پشتیبانی از بازی Call of Duty: Mobile ادامه خواهد یافت

اشتراک گذاری

شرکت اکتیویژن به‌تازگی تأیید کرده است که پس از انتشار Call of Duty: Warzone Mobile، پشتیبانی از بازی Call of Duty: Mobile قطع نخواهد شد.

درحالی‌که به عرضه بازی Call of Duty: Warzone Mobile نزدیک هستیم، شرکت اکتیویژن اعلام کرده است که به پشتیبانی از بازی Call of Duty: Mobile متهد است و قصد دارد تا به‌صورت فصلی به آن محتوای جدیدی اضافه کند. پیش از این اعلام شده بود که قرار است برخی از محتوای Call of Duty: Mobile از آن حذف شود که این موضوع باعث شده بود برخی از بازیکن‌ها فکر کنند با شروع کار Call of Duty: Warzone Mobile، اکتیویژن قصد دارد تا آن را کنار بگذارد.

طبق اطلاعاتی که ازطریق شبکه اجتماعی ایکس منتشر شده‌اند، فعلا برنامه‌ای برای تغییر در روند انتشار محتوای Call of Duty: Mobile وجود ندارد و این بازی مثل قبل به کار خود ادامه خواهد داد. همچنین نقشه‌های Shoot House و Alcatraz نیز به‌شکل دائمی از این بازی حذف نمی‌شوند، بلکه به‌طور چرخشی دوباره در بازی قرار می‌گیرند و جایگزین نقشه‌های دیگر می‌شوند. اکتیویژن تأیید کرده است که تا اواخر سال ۲۰۲۴، این دو نقشه مجددا در دسترس بازیکن‌های Call of Duty: Mobile قرار خواهند گرفت.

بازی Call of Duty: Mobile توسط استودیو TiMi، از زیرمجموعه‌های شرکت Tencent Games توسعه پیدا کرده است. طبق اعلام شرکت اکتیویژن، تا ماه می ۲۰۲۳ این بازی بیشتر از ۶۵۰ میلیون بار دانلود شده است. در سال ۲۰۲۱ و همزمان با انتشار آن در کشور چین، این بازی به یک رکورد چشمگیر دست پیدا کرد و میزان درآمدش از یک میلیارد دلار فراتر رفت. مایکروسافت پیش از نهایی شدن معامله خرید اکتیویژن بلیزارد اعلام کرده بود که انتظار دارد بازی Call of Duty: Mobile به‌مرور زمان حذف شود تا Call of Duty: Warzone Mobile به‌طور کامل جای آن را بگیرد.

بیشتر بخوانید  معرفی بازی موبایل Pocket City 2 | یک شهرسازی مدرن و متفاوت

بازی Call of Duty: Warzone Mobile در تاریخ ۲۱ مارس ۲۰۲۴ (۲ فروردین ۱۴۰۳) منتشر خواهد شد. این بازی شامل حالت بتل رویال، حالت Team Deathmatch، حالت Domination، حالت Kill Confirmed و حالت Search & Destroy خواهد شد و نقشه‌های Shipment، Scrapyard و Shoot House برای بخش چندنفره آن موجود خواهند بود. همچنین بخش بتل رویال این بازی شامل نقشه کلاسیک Verdansk با پشتیبانی از ۱۲۰ بازیکن و نقشه Rebirth Island با پشتیبانی از ۴۸ بازیکن و قوانین Resurgence خواهد شد.

نسخه موبایلی بازی Call of Duty: Warzone توسط شعبه شانگهای اکتیویژن، استودیو Beenox، استودیو Digital Legends و استودیو Solid State توسعه پیدا کرده است. این بازی اولین‌بار به‌شکل محدود در سال ۲۰۲۲ در استرالیا در دسترس قرار گرفت و سپس در کشورهای دیگری مثل شیلی، نروژ و سوئد منتشر شد. طبق اعلام شرکت اکتیویژن بیشتر از ۵۰ میلیون بازیکن برای تجربه این بازی پیش ثبت‌نام کرده‌اند.

اخبار مرتبط