منتظر دومین پیش‌درآمد مکس دیوانه باشید

اشتراک گذاری

جرج میلر در حال کار روی دومین پیش‌درآمد مجموعه مکس دیوانه است.

طرفداران سینمای جرج میلر و دنیای مکس دیوانه می‌توانند انتظار فیلم هیجان‌انگیز دیگری از این مجموعه را داشته باشن؛ زیرا کارگردان فیلم Furiosa: A Mad Max Saga، تایید کرد که در حال کار روی فیلم‌نامه پیش‌درآمد دوم مجموعه مد مکس است. داستان این فیلم احتمالی متمرکز بر شخصیت مکس است و درست پس از اتفاقات پایان فیلم فیوریوسا و یک‌سال قبل از وقایع Mad Max: Fury Road جریان دارد.

جرج میلر قبلا اشاره کرده بود که در زمان تاخیرهای پی‌درپی ساخت فیلم جاده خشم، درکنار فیلم‌نامه فیوریوسا یک رمان کوتاه هم نوشته است. این کارگردان اکنون تایید کرد که درحال‌حاضر مشغول تبدیل این رمان به فیلم‌نامه‌ی پیش‌درآمد شخصیت مد مکس است.

جرج میلر در میانه کمپين تبلیغاتی فیلم فیوریوسا: حماسه مکس دیوانه طی مصاحبه‌ای با مجله EW گفت: «در زمان آماده‌سازی فیلم جاده خشم، رخدادهای سال قبل از مواجه با مکس در فیلم [Fury Road] را هم نوشتیم و همان‌طور که به پایان فیلم فیوریوسا نزدیک می‌شویم، قاعدتا باید در جایی مکس را ببینیم که مخفی شده است؛ چون می‌دانیم در گذشته چه اتفاقی افتاده است. البته نویسندگان هم می‌دانند که چه اتفاقی برای مکس در سال قبلش رخ داده است و ما یک داستان کامل از آن داریم که اگر فرصتی پیدا کنم، دوست دارم آن را بسازم.»

وقتی از میلر درباره جزئیات بیشتر پروژه جدید پرسیده شد، در پاسخ گفت: «قطعا در حال کار روی آن هستیم و همان‌طور که قبلا هم گفتم، این داستان درواقع یک رمان کوتاه بوده است و حالا فرصتی داریم تا آن را به‌شکل فیلم‌نامه در بیاوریم و سپس از آن‌ نقطه کار را ادامه می‌دهیم.»

بیشتر بخوانید  اشاره‌ی دیوید جفی به نسخه‌ی جدید God Of War و بازی کردن با احساسات طرفداران

ساخت این فیلم می‌تواند به سوالات زیادی درباره گذشته مبهم مکس دیوانه پاسخ دهد. به‌طور مثال در Mad Max: Fury Road شخصیت مکس را دیدیم که توسط ارواحی از گذشته خود تسخیر شده است و برجسته‌ترین آن‌ها دختر جوانی به نام Glory the Child بود که راز حضورش در خاطرات مکس، باعث جلب توجه طرفداران بسیاری شد. این دختر هم در کمیک بوک و هم در بازی ویدیویی استودیو آوالانچ حضور داشت. به احتمال زیاد کنکاش داستان او، بخشی از این پیش‌درآمد مد مکس خواهد بود.

اما اخبار ساخت پیش‌درآمد جدید دنیای Mad Max در حالی مطرح می‌شود که تردیدهایی درباره تولید فیلم Mad Max: Wasteland به‌عنوان دنباله Fury Road وجود دارد. درحال‌حاضر بازگشت همزمان تام هاردی و شارلیز ترون، کار سختی جلوه می‌کند؛ زیرا آن‌ها در زمان ساخت جاده خشم، با یکدیگر به مشکل برخورده بودند. بااین‌حال هم‌اکنون فیلم Furiosa: A Mad Max Saga آماده اکران در جشنواره کن می‌شود و شایعه شده است که یک حضور کوتاه از کاراکتر مکس خواهد داشت که ممکن است همان‌گونه که میلر توصیف کرد، درنهایت به فیلم بعدی او منجر شود.

فیلم Furiosa: A Mad Max Saga  ماجراهای فیوریوسای جوان را دنبال می‌کند که از مکان سبز ربوده می‌شود و به‌دست یک گروه بزرگ از موتورسواران یاغی به رهبری وارلرد دمنتوس می‌افتد. آن‌ها با عزیمت به دنیای ویستلند با قلعه‌ای رو‌به‌رو می‌شوند که توسط ایمورتان جو اداره می‌شود. درحالی‌که دو ستمگر برای تسلط می‌جنگند، فیوریوسا باید مصیبت‌های زیادی را پشت سر بگذارد تا راهی برای بازگشت به خانه پیدا کند.

آنیا تیلور جوی در نقش ایمپریتر فیوریوسا، کریس همسورث در نقش جنگ‌سالار دمنتوس، ناتان جونز در نقش ریکتوس ارکتوس، آنگوس سمپسون در نقش اورگانیک مکانیک، کوادن بیلز، لاکی هیوم، آلایلا براون، تام برک و دنیل وبر در فیلم Furiosa: A Mad Max Saga به ایفای نقش پرداخته‌اند. جرج میلر وظیفه کارگردانی فیلم و نوشتن قسمت جدد فیلم Mad Max را بر عهده داشت و نیکو لاتوریس در نوشتن فیلم‌نامه این فیلم به او کمک کرد.

بیشتر بخوانید  برنامه‌ریزی برلین برای سرقتی بزرگ در تیزر اسپین-آف سریال Money Heist

فیلم Furiosa: A Mad Max Saga برای اکران در تاریخ ۴ خرداد ۱۴۰۳ (۲۴ مه ۲۰۲۴) برنامه‌ریزی شده است. فیلم Mad Max: Fury Road در سال ۲۰۱۵ روی پرده‌های سینما رفت و ۳۷۵.۲ میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشت. همچنین این فیلم ۶ جایزه اسکار را نیز به خانه برد. اتفاقات فیلم فیوریوسا ۱۵ سال پیش از اتفاقات فیلم Mad Max: Fury Road رخ خواهد داد.

اخبار مرتبط

اینستاگرام زومجی
اخبار بازی

بازی جدید توسعه‌دهندگان سابق XCOM معرفی شد

اعضای سابق تیم توسعه‌دهنده بازی XCOM همزمان با تأسیس استودیو Midsummer از جزئیات بازی در دست توسعه خود رونمایی کردند. کارمندان استودیو‌های مختلف درکنار سازندگان