قیمت بازی Concord مشابه Helldivers 2 خواهد بود

اشتراک گذاری

وب‌سایت فروشگاه پلی استیشن در استرالیا، قیمت بازی Concord را درج کرده است و ظاهرا قیمت آن مشابه‌ با بازی Helldivers 2 خواهد بود.

در رویداد اخیر State of Play، اولین نمایش از گیم‌پلی Concord ارائه شد؛ همچنین سونی تأیید کرد که این بازی در ماه اوت ۲۰۲۴ (مرداد ۱۴۰۳) برای پلی استیشن 5 و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. پیش‌فروش بازی نیز قرار است در تاریخ ۶ ژوئن ۲۰۲۴ (۱۷ خرداد ۱۴۰۳) آغاز شود؛ به این معنی که قیمت بازی هنوز به‌طور رسمی اعلام نشده است. اگرچه برخی فروشگاه‌ها ظاهراً سرنخ‌هایی در این زمینه دارند.

همان‌طور که توسط یکی از کاربران در ResetEra گزارش شده است، نسخه استاندارد بازی Concord در فروشگاه پلی استیشن استرالیا قیمتی معادل ۵۹.۹۵ دلار استرالیا دارد و نسخه دلوکس آن نیز با قیمت ۹۴.۹۵ دلار استرالیا برای خرید در دسترس است. جالب اینجا است که Helldivers 2 در ماه فوریه ۲۰۲۴ (بهمن ۱۴۰۲) با همین قیمت‌ها در استرالیا عرضه شده بود.

نسخه استاندارد و دلوکس بازی Helldivers 2 در زمان انتشار به ترتیب ۳۹.۹۹ و ۵۹.۹۹ دلار آمریکا قیمت داشتند و انتظار می‌رود که بازی Concord نیز با همین قیمت‌ها در سراسر جهان عرضه شود. باتوجه‌به اینکه پیش‌فروش بازی در تاریخ ۱۷ خرداد آغاز می‌شود، قیمت رسمی آن را به‌زودی خواهیم فهمید؛ بنابراین برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید  فروش سری بازی Mortal Kombat از ۸۰ میلیون نسخه فراتر رفت

اخبار مرتبط