اعلام تاریخ شروع پخش سریال Gen V، سری فرعی دنیای The Boys

اشتراک گذاری

شبکه آمازون بالاخره تاریخ شروع پخش سریال Gen V، اسپین‌آف سریال The Boys را رسما تایید و اعلام کرده است.

آمازون درکنار ساخت فصل چهارم سریال The Boys، در حال ساخت اسپین‌آفی براساس سریال پسران نیز است. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ شروع پخش این سریال مشخص و اعلام شده است. آمازون رسما اعلام کرد که پخش سریال Gen V از تاریخ ۲۹ سپتامبر (۷ مهر) با انتشار همزمان سه قسمت اول آغاز خواهد شد و مابقی‌ قسمت‌ها به شکل هفتگی پخش می‌شوند. قسمت پایانی فصل اول این سریال نیز در تاریخ ۳ نوامبر (۱۲ آبان) از آمازون پخش خواهد شد.

پاتریک شوارتزنگر، لیز برادوی، جز سینکلر، چنس پردومو، شلی کان، مدی فیلیپس، لاندن تور، درک لوه، آسا جرمن، سین پاتریک توماس و مارکو پیگوسی، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Gen V حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. اریک کریپک، ایوان گلدبرگ، سث روگن و جیمز ویور که به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در سریال پسران حضور دارند، به‌همراه نیل اچ. موریتز و پاون شتی، به‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی در اسپین‌آف سریال The Boys نیز نقش دا‌شته‌اند.

اتفاقات سریال Gen V در کالجی جریان دارد که توسط Vought International ایجاد شده و دانشجویان با قدرت‌های ابرقهرمانی مشغول تحصیل در آن هستند. این سریال قرار است دارای محتوای بزرگسالانه و با درجه سنی R باشد که قرار است زندگی این دانشجویان را بررسی کند و به آن بپردازد و همچنین این ابرانسان‌ها قرار است توانایی‌های جسمانی، ذهنی و اخلاقی خود را به اثبات برسانند تا رسما وارد دنیای ابرقهرمانان شوند.

بیشتر بخوانید  گیر افتادن لاک‌پشت‌های نینجا حین ورود مخفیانه به خانه در کلیپ انیمیشن TMNT: Mutant Mayhem

اسپین‌آف سریال The Boys به ترکیبی از رمان‌های Hunger Games و آثار دانشجویی و دانشگاهی توصیف شده است که لحن طنز سریال پسران نیز در آن حفظ خواهد شد. سریال Gen V در ۸ قسمت تولید شده است. همچنین طرفداران سریال The Boys برای فصل چهارم این سریال تا سال ۲۰۲۴ باید صبر کنند.

اخبار مرتبط