بازی Hellblade 2 به PS5 می‌آید؟

اشتراک گذاری

تام وارن از رسانه ورج گزارش داد که مایکروسافت مشغول بررسی امکان عرضه Senua’s Saga: Hellblade 2 برای پلی استیشن 5 است.

مایکروسافت هفته جاری را با تعطیلی چهار استودیو ازجمله Arkane Austin و Tango Gameworks آغاز کرد که باعث شکل‌گیری بحث‌های زیادی شد. رسانه The Verge در گزارش جدیدی ادعا کرد که مایکروسافت در زمینه مدیریت استودیوها و آی‌پی‌های متعلق به خود سردرگم شده است. این گزارش حاکی از آن است که مایکروسافت مشغول بررسی امکان عرضه بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 استودیو نینجا تئوری برای پلی استیشن است.

تام وارن از رسانه ورج در این‌باره اظهار داشت: «می‌دانم که بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 یکی دیگر از آثاری است که شرکت مایکروسافت برای عرضه روی کنسول پلی استیشن 5 در نظر گرفته است.» تام وارن یکی از اولین کسانی بود که عرضه بازی‌های فرست-پارتی ایکس باکس برای پلتفرم‌های رقیب را فاش کرد. اگر عرضه بازی هل‌بلید ۲ نهایتا برای کنسول PS5 تأیید شود، گیمرها احتمالا باید زمان زیادی را برای تجربه این ویدیوگیم منتظر بمانند.

بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 اثری «متمرکز بر روایت» است و مدت زمان داستان بازی مشابه نسخه اول و چیزی حدود ۷.۵ ساعت خواهد بود. این بازی مورد انتظار تنها به‌صورت دیجیتالی عرضه خواهد شد و با برچسب قیمتی ۴۹.۹۹ دلار روانه بازار می‌شود. بازی هل‌بلید ۲ در تاریخ ۱ خرداد ۱۴۰۳ (۲۱ مه ۲۰۲۴) دردسترس کاربران ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر قرار می‌گیرد و از روز نخست انتشار به گیم پس می‌آید.

بیشتر بخوانید  احتمال عرضه بازی Helldivers 2 تا ابتدای پاییز

اخبار مرتبط

اینستاگرام زومجی
اخبار بازی

بازی جدید توسعه‌دهندگان سابق XCOM معرفی شد

اعضای سابق تیم توسعه‌دهنده بازی XCOM همزمان با تأسیس استودیو Midsummer از جزئیات بازی در دست توسعه خود رونمایی کردند. کارمندان استودیو‌های مختلف درکنار سازندگان