اکتیویژن از بازی رومیزی Call of Duty: The Board Game رونمایی کرد

اکتیویژن از بازی رومیزی Call of Duty: The Board Game رونمایی کرد

اشتراک گذاری

شرکت اکتیویژن با همکاری دیگر توسعه‌دهندگان برای عرضه‌ی یک بازی تخته‌ای و رومیزی از سری Call of Duty برنامه دارد.

اخیرا شرکت اکتیویژن، ناشر سری Call of Duty اعلام کرد با همکاری توسعه‌دهندگان دیگر از جمله Arcane Wonders و Evolution، یک بازی رومیزی کالاف دیوتی را عرضه می‌کند. در ادامه این ناشر با پخش یک تریلر، از Call of Duty: The Board Game رونمایی کرد و خبر داد که در سال ۲۰۲۴ وارد فروشگاه‌ها می‌شود. همچنین یک کمپین کیک‌استارتر برای پذیرش پیش‌سفارش‌های این بازی در فصل پاییز شروع خواهد شد.

Call of Duty: The Board Game به‌عنوان یک بازی رومیزی استراتژیک در نظر گرفته شده است. بازیکنان نقش سربازان حرفه‌ای سری را بر عهده خواهند گرفت و می‌توانند در نقشه‌هایی که قبلا در تمام نسخه‌های مجموعه کالاف دیوتی نمایش داده شده‌اند، با یکدیگر مبارزه کنند. این بازی دارای مهره‌هایی به شکل مینیاتورهای شخصیت‌های نمادین کالاف دیوتی و سلاح‌های آن‌ها خواهد بود. به‌گفته‌ی اکتیویژن، ارزش تکرار مجدد این بازی به‌لطف انواع سناریوها و حالت‌های متفاوتی که برای گیم‌پلی آن تعریف شده است، حفظ می‌شود.

در ادامه برایان پوپ، طراح بازی در مصاحبه‌ای با وب‌سایت Polygon توضیح داد گیم‌پلی Call of Duty: The Board Game به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا به‌طور مخفیانه، استراتژی خود را بچینند و درنهایت تمام آن را به‌طور همزمان روی نقشه پیاده کنند. همچنین نقشه‌های این بازی دارای خطوط رنگی خواهند بود تا خط دید دشمن را به تصویر بکشند و بر لزوم داشتن استراتژی مناسب تاکید کنند.

دانلود ویدیو از آپارات

طبق اعلام اکتیویژن، این بازی رومیزی با قیمت ۵۰ دلار در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. توسعه‌دهندگان Call of Duty: The Board Game در برنامه دارند پس از عرضه این بازی، محتوای جدیدی از جمله شخصیت‌ها، سلاح، نقشه‌ها، حالت‌هایی به مانند زامبی و کمپین‌های دونفره را منتشر کنند.

بیشتر بخوانید  بهترین بازی های ماشین اندروید

نظر شما درباره‌ی اخبار بازی چیست؟ آن‌ها را با ما و سایر کاربرها به اشتراک گذارید.

اخبار مرتبط

منتظر بازی‌های جدید ارباب حلقه ها باشید
اخبار بازی

منتظر بازی‌های جدید ارباب حلقه ها باشید

مدیرعامل امبریسر فری‌گروپ تایید کرد که به‌زودی بازی‌های جدیدی از مجموعه ارباب حلقه‌ها از راه می‌رسند. لی گینچارد، مدیرعامل Embracer Freegroup اخیرا در مصاحبه جدیدی