نمایش تیموتی شالامی در نقش ویلی وانکا جوان در اولین تریلر و پوستر فیلم Wonka

اشتراک گذاری

برادران وارنر به‌تازگی اولین تریلر و پوستر رسمی فیلم Wonka را منتشر کرده است که در آن شاهد نمایش تیموتی شالامی در نقش ویلی وانکا هستیم.

مقاله‌ مرتبط:

  • بهترین فیلم های کمدی ۲۰۲۳ که منتظرشان هستیم | از باربی تا وانکا

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر فیلم Wonka منتشر شده است. برادران وارنر سرانجام اولین تریلر فیلم وانکا را منتشر کرد که در آن شاهد نگاهی کلی به ویلی وانکا جوان و ماجراجویی‌اش با بازی تیموتی شالامی هستیم که در طول آن صحنه‌های کمدی و موزیکال متعددی نمایش داده می‌شود که به‌خوبی فضا و دنیای فیلم را به علاقه‌مندان نشان می‌دهد. در این فیلم وانکا قرار است مقابل یک کارتل شکلات قدرتمند قرار بگیرد و مانع ایجاد این شیرینی‌های دلپذیر شود. در ادامه می‌توانید اولین تریلر فیلم Wonka را ازطریق یوتیوب برادران وارنر تماشا کنید و سپس شاهد اولین پوستر فیلم وانکا باشید:

تیموتی شالامی در نقش ویلی وانکا، روآن اتکینسون، الیویا کلمن، سالی هاوکینز، جیم کارتر، متیو بینتون، تام دیویس، سایمن فارنابی، ریچ فولچر، کوبنا هالدبروک اسمیت، پترسون جوزف، مت لوکاس، ناتاشا راثول، الی وایت و کالین اوبرین از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Wonka حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. اتفاقات فیلم Wonka قرار است پیش از اتفاقات رمان Charlie and the Chocolate Factory اثر رولد دال و آشنایی ویلی وانکا با چارلی باشد و تمرکز آن روی اولین ماجراجویی‌های ویلی وانکا جوان خواهد بود.

در فیلم Wonka قرار است شاهد اولین ملاقات ویلی وانکا جوان با Oompa-Loompas در یکی از اولین ماجراجوی‌های او و پیش از اینکه او کارخانه شکلات‌سازی‌اش را تأسیس کند، باشیم. پل کینگ، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Paddington و فیلم Paddington 2، وظیفه کارگردانی فیلم Willy Wonka را بر عهده دارد. سیمون ریچ، نویسنده انیمیشن The Secret Life of Pets، وظیفه نوشتن نسخه اصلی فیلمنامه فیلم وانکا را بر عهده داشته که نسخه نهایی فیلمنامه توسط کینگ و سایمن فارنابی، نویسنده فیلم Paddington 2 نوشته شده است.

بیشتر بخوانید  نسخه‌های عجیب ددپول در تصاویر فیلم Deadpool and Wolverine

فیلم Wonka قرار است در تاریخ ۱۵ دسامبر (۲۴ آذر) اکران شود.

اخبار مرتبط