تاریخ انتشار اساسینز کرید میراژ برای آیفون اعلام شد

اینستاگرام زومجی

اشتراک گذاری

شرکت یوبیسافت از زمان انتشار نسخه آیفون بازی Assassin’s Creed Mirage پرده برداشت.

بازی Assassin’s Creed Mirage در ماه اکتبر ۲۰۲۳ برای کامپیوتر و ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 منتشر شد و در آینده نزدیک دردسترس کاربران iOS قرار می‌گیرد. این بازی اکشن ماجراجویی در تاریخ ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ (۶ ژوئن ۲۰۲۴) برای آیفون و آیپد عرضه می‌شود و اکنون امکان پیش-ثبت‌نام فراهم شده است. البته همه دستگاه‌های مجهز به iOS قادر به اجرای این بازی نخواهند بود.

همان‌طور که رسانه Digital Trends گزارش داد، همه گوشی‌های آیفون از پس اجرای بازی Assassin’s Creed Mirage برنمی‌آیند. به بیان دقیق‌تر، تنها با آیفون‌های دارای تراشه Apple A17 Pro و آیپدهای دارای تراشه Apple A1 می‌توان به تجربه بازی پرداخت. یوبیسافت به بازیکن‌ها توصیه می‌کند که برای داشتن بهترین تجربه ممکن از کنترلرها استفاده کنند. تجربه ۹۰ دقیقه اول اساسینز کرید میراژ رایگان است، اما برای ادامه بازی باید ۵۰ دلار بپردازید.

بازی Assassin’s Creed Mirage در قرن ۹ بغداد جریان دارد و به ماجراهای بسیم می‌پردازد که می‌خواهد جلوی گروه Order of the Ancients را بگیرد. این بازی فاقد المان‌های نقش‌آفرینی است و به نسخه‌های اولیه مجموعه شباهت دارد. این اولین بازی بزرگی نیست که به آیفون راه می‌یابد؛ چراکه تاکنون بازی‌های Resident Evil: Village ،RE4 Remake و Death Stranding: Director’s Cut در اختیار کاربران این پلتفرم قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید  معرفی بازی موبایل Little Nightmares | در میان کابوس‌ها

اخبار مرتبط

اینستاگرام زومجی
اخبار بازی

بازی جدید توسعه‌دهندگان سابق XCOM معرفی شد

اعضای سابق تیم توسعه‌دهنده بازی XCOM همزمان با تأسیس استودیو Midsummer از جزئیات بازی در دست توسعه خود رونمایی کردند. کارمندان استودیو‌های مختلف درکنار سازندگان