منطقه جوکر در بازی Suicide Squad: Kill the Justice League حضور دارد

اشتراک گذاری

منطقه‌ای از بازی Suicide Squad: Kill the Justice League مضامین و طراحی با الهام از جوکر وجود دارد.

اخیرا راک‌استدی جلسه پرسش‌وپاسخی در دیسکورد برگزار کرده و درباره محتوای پایان بازی Suicide Squad: Kill the Justice League صحبت کرده است. بازیکنان اسلحه‌ها و ست‌های بدنام سطح بالاتری دریافت خواهند کرد، در مراحل هجوم با برینیاک مبارزه می‌کنند و امکان ارتقای قابلیت‌های شخصیت‌ها هم وجود دارد.

بعد از عرضه، این اثر شخصیت‌های قابل‌بازی و مناطق بیشتری دریافت خواهد کرد. یکی از آن‌ها منطقه‌ای با مضامین جوکر است که طراحی هنری آن هم منتشر شده است. این منطقه The Daily Chuckle نام دارد و احتمالا نمایشنامه‌ای در روزنامه دیلی پلنت در شهر متروپولیس است. همچنین درکنار این ساختمان روزنامه‌هایی قرار دارند که ظاهر جوکر در آن‌ها موجود است.

ادامه مطلب ممکن است حاوی اسپویل از سری Batman: Arkham باشد.

ممکن است این منطقه در حومه شهر قرار گرفته باشد؛ اما باتوجه‌به وقایع سری بتمن آرکهام، باید ببینیم نقش جوکر چگونه خواهد بود. شاید یک شخصیت تقلبی جای او را گرفته باشد.

بازی Suicide Squad: Kill the Justice League در تاریخ ۱۳ بهمن (۲ فوریه) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر عرضه خواهد شد. طبق شایعات در سیزن‌های بعدی این اثر به آرکهام و شهر گاتهام بازخواهیم‌ گشت.

بیشتر بخوانید  تریلر گیم پلی بسته الحاقی Separate Ways ریمیک Resident Evil 4 با تمرکز روی مبارزات

اخبار مرتبط