نیم‌نگاه بازی Atomic Heart – زومجی

اشتراک گذاری

در تازه‌ترین قسمت از نیم‌نگاه، به نسخه‌ای متفاوت از روسیه سفر کردیم و طی ماجراجویی‌مان در قصه‌ی پادآرمان‌شهر‌گونه Atomic Heart با یک مشت ربات دیوانه مبارزه می‌کنیم.

بازی Atomic Heart محصولی است که ابتدا و در مقیاس یک اثر کاملا مستقل خود را به جامعه‌ی بازیکنان معرفی کرد. جریان داشتن اتفاقات بازی در یک فضای پاد-آرمان‌شهرگونه در کنار بهره‌گیری اثر از مولفه‌های ژانر شوتر اول شخص، «قلب اتمی» را برای هواداران این سبک از بازی‌ها مخصوصا افرادی که به‌دنبال تجربه‌ای مشابه سه‌گانه «بایوشاک» می‌گشتند، جذاب و مورد انتظار کرد.

بازی اتمیک هارت مدتی است که عرضه شده و بازیکنان می‌توانند آن را تجربه کنند. در این بازی کنترل مامور P-3 را در دست می‌گیریم و به‌نسخه‌ای متفاوت از تاریخ جهان قدم می‌گذاریم. زمانی که اتحاد جماهیر شوروی پیروز جهان جهانی دوم بوده و به‌لطف پیشرفت دیوانه‌کننده‌اش در تکنولوژی، حالا در شرف پایه‌ریزی حکومتی آرمانی برآمده است؛ حکومتی که تمام مردم جهان را در کنار ربات‌ها آورده و می‌خواهد یک جهش زیست‌شناختی شگرف را رقم بزند. همه‌چیز اما خوب جلو نمی‌رود و ربات‌هایی که قرار بود نردبانی برای رسیدن انسان به‌رویاهای بلندپروازانه‌اش باشند، حالا شورش کرده و همه چیز را برهم می‌ریزند.

در تازه‌ترین قسمت از نیم‌نگاه، سراغ ماجراجویی در اتمیک هارت رفتیم و حسابی از خجالت ربات‌های سمج و عصبابی بازی در آمدیم! اگر شما هم از طرفداران بازی‌های شوتر هستید و بدتان نمی‌آید در دنیای عجیب و غریب اتمیک هارت کنکاش کنید، تماشای این قسمت از نیم‌نگاه را از دست ندهید.

تماشا در یوتیوب

بیشتر بخوانید  زمان انتشار Avowed با پخش تریلر گیم‌پلی جدیدی اعلام شد

اخبار مرتبط