بازی Stardew Valley فروش چشم‌گیری داشته است

اشتراک گذاری

اریک بارون درکنار رونمایی از زمان انشار به‌روزرسانی جدید Stardew Valley اعلام کرد که این بازی بیش از ۳۰ میلیون نسخه فروش داشته است.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که اریک بارون (ConcernedApe) از زمان انتشار به‌روزرسانی ۱.۶ بازی Stardew Valley پرده برداشته است. این توسعه‌دهنده با انتشار پست جدیدی در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) اعلام کرد که این به‌روزرسانی در تاریخ ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ (۱۹ مارس ۲۰۲۴) برای نسخه کامپیوتر منتشر می‌شود.

هنوز زمان انتشار این به‌روزرسانی مورد انتظار برای نسخه‌های کنسول و موبایل Stardew Valley اعلام نشده است، اما اریک بارون می‌گوید که این نسخه‌ها در اولین فرصت به‌روزرسانی ۱.۶ را دریافت می‌کنند. اریک بارون زمانی را نیز برای تشکر از طرفدارها اختصاص داد؛ چراکه فروش استاردیو ولی از ۳۰ میلیون نسخه فروش فراتر رفته است.

اریک بارون اظهار داشت: «به‌روزرسانی تازه در آینده نزدیک منتشر می‌شود، یک تور کنسرت جهانی در راه است، یک کتاب راهنما به‌زودی دردسترس قرار می‌گیرد و اکنون که Stardew Valley بیش از ۳۰ میلیون نسخه فروخته است، بازی بیش از همیشه رونق می‌گیرد. مثل همیشه بی‌نهایت از بازیکن‌ها سپاسگزارم که تحقق این موارد را ممکن کردند.»

به‌روزرسانی ۱.۶ محتوای جدیدی ازجمله مأموریت‌های پایان بازی را به‌همراه می‌آورد. گیمرها می‌توانند در تمام طول بازی به جوجا ملحق شوند و به تجربه مأموریت‌های جدیدی بپردازند. این آپدیت پشتیبانی از هشت بازیکن در بخش چندنفره را به نسخه کامپیوتر اضافه می‌کند. اریک بارون در ماه ژانویه از افزایش مقیاس این به‌روزرسانی خبر داد.

بیشتر بخوانید  فروش بازی Remnant 2 از دو میلیون نسخه عبور کرد

اخبار مرتبط