با انتشار تریلری از Jurassic Park: Classic Games Collection رونمایی شد

اشتراک گذاری

با پخش یک تریلر از مجموعه‌ای شامل بازی‌های کلاسیک پارک ژوراسیک رونمایی شده است.

طی چند سال گذشته، شاهد انتشار برخی بازی‌ها از مجموعه ژوراسیک پارک بوده‌ایم. اکنون شرکت لیمیتد ران گیمز برخی آثار کلاسیک این مجموعه را در Jurassic Park: Classic Games Collection عرضه خواهد کرد. این باندل شامل بازی ژوراسیک پارک کنسول‌های NES، گیم بوی و سوپر نینتندو به همراه Jurassic Park Part 2: The Chaos Continues برای گیم بوی و سوپر نینتندو است.

این مجموعه در تاریخی نامشخص در سال میلادی جاری برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، نینتندو سوییچ و پی‌سی عرضه خواهد شد. امکان پیش-خرید بازی هم از روز ۱۰ شهریور (۱ سپتامبر) فراهم خواهد شد. در ادامه می‌توانید تریلر این بازی را تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

مجموعه موردنظر شامل چندین و چند ارتقا نسبت به نسخه‌های اصلی خواهد بود؛ شامل حالت ذخیره‌سازی، نقشه درون بازی و برخی ویژگی‌های بی‌نام دیگر که این آثار را به دوران مدرن گیمینگ ارائه خواهد کرد. بازی اول نقشه و امکان ذخیره‌سازی نداشت. پس این تغییرات باعث می‌شود تجربه آن برای گیمرهای نسل جدید راحت‌تر شود.

بازی ژوراسیک پارک قدیمی یک شوتر ایزومتریک (دوربین از بالا) با نقش‌آفرینی دکتر الن گرنت است. این ویدئوگیم در سال ۱۹۹۳ عرضه شد و بیشتر نمرات آن بین ۶۵ تا ۸۵ متغیر بود. بازی Chaos Continues یک شوتر سایداسکرولینگ با حضور مجدد گرنت است که در ۱۹۹۴ انتشار یافت. نقدهای این بازی هم تقریبا مشابه بازی اول بود.

بیشتر بخوانید  تریلر جدید بازی Avowed منتشر شد

اخبار مرتبط