نمایش دشمنان و مناطق مختلف در تریلر سینمایی جدید Lies of P

ساخت بازی Lies of P به پایان رسید

اشتراک گذاری

استودیو Neowiz در تریلر سینمایی جدید از بازی اکشن نقش‌آفرینی Lies of P به نمایش دشمنان و مناطق گوناگون بازی پرداخته است.

باتوجه‌به نزدیک شدن زمان برگزاری رویداد گیمزکام، در روزهای آینده می‌توانیم تریلرها و به‌روزرسانی‌های تازه‌ای را از بازی‌های موردانتظار آینده دریافت کنیم. با این وجود استودیو Neowiz تریلر جدیدی از بازی اکشن و نقش‌آفرینی Lies of P را برای مخاطبان پخش کرده است.

بازی Lies of P که سازندگان در توسعه آن از Bloodborne الهام گرفته‌اند، در تریلرهای مختلف خود امیدوارکننده ظاهر شده است و حال در جدیدترین ویدیوی سینمایی منتشرشده از آن می‌توانیم نگاهی به دشمنان و مناطق مختلف داشته باشیم. تریلر جدید بخش‌هایی از مبارزه، دشمنان و باس‌هایی را نشان می‌دهد که بازیکنان حین عبور از مکان‌ها و مناطق تاریک و مخوف بازی با آن‌ها رو‌به‌رو خواهند شد.

دانلود ویدیو از آپارات

در اوایل این ماه، استودیو Neowiz پایان توسعه Lies of P را اعلام کرد. دموی این بازی در حال حاضر روی تمام پلتفرم‌ها در دسترس قرار دارد و نسخه کامل آن در تاریخ ۲۸ شهریور (۱۹ سپتامبر) امسال روی کامپیوترها، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه خواهد شد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره جدیدترین تریلر بازی Lies of P را با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید  معرفی یک باندل دیگر از پلی استیشن 5 با محوریت Marvel’s Spider-Man 2

اخبار مرتبط