بازی Elden Ring تنها یک بسته الحاقی خواهد داشت

اشتراک گذاری

هیدتاکا میازاکی تأیید کرد که Shadow of the Erdtree تنها بسته الحاقی بازی Elden Ring خواهد بود.

هیدتاکا میازاکی از استودیو FromSoftware تأیید کرد که Shadow of the Erdtree تنها بسته الحاقی بازی Elden Ring خواهد بود و آن‌ها هیچ برنامه‌ای برای افزودن محتوای بیشتر به این محصول فانتزی نقش‌آفرینی تحسین‌شده ندارند. این بسته الحاقی در تاریخ ۱ تیر ۱۴۰۳ (۲۱ ژوئن ۲۰۲۴) برای پلی استیشن، ایکس باکس و کامپیوتر عرضه می‌شود.

هیدتاکا میازاکی، کارگردان الدن رینگ در گفت‌وگو با Campfire Camp اعلام کرد که Shadow of the Erdtree تنها بسته الحاقی بازی خواهد بود، اما توسعه نسخه جدیدی از این مجموعه را رد نمی‌کند. این کارگردان پرآوازه اظهار داشت که رویکرد فرام‌سافتور در ساخت بازی‌ها امکان توسعه بازی دیگری در دنیای The Lands Between را فراهم می‌کند.

با اینکه هیدتاکا میازاکی تولید نسخه دیگری از Elden Ring را تأیید نکرد، طرفدارها را امیدوار به عرضه موارد بیشتری از این مجموعه نگه می‌دارد. این اولین‌بار نیست که فرام‌سافتور به این موضوع می‌پردازد؛ زیرا دو سال پس از عرضه الدن رینگ اعلام کرد که احتمال تولید دنباله بازی را رد نمی‌کند؛ هرچند هنوز هیچ برنامه‌ای برای این کار وجود ندارد.

بازی Elden Ring موفقیت‌های زیادی را برای استودیو فرام سافتور و شرکت بندای نامکو به ارمغان آورد؛ بنابراین جای تعجبی ندارد که نسخه دیگری از این بازی ساخته شود. بازی الدن رینگ درحال‌حاضر در پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر قابل تجربه است.

بیشتر بخوانید  هنرنمایی هارلی کوئین در تریلر جدید Suicide Squad: Kill the Justice League

اخبار مرتبط

اینستاگرام زومجی
اخبار بازی

بازی جدید توسعه‌دهندگان سابق XCOM معرفی شد

اعضای سابق تیم توسعه‌دهنده بازی XCOM همزمان با تأسیس استودیو Midsummer از جزئیات بازی در دست توسعه خود رونمایی کردند. کارمندان استودیو‌های مختلف درکنار سازندگان