بازگشت جف بریجز در فیلم Tron 3 با انتشار یک تصویر تایید شد

اشتراک گذاری

والت دیزنی با انتشار یک تصویر تایید کرد که جف بریجز برای نقش کوین فلین در فیلم Tron Ares باز خواهد گشت.

مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Tron: Ares همچنان در ونکوور کشور کانادا در جریان است و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازگشت یکی از بازیگران اصلی مجموعه ترون در قسمت سوم آن تایید شده است. والت دیزنی با انتشار یک تصویر تایید کرد که جف بریجز برای نقش کوین فلین در فیلم Tron Ares باز خواهد گشت. در این تصویر بریجز در حال خواندن فیلمنامه فیلم است و حاوی اطلاعات بیشتری نیست:

در هر حال هنوز بازگشت گرت هدلند در نقش سم فلین و اولیویا وایلد در نقش کورا در فیلم Tron: Ares تایید نشده است. جف بریجز در رابطه با بازگشت خود گفت از اینکه در فیلم کمتر از CGI و حتی هوش مصنوعی در فیلم Tron Ares استفاده شده، هیجان‌زده است و همچنین مشتاقانه آماده همکاری با جرد لتو است. او پیش از این به‌خاطر استفاده گسترده از جلوه‌های ویژه در فیلم Tron: Legacy انتقاد کرده بود، اما طبق تصاویر فاش شده، در فیلم ترون: آرس شاهد استفاده از مدل‌های واقعی برای لباس‌های شخصیت‌های آن هستیم.

یواخیم رانینگ، کارگردان فیلم Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales و فیلم Maleficent: Mistress of Evil وظیفه کارگردانی فیلم ترون 3 را بر عهده دارد. همچنین جسی ویگتاو و جک تورن وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Tron 3 را بر عهده داشته‌اند. قسمت اول فیلم Tron در سال ۱۹۸۲ اکران شد و در ادامه فیلم Tron: Legacy در سال ۲۰۱۰ روی پرده رفت این فیلم بیش از ۴۰۰ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرد.

بیشتر بخوانید  تصویر سریال پنگوئن پیشرفت آزوالد کابلپات در دنیای تبه‌کاران را نشان می‌دهد

فیلم Tron: Ares قرار است در تاریخ ۱۰ اکتبر ۲۰۲۵ (۱۸ مهر ۱۴۰۴) اکران شود. جرد لتو در نقش آرس، ایوان پیترز در نقش شرور و منفی، گرتا لی، کامرون مانهن، سارا دژاردین، جودی ترنر اسمیت، جیلین اندرسون، آرتورو کاسترو و حسن منهاج از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Tron 3 حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

اخبار مرتبط