بازی Planet of Lana برای پلتفرم‌های جدیدی عرضه می‌شود

مسیح کریمی

اشتراک گذاری

کاربران پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و نینتندو سوییچ به‌زودی می‌توانند به تجربه بازی تحسین‌شده Planet of Lana بپردازند.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت Thunderful Games و استودیو Wishfully از عرضه بازی Planet of Lana برای پلتفرم‌های بیشتر خبر دادند. این بازی پلتفرمر روایت-محور تحسین‌شده در تاریخ ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ (۱۶ آوریل ۲۰۲۴) دردسترس کاربران کنسول‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و نینتندو سوییچ قرار می‌گیرد.

بازی Planet of Lana که در ماه مه ۲۰۲۳ به ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوتر راه یافت، کنترل لانا در یک سیاره مرموز را به گیمرها محول می‌کند. بااین‌حال زمانی‌که یک نیروی ماشینی عظیم به سیاره حمله می‌کند، لانا برای نجات خواهر و روستاییان خود ماجراجویی مخاطره‌آمیز جدیدی را آغاز می‌کند.

لانا در این مسیر تنها نیست؛ زیرا موجودی عجیب به نام مویی به این کاراکتر ملحق می‌شود. گیمرها می‌توانند با صدور فرمان‌هایی به مویی از موانع مختلف عبور کنند و معماهای بازی را حین عبور مخفیانه از کنار دشمنان حل کنند. لانا با بررسی دقیق‌تر گذشته سیاره متوجه می‌شود که وقوع این رویدادها به‌سادگی چیزی نیستند که به‌نظر می‌رسند.

دانلود ویدیو از آپارات

بیشتر بخوانید  گیم پلی ۴ ساعت اول بازی اسپایدرمن 2 در یوتیوب زومجی

اخبار مرتبط

اینستاگرام زومجی
اخبار بازی

بازی جدید توسعه‌دهندگان سابق XCOM معرفی شد

اعضای سابق تیم توسعه‌دهنده بازی XCOM همزمان با تأسیس استودیو Midsummer از جزئیات بازی در دست توسعه خود رونمایی کردند. کارمندان استودیو‌های مختلف درکنار سازندگان