کارگردانی یک قسمت سریال Stranger Things 5 توسط کارگردان Ten Cloverfield Lane

اشتراک گذاری

نتفلیکس اعلام کرد که دن تراختنبرگ، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Ten Cloverfield Lane و فیلم Prey یک قسمت از سریال Stranger Things 5 را کارگردانی می‌کند.

مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل پنجم سریال Stranger Things تا پایان اعتصاب سراسری نویسندگان هالیوود آغاز نخواهد شد، اما روند استخدام بازیگران و دیگر عوامل سریال ادامه دارد. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کارگردان یکی از قسمت‌های فصل پایانی این سریال محبوب مشخص شده است. نتفلیکس امروز اعلام کرد که دن تراختنبرگ، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Ten Cloverfield Lane و فیلم Prey وظیفه کارگردانی یک قسمت از سریال Stranger Things 5 را بر عهده گرفته است.

علاوه‌بر فیلم Ten Cloverfield Lane و فیلم Prey که برای آن توانسته مورد توجه منتقدان قرار بگیرد، دن تراختنبرگ کارگردانی یک قسمت از سریال Black Mirror، یک قسمت از سریال The Boys و یک قسمت از سریال The Lost Symbol را نیز بر عهده داشته است و با دنیای تلویزیون غریبه نیست، اما سومین فیلم بلند سینمایی این کارگردان هنوز مشخص نشده است. مدتی پیش نیز نتفلیکس اعلام کرد که لیندا همیلتون، بازیگر نقش سارا کانر در مجموعه فیلم ترمیناتور به جمع بازیگران فصل پنجم سریال Stranger Things اضافه شده است.

میلی بابی براون، دیوید هاربر، فین ولفهارد، کلب مک‌لاگلین، نوآ اشنپ، سیدی سینک، وینونا رایدر، جو کری، مایا هاوک، چارلی هیتون، ناتالیا دایر، کارا بوینو، پرایا فرگوسن، برت گلمن، ادواردو فرانکو و جیمی کمپبل باور، از جمله بازیگرانی هستند که انتظار می‌رود در فصل پنجم سریال Stranger Things برای نقش‌آفرینی دوباره بازگردند. مانند چهار فصل گذشته برادران دافر برای ساخت سریال Stranger Things 5 باز خواهند گشت.

بیشتر بخوانید  به پایان رسیدن مراحل فیلم برداری Mission: Impossible 7

انتظار می‌رود فصل پنجم سریال Stranger Things که در ۸ قسمت تولید خواهد شد، در سال ۲۰۲۴ از شبکه نتفلیکس پخش شود. قسمت اول سریال Stranger Things 5 قرار است The Crawl نام داشته باشد که برادران دافر وظیفه کارگردانی این قسمت از فصل پایانی این سریال را بر عهده دارند.

اخبار مرتبط