میشون از مردگان متحرک قرار بود در Mortal Kombat 1 حضور داشته باشد

میشون از مردگان متحرک قرار بود در Mortal Kombat 1 حضور داشته باشد

اشتراک گذاری

اد بون، کارگردان Mortal Kombat 1 اخیرا از کراس‌اور لغو شده این بازی با مجموعه The Walking Dead خبر داده است.

یکی از جذاب ترین شخصیت‌های مهمان جدیدترین نسخه از سری بازی‌های Mortal Kombat، آمنی-من از مجموعه کمیک‌ها و سریال انیمیشنی The Invincible است. کمیک‌های این مجموعه توسط رابرت کرکمن نوشته شده‌اند، کسی که به‌خاطر خلق کمیک‌های The Walking Dead نیز شناخته می‌شود.

حالا اد بون، کارگردان Mortal Kombat 1 در پستی در شبکه اجتماعی ایکس فاش کرده است که در اولین جلسه‌ای که با رابرت کرکمن برای آوردن یک شخصیت مهمان از آثار او به این بازی داشت، قصد داشت که میشون از The Walking Dead را به نسخه جدید Mortal Kombat بیاورد. بااین‌حال پس از انجام مذاکرات قرار بر این شد که آمنی-من به این بازی اضافه شود.

پیش از این، شخصیت نیگان از مردگان متحرک به‌عنوان یک شخصیت مهمان به بازی Tekken 7 اضافه شده بود. در حال حاضر مشخص نیست که برنامه آوردن میشون به بازی Mortal Kombat 1 به‌طور کامل لغو شده است یا خیر. فعلا قرار است تا شاهد بازگشت این شخصیت با اسپین‌آف جدید و ۶ قسمتی The Walking Dead: The Ones Who Live باشیم که از تاریخ ۶ اسفند ۱۴۰۲ (۲۵ فوریه ۲۰۲۴) پخش آن آغاز خواهد شد.

بازی Mortal Kombat 1 در حال حاضر ازطریق پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، رایانه‌های شخصی و نینتندو سوییچ قابل تجربه است. گیم طور در بررسی بازی Mortal Kombat 1 نمره ۸/۵ از ۱۰ را داده است. محمد صادق تواضعی در بررسی خود نوشت:

بیشتر بخوانید  جف کیلی و گیم اواردز به فورتنایت می‌آیند

«Mortal Kombat 1 شروعی تازه برای سری مورتال کامبت به حساب می‌آید و قرار است خط داستانی جدیدی را شاهد باشیم. بااینکه شروع داستان، جذاب و امیدوار کننده است، اما یک سوم پایانی آن به بدترین شکل روایت شده و تجربه‌ی خوبی را ارائه نمی‌دهد. از نظر گیم‌پلی مورتال کامبت ۱ تجربه‌ی خیلی خوبی را ارائه می‌دهد و ضربات و کومبوهای شخصیت‌ها طراحی جذابی دارند.»

اخبار مرتبط