ناشر GTA 6 از عرضه بازی در موعد مقرر اطمینان دارد

اینستاگرام زومجی

اشتراک گذاری

تیک-تو اینتراکتیو، شرکت مادر راک‌استار از انتشار بازی Grand Theft Auto 6 در پاییز ۲۰۲۵ کاملا اطمینان دارد.

شرکت Rockstar Games پس از معرفی Grand Theft Auto 6 اعلام کرد که این بازی در سال ۲۰۲۳ روانه بازار می‌شود. تیک-تو اینتراکتیو نیز اخیرا با تکذیب شایعه‌ها اعلام کرد که GTA 6 در پاییز ۲۰۲۵ به‌دست گیمرها می‌رسد. بااین‌حال راک‌استار معمولا بازی‌های خود را با تأخیر منتشر می‌کند و نمی‌تواند به زمان عرضه به نمایش درآمده در نخستین تریلر آثار پایبند باشد. براین‌اساس بسیاری از طرفدارها نگران وقوع همین اتفاق برای جی‌تی‌ای ۶ هستند.

استراوس زلنیک، مدیرعامل Take-Two اعلام کرد که احتمال تأخیر GTA 6 بسیار اندک است. او در گفت‌وگو با رسانه CNBC گفت با اینکه این بازی کاملا از احتمال تأخیر مصون نخواهد بود (همان‌طور که این موضوع برای هر بازی در دست توسعه دیگری صادق است)، راک‌استار و تیک-تو به عرضه جی‌تی‌ای ۶ در موعد مقرر «کاملا اطمینان» دارند.

استراوس زلنیک گفت: «امکان دیرکرد و ناتوانی در عرضه به‌موقع آثار در این صنعت وجود دارد و ما نیز از آن مصون نیستیم. بااین‌حال یک بازه زمانی برای انتشار تعیین کردیم؛ زیرا بسیار به عرضه بازی در موعد مقرر اطمینان داریم.»

مدیرعامل تیک-تو اعلام کرد که زمان دقیق انتشار Grand Theft Auto 6 به عوامل مختلفی بستگی دارد؛ از میزان موفقیت تیم توسعه در رفع باگ‌ها گرفته تا میزان رضایت راک‌استار از کیفیت محصول نهایی که بیشتر سلیقه‌ای است.

استراوس زلنیک گفت: «معیاری برای اندازه‌گیری برخی از عوامل وجود دارد. برای مثال می‌توان به باگ‌های هر بازی اشاره کرد و همه ما قبل از انتشار بازی مطمئن می‌شویم که مشکلات کمتری در محصول نهایی وجود داشته باشند. بااین‌حال درباره اثری خارق‌العاده که انتظارات زیادی از آن می‌رود، موضوع رفع باگ‌ها نیست؛ بلکه خلق یک تجربه بی‌نظیر است و راک‌استار می‌خواهد اثری بی‌نقص ارائه کند. سنجش کمال واقعا دشوار خواهد بود؛ زیرا مفهومی انتزاعی است.»

بیشتر بخوانید  تریلر Kingdom Come: Deliverance 2 آغاز ماجراجویی هنری را نشان می‌دهد

بازی GTA 6 در زمان عرضه دردسترس کاربران کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس قرار خواهد گرفت. کاربران کامپیوتر نیز احتمالا با فاصله یک یا دو سال قادر به تجربه بازی خواهند بود. شرکت تیک-تو اینتراکتیو اخیرا اعلام کرد که فروش بازی Grand Theft Auto 5 از مرز ۲۰۰ میلیون نسخه عبور کرده است.

نظر شما کاربران گیم طور دراین‌باره چیست؟ آیا بازی GTA 6 در بازه زمانی ذکر شده، عرضه می‌شود؟

اخبار مرتبط