کاربران فروشگاه اپیک گیمز در سال ۲۰۲۳ هزینه سرسام‌آوری کرده‌اند

کاربران فروشگاه اپیک گیمز در سال ۲۰۲۳ هزینه سرسام‌آوری کرده‌اند

اشتراک گذاری

آمار هزینه کاربران کامپیوترها در فروشگاه اپیک گیمز به مبلغ بسیار بالایی اشاره دارد.

اخیرا شرکت اپیک گیمز اسنادی را برای بررسی عملکرد خود در سال ۲۰۲۳ منتشر کرد که جزئیات تازه‌ای از درآمد فروشگاه دیجیتالی این شرکت را نشان می‌دهد. طبق این سند، بازیکن‌ها در سال ۲۰۲۳ بیش از ۹۵۰ میلیون دلار در اپیک استور خرج کرده‌اند که ۳۱۰ میلیون دلار آن برای بازی‌های تردپارتی کامپیوتر این فروشگاه هزینه شده است.

اپیک گیمز در سال ۲۰۲۳ شاهد رشد قابل‌توجهی در آمار بازیکن‌های فعال ماهانه خود بود و تا دسامبر ۲۰۲۳ آمار ۷۵ میلیون کاربر فعال ماهانه را ثبت کرد که افزایشی ۱۰ درصدی نسبت به سال قبل را نشان می‌دهد. باتوجه‌به این آمار می‌توان گفت اپیک استور به سرعت در حال تبدیل شدن به یک فروشگاه محبوب جهت خرید بازی‌های دیجیتالی کامپیوتر است. بااینکه اپیک گیمز در مسیر رشد فروشگاه خود یک رقیب قدرتمند به‌نام استیم را پیش رو دارد اما انتشار بازی‌های رایگان به‌خوبی در گسترش محبوبیت اپیک استور نقش داشته است.

اپیک گیمز در سال میلادی گذشته ۸۶ بازی رایگان را در اختیار کاربران اپیک استور قرار داد که مجموعا دو هزار دلار ارزش داشتند و بیش از ۵۸۶ میلیون بار توسط کاربران دانلود شدند. به‌نظر می‌رسد برنامه عرضه بازی‌های رایگان یکی از مهم‌ترین دلایل گسترش محبوبیت فروشگاه اپیک گیمز در میان بازیکن‌های کامپیوتر بوده است. به‌گفته اپیک، بازی‌های محبوب این فروشگاه در سال ۲۰۲۳ به ترتیب گنشین ایمپکت، راکت لیگ، دد آیلند 2، GTA 5، فورتنایت، فیفا 23، رد دد ردمپشن 2، آلن ویک 2، ارباب حلقه‌ها: بازگشت به موریا و هاگوارتز لگسی بوده‌اند.

بیشتر بخوانید  جدایی طراح مراحل بازی های Starfield و Fallout از بتسدا

اپیک بعد از ارائه آمار عملکرد خود در سال ۲۰۲۳ در مورد چشم‌اندازهای آینده فروشگاه اپیک جزئیاتی را به اشتراک گذاشت. این شرکت ابزار مدیریت دانلود جدیدی برای کاربران تدارک دیده است و برای ارتقای بخش آفلاین برنامه‌های قابل‌توجهی دارد. همچنین قابلیت پری‌لود بازی‌های پیش‌خرید شده در دسترس قرار می‌گیرد و شاهد فعالیت دوباره اپیک استور روی iOS در اروپا خواهیم بود.

اخبار مرتبط

اولین تریلر بازی انحصاری ایندیانا جونز در رویداد ایکس باکس پخش شد
اخبار بازی

زمان انتشار بازی ایندیانا جونز و Avowed لو رفت

مایکروسافت احتمالا برای رونمایی از زمان عرضه چندین بازی فرست-پارتی در رویداد Xbox Games Showcase برنامه دارد. مایکروسافت فهرستی غنی از بازی‌های فرست-پارتی را برای

سونی احتمالا استودیو جدیدی با سازندگان سابق کالاف دیوتی تاسیس کرده است
کامپیوتر

زمان عرضه کالاف دیوتی ۲۰۲۴ فاش شد

رسانه ورج زمان عرضه بازی‌های Call of Duty: Black Ops Gulf War و Microsoft Flight Simulator 2024 را فاش کرد. شرکت مایکروسافت اخیرا تأیید کرد