فصل دوم The Last of Us کوتاه‌تر خواهد بود

اشتراک گذاری

کریگ مازن در گفت‌وگو اخیر خود تأیید کرد که فصل دوم سریال The Last of Us هفت قسمت خواهد داشت.

با اینکه فیلم‌برداری فصل دوم سریال The Last of Us (آخرین بازمانده از ما) ادامه دارد و به این زودی‌ها نباید منتظر بازگشت جول و الی بود، کریگ مازن جزئیات جدیدی از این اقتباس تلویزیونی را با طرفدارها به اشتراک گذاشت. همان‌طور که این شورانر تأیید کرد، فصل دوم لست آو آس هفت قسمت دارد که دو اپیزود کمتر از فصل اول است.

کریگ مازن در گفت‌وگو با رسانه ددلاین توضیح داد: «محتوای داستانی بازی The Last of Us Part 2 بسیار بیشتر از محتوای داستانی نسخه اول مجموعه است؛ بنابراین یکی از اولین کارهایی که باید انجام می‌دادیم، دریافتن این بود که چگونه این داستان را در طول فصول روایت کنیم. وقتی این کار را انجام می‌دهید، به‌دنبال نقاط پایان منطقی می‌گردید. همان‌طور که شکل کلی اپیزودهای فصل دوم را تعیین کردیم، نقطه پایان معقولی پس از هفت اپیزود پدیدار شد.»

بااین‌حال یکی از اپیزودهای فصل دوم سریال The Last of Us کمی طولانی‌تر خواهد بود. کریگ مازن می‌گوید که فصل دوم اپیزودی خواهد داشت که دارای مدت زمانی طولانی‌تر از حد معمول است؛ درست مانند اپیزود افتتاحیه فصل اول که ۸۰ دقیقه بود. این شورانر در بخش دیگری از اظهاراتش تأیید کرد که فصل سوم سریال لست آو آس «به‌طور قابل‌توجهی بزرگ‌تر» خواهد بود، اما برای به پایان رساندن داستان الی احتمالا به تولید فصل چهارم نیاز خواهد بود.

پدرو پاسکال و بلا رمزی دوباره نقش جول و الی را در فصل دوم سریال The Last of Us ایفا می‌کنند. گابریل لونا در نقش تامی، یانگ مازینو در نقش جسی، کیتلین دیور در نقش ابی، ایزابلا مرسد در قش دینا، دنی رامیرز در نقش مانی، اریلا بارر در نقش مل، تاتی گابریل در نقش نورا، اسپنسر لرد در نقش اوون، جفری رایت در نقش آیزاک و کاترین اوهارا در نقش نامعلوم از دیگر بازیگرهایی به‌شمار می‌آیند که در فصل دوم این سریال بازی می‌کنند.

بیشتر بخوانید  تریلر فیلم Rebel Moon Part Two؛ تقابل جنگجویان انقلابی و امپراتوری

مارک مایلود، کارگردان سریال Succession (وراثت)، نینا لوپز-کورادو، کارگردان سریال Perry Mason (پری میسون)، استیون ویلیامز، کارگردان سریال Watchmen (نگهبانان) و کیت هرون، کارگردان سریال Loki (لوکی) درکنار نیل دراکمن و کریگ مازن حداقل وظیفه کارگردانی یکی از قسمت‌های فصل دوم The Last of Us را در دست می‌گیرند. فصل دوم سریال لست آو آس در زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۵ از شبکه HBO تقدیم طرفدارها خواهد شد.

اخبار مرتبط