نمایش خیانت و توطئه در تریلر داستانی Aliens: Dark Descent

اشتراک گذاری

استودیو تیندالوس اینتراکتیو تریلر داستانی جدیدی از بازی Aliens: Dark Descent پخش کرد که در آن شاهد خیانت، توطئه و وحشت هستیم.

بازی اکشن و استراتژی Aliens: Dark Descent هفته آینده منتشر می‌شود. توسعه این بازی به عهده استودیو تیندالوس اینتراکتیو بوده و شرکت فوکوس اینترتیمنت آن را منتشر خواهد کرد. داستان بازی به سبک فیلم‌های سینمایی سری روایت می‌شود و از جایی دنبال خواهد شد که USS Ortago در حال سقوط روی Lethe است؛ چرا که زنومورف‌ها شروع به جمع شدن و حمله کرده‌اند.

همان‌طور که در تریلر داستانی Aliens: Dark Descent مشاهده می‌کنیم شخصی که احتمالا باربارا پرایس در نقش رئیس کلنی Weyland-Yutani است، قصد دارد از زنومورف‌ها برای کسب درآمد و اهداف دارویی استفاده کند. دراین‌میان مائکو هیس، معاون پرایس، نسبت به این هدف احساس خوبی ندارد و می‌خواهد مقابل رئیس خود ایستادگی کند. دراین‌میان پروتکل Cerberus مانع خروج سفینه از سیاره می‌شود. به این ترتیب هیس برای زنده ماندن باید با گروهبان جوناس هارپر و تیم تفنگداران او همکاری کند.

دانلود از آپارات

بازی Aliens: Dark Descent قرار است در تاریخ ۳۰ خرداد (۲۰ ژوئن) روی پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود.

نظر شما درباره تریلر جدید بازی Aliens: Dark Descent چیست؟ آن را با تیم گیم طور و سایر کاربرها در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید  بازی Stardew Valley فروش چشم‌گیری داشته است

اخبار مرتبط

اخبار سینما و تلویزیون

منتظر سریال Arkham Asylum نباشید

رسانه ورایتی گزارش داد که سریال Arkham Asylum شبکه مکس لغو شده است. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که سریال Arkham Asylum