منتظر عرضه کالاف دیوتی روی گیم پس باشید

سونی احتمالا استودیو جدیدی با سازندگان سابق کالاف دیوتی تاسیس کرده است

اشتراک گذاری

سارا باند تایید کرد که تمام بازی‌های فرست-پارتی مایکروسافت ازجمله مجموعه کالاف دیوتی روی گیم پس عرضه خواهند شد.

سارا باند، رئیس ایکس باکس در مصاحبه جدید خود با رسانه بلومبرگ تایید کرد که شرکت مایکروسافت همچنان برای عرضه تمام بازی‌های فرست-پارتی خود ازجمله بازی‌های Call of Duty روی سرویس Game Pass برنامه دارد. باند در این مصاحبه درباره موضوع‌های مختلفی ازجمله برنامه سخت‌افزاری آینده ایکس باکس، دلیل تعطیلی استودیوهایی نظیر تانگو گیم‌ورکس، برنامه برای تأسیس فروشگاه بازی‌های ایکس باکس روی موبایل و موارد دیگر گفت‌وگو کرد.

بااین‌حال یکی از مهم‌ترین بخش‌های این مصاحبه به شایعه‌ها و حواشی مربوط‌به عرضه کالاف دیوتی روی سرویس گیم پس مربوط می‌شود. رسانه The Verge اخیرا گزارش داد که مایکروسافت شدیدا درگیر بحث و تصمیم‌گیری برای عرضه بازی‌های Call of Duty روی سرویس گیم پس شده است. بااین‌حال سارا باند در مصاحبه اخیر این گزارش را رد کرد و گفت تمام بازی‌های فرست-پارتی ایکس باکس به سرویس اشتراکی گیم پس اضافه خواهند شد.

کاپیتان پرایس در بازی Call of Duty: MW3

رئیس برند ایکس باکس دراین‌باره توضیح داد: «می‌دانیم که عمده کاربران ایکس باکس عاشق گیم پس هستند. باتوجه‌به اینکه گیم پس یک سرویس اشتراکی بازی به‌حساب می‌آید، کاربران مجموعه‌های غنی از بازی‌های تازه را دریافت می‌کنند. بااین‌حال نکته مهم‌تر این است که مشترکان تک‌تک بازی‌هایی را که ما تولید می‌کنیم، از روز اول عرضه در گیم پس تجربه خواهند کرد. ما تلاش می‌کنیم کیفیت و تعداد این بازی‌ها را در طول زمان افزایش دهیم. ما تا پایان سال جاری شاهد بازی‌های واقعا بزرگ بیشتری هستیم که وارد گیم پس خواهند شد.»

بیشتر بخوانید  رونمایی از نینتندو سوییچ اولد طرح ماریو با رنگ قرمز

سارا باند در ادامه مصاحبه خود در پاسخ به سؤالی درباره عرضه بازی‌های اکتیویژن نظیر Call of Duty روی گیم پس گفت: «در میان این بازی‌ها آثار واقعا شگفت‌انگیزی را خواهید دید که تداوم این رویکرد به‌عنوان موضوعی که واقعا برای بازیکن‌های ایکس باکس ارزشمند است، برای ما اهمیت زیادی دارد.»

باتوجه‌به این گفته‌ها به‌نظر می‌رسد که انتظار بازیکن‌های ایکس باکس برای راه‌یابی بازی‌های کالاف دیوتی به سرویس گیم پس نتیجه داده است. بااین‌حال هنوز مشخص نیست که بازی Call of Duty: Black Ops 6 که برای عرضه در سال جاری برنامه‌ریزی شده است، در این برنامه جا بگیرد.

اخبار مرتبط

اینستاگرام زومجی
اخبار بازی

بازی جدید توسعه‌دهندگان سابق XCOM معرفی شد

اعضای سابق تیم توسعه‌دهنده بازی XCOM همزمان با تأسیس استودیو Midsummer از جزئیات بازی در دست توسعه خود رونمایی کردند. کارمندان استودیو‌های مختلف درکنار سازندگان