اورواچ ۲، بدترین بازی تاریخ استیم از نظر گیمرها

اشتراک گذاری

بازی Overwatch 2 هم‌اکنون ضعیف‌ترین بازی تاریخ استیم از نظر کاربران به حساب می‌آید.

شرکت بلیزارد اینترتینمنت از زمان عرضه بازی Overwatch 2 درگیر جنجال‌های مختلف شد و به نظر می‌رسد انتقاد بازیکنان با گذر زمان در حال گسترش است. بسیاری از بازیکنان نسبت به تغییرات بحث‌برانگیز PvE، رویکردهای کسب درآمد و فقدان ویژگی‌هایی که سازندگان وعده داده بودند، اعتراض خود را نشان داده‌اند. با وجود این مشکلات، جای تعجبی ندارد که تعداد بازیکنان فعال Overwatch 2 رو به کاهش باشد و حال می‌توانیم انعکاس آن را در واکنش‌ تند کاربران استیم مشاهده کنیم.

بلیزارد اخیرا همزمان با شروع فصل ششم بازی Overwatch 2 به نام Invasion، آن را روی فروشگاه استیم در دسترس بازیکنان قرار داد. با این وجود به نظر می‌رسد بازیکنان استقبال چندان خوبی از اولین بازی بلیزارد روی فروشگاه استیم نداشته‌اند و بازخوردهای آن‌ها بسیار منفی‌تر از تصورات سازنده بوده است.

بازی Overwatch 2 در حال حاضر رده‌بندی بسیار منفی (Overwhelmingly Negative) را در بخش نظرات کاربران به خود اختصاص داده است؛ به طوری که از میان بیش از ۱۰۰ هزار بازخورد تنها ۹ درصد آن‌ها مثبت بوده‌اند. با این وجود بازی Overwatch 2 پس از عرضه روی استیم توانست تعداد قابل توجهی از بازیکنان جدید را جذب کند و طبق آمار SteamDB به تعداد حداکثر کاربران همزمان بیش از ۷۵ هزار نفر دست یابد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره این اخبار بازی را با تیم گیم طور و سایر کاربرها در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید  فروش پلی استیشن در اروپا چهار برابر ایکس باکس است

اخبار مرتبط