نام آن پیداست، شما این کار را با بریدن طناب به ترتیب درست انجام می دهید، و آب نبات را به سمت دهان قورباغه دوست داشتنی بازی می فرستید. مراقب اجسام سیخ دار باشید، از حباب ها به نفع خود استفاده کنید و Om Nom را در حین حرکت در دنیاها و سطوح مختلف راضی نگه دارید.

 

 

۷. ۲۰۴۸

بازی 2048

گیج کننده و چالش برانگیز ،  ۲۰۴۸ هنوز هم یک بازی فکری محبوب است. بازی با لغزش کاشی ها به بالا، پایین، چپ یا راست شروع می شود. اعداد روی کاشی‌ها با هم ادغام می‌شوند. به عنوان مثال، هنگامی که دو ۴ با هم ترکیب می شوند، ۸ را ایجاد می کند. هدف این است که ادغام و دو برابر کردن اعداد قبل از تمام شدن فضای روی تخته ادامه یابد.

بیشتر بخوانید  جریمه ۲۰ میلیون دلاری مایکروسافت توسط FTC بابت جمع‌آوری اطلاعات شخصی کودکان

 

از کلیدهای جهت دار روی صفحه کلید خود استفاده کنید تا کاشی ها را در جهت دلخواه تغییر دهید. وقتی کاشی های روی تخته پر می شوند، بازی شما تمام شده است. ۲۰۴۸ برای اینکه مغزتان به کار بیفتد، عالی است.

 

۸. Word Seek

Word Seek

اگر به دنبال سرگرمی های قدیمی جستجوی کلمات هستید ، بازی آفلاین Word Seek را برای گوگل کروم دانلود کنید. این بازی به شما امکان می دهد شبکه هایی با اندازه های مختلف ایجاد کنید و کلمات می توانند مضمون یا تصادفی باشند.

 

به علاوه، اگر می‌خواهید چالش بازی را افزایش دهید، می‌توانید تنظیماتی مانند پنهان کردن فهرست کلمات یا حذف تمام حروف صدادار را فعال کنید.

 

۹. Link All

بازی google Chrome

یکی دیگر از چالش های لذت بخش برای طرفداران پازل Link All  است. در حالی که یادگیری بازی آسان است، تسلط بر آن دشوار است. هدف شما ایجاد مسیری است که قبل از رسیدن به هدف، هر یک از گره ها را لمس کند. خطوط قرمز موانع شما هستند، بنابراین باید حرکت خود را در اطراف آنها انجام دهید.

 

برای انجام حرکات، کافی است گره ای را که می خواهید به آن حرکت کنید انتخاب کنید و مسیر شما آغاز می شود. در صورت نیاز می توانید یک مرحله را مجدداً راه اندازی کنید. هشت مرحله با ۲۰ سطح وجود دارد. اگر بازی‌هایی را دوست دارید که سلول‌های خاکستری را خم می‌کنند، Link All را امتحان کنید.

 

۱۰. Little Alchemy

بازی آفلاین

Little Alchemy یک بازی فریبنده ساده و در عین حال فوق العاده اعتیاد آور است که شما را در ترکیب عناصر برای خلق انواع چیزهای شگفت انگیز می بیند.

 

شما فقط با چهار آیتم اصلی (هوا، زمین، آتش و آب) شروع می‌کنید که روی آنها کلیک کرده و به صفحه اصلی می‌کشید. آنها را روی هم قرار دهید تا ببینید چه ترکیبی می توانید ایجاد کنید. ۵۸۰ مورد برای کشف وجود دارد، از جمله دایناسورها و سفینه های فضایی.

 

بازی آفلاین رایگان گوگل کروم مورد علاقه شما چیست؟

آیا شما یک ماجراجو، استراتژیست، حل کننده معما یا کارت باز هستید؟ هر ژانر مورد علاقه‌تان باشد، یک بازی آفلاین Chrome برای شما وجود دارد که می‌توانید هر زمان که بدون اتصال به اینترنت هستید، بازی کنید.

 

اگر ترجیح می دهید با موبایل خود بازی کنید، نگران نباشید. بازی‌های سرگرم‌کننده تلفن همراه زیادی وجود دارد که می‌توانید بدون اینترنت بازی کنید—برخی از آنها را در این فهرست قرار داده‌ایم!

اخبار مرتبط