هر قسمت سریال Stranger Things 5 مثل یک فیلم سینمایی است

اشتراک گذاری

مایا هاوک، بازیگر نقش رابین به‌تازگی اطلاعات جدیدی در مورد سریال Stranger Things 5 و انتظاری را که می‌توانیم از آن داشته باشیم به اشتراک گذاشته است.

مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل پنجم سریال Stranger Things همچنان در جریان است و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از فصل پایانی این سریال منتشر شده است. مایا هاوک، بازیگر نقش رابین به‌تازگی اطلاعات جدیدی در مورد سریال Stranger Things 5 در مصاحبه با Podcrushed Podcast منتشر کرده است. او گفت که هر قسمت فصل پایانی سریال Stranger Things بسیار طولانی است و مثل یک فیلم سینمایی می‌ماند که باتوجه‌به مدت زمان اپیزودهای فصل چهارم نمی‌تواند خیلی عجیب باشد.

هاوک گفت: «در اصل داریم ۸ فیلم می‌سازیم و اپیزودها خیلی طولانی هستند. مت و راس، شورانرهای سریال مسئولیت زیادی دارند. آن‌ها تیم نویسندگان فوق‌العاده‌ای دارند، اما آن‌ها نقش زیادی در طول روند آن دارند. آن‌ها چیزهای زیادی می‌نویسند و در مورد کیفیت نوشته‌ها و چیزی که در ادامه می‌نویسند بسیار جدی هستند و نوشتن هر فصل زمان زیادی می‌برد و فیلم‌برداری آن‌ها هم زمان زیادی را به خود اختصاص می‌دهد.»

هاوک در ادامه مصاحبه به شوخی گفت که فصل پنجم سریال Stranger Things کمی طلسم شده است. درواقع این موضوع ارجاعی به تأخیر چندباره تولید سریال در طول ۴ سال گذشته دارد. در سال ۲۰۲۰ تولید فصل چهارم سریال اتفاقات ناآشنا به علت همه‌گیری کووید-۱۹ تعطیل شد و در ادامه تولید فصل پایانی سریال Stranger Things به علت اعتصاب نویسندگان و بازیگران در سال ۲۰۲۳ تا اوایل سال ۲۰۲۴ عقب افتاد.

بیشتر بخوانید  زمان پخش فصل دوم The Walking Dead: Dead City اعلام شد

میلی بابی براون، دیوید هاربر، فین ولفهارد، کلب مک‌لاگلین، نوآ اشنپ، سیدی سینک، وینونا رایدر، جو کیری، مایا هاوک، چارلی هیتون، ناتالیا دایر، کارا بوینو، پرایا فرگوسن، برت گلمن، ادواردو فرانکو، لیندا همیلتون و جیمی کمپبل باور، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل پنجم سریال Stranger Things حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. مانند چهار فصل گذشته برادران دافر برای ساخت سریال Stranger Things 5 بازگشته‌اند.

انتظار می‌رود فصل پنجم سریال Stranger Things در ۸ قسمت تولید و در سال ۲۰۲۵ از شبکه نتفلیکس پخش شود. قسمت اول سریال Stranger Things 5 قرار است The Crawl نام داشته باشد که برادران دافر وظیفه کارگردانی این قسمت از فصل پایانی این سریال را بر عهده دارند. همچنین دن تراختنبرگ، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Ten Cloverfield Lane و فیلم Prey وظیفه کارگردانی یک قسمت از این سریال را بر عهده خواهد داشت.

اخبار مرتبط