قابلیت کراس سیو امسال به بازی Warframe اضافه خواهد شد

اشتراک گذاری

استودیو Digital Extremes اضافه شدن قابلیت کراس سیو در سال جاری به بازی Warframe را تایید کرد.

تیم Digital Extremes اخیرا در رویداد TennoCon جزئیات زیادی از بازی اکشن و نقش‌آفرینی Warframe را با طرفداران به اشتراک گذاشت. این سازنده در یکی از مهم‌ترین اعلامیه‌های این مراسم تایید کرد قابلیت کراس سیو در سال جاری به بازی Warframe اضافه خواهد شد تا بازیکنان بتوانند فایل ذخیره خود را روی پلتفرم‌های مختلف استفاده کنند. توسعه‌دهندگان در ژوئیه ۲۰۲۱ تایید کرده بودند دو قابلیت کراس سیو و کراس‌ پلی در آینده به بازی اضافه می‌شوند که درنهایت کراس پلی در دسامبر گذشته در دسترس بازیکنان Warframe قرار گرفت.

در ادامه حساب رسمی توییتر Warframe جزئیات زیادی از قابلیت کراس سیو ارائه نکرد و تنها توضیح داد که بازیکنان می‌توانند با استفاده از آن، اطلاعات ذخیره‌شده حساب خود را به هر پلتفرم انتقال دهند. با استفاده از این گزینه، بازیکنان می‌توانند ادامه پیشرفت خود را بین کامپیوتر، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان جابه‌جا کنند.

تیم سازنده Warframe در آینده جزئیات بیشتری در مورد کراس سیو را با مخاطبان به اشتراک خواهد گذاشت. این بازی هم‌اکنون روی کامپیوتر، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس بازیکنان قرار دارد. سازندگان اوایل امسال بسته الحاقی The Duviri Paradox را منتشر کردند که المان‌های سبک روگ‌لایت را به بازی اضافه کرد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره جدیدترین اخبار بازی Warframe را با تیم گیم طور و سایر کاربرها در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید  عرضه تریلر جدید بازی Final Fantasy 16 با محوریت نمایش مبارزات حماسی

اخبار مرتبط