تاریخ انتشار نسخه با کیفیت انیمه The Boy and the Heron مشخص شد

اشتراک گذاری

استودیو جیبلی تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی و VOD انیمه The Boy and the Heron به کارگردانی هایائو میازاکی را تایید و اعلام کرده است.

انیمه The Boy and the Heron سال گذشته روی پرده‌های سینما رفت و درنهایت توانست با تحسین منتقدان و تماشاگران مواجه شود و در ادامه جدیدترین انیمه هایائو میازاکی جایزه اسکار بهترین انیمیشن سال را دریافت کرد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ انتشار نسخه با کیفیت انیمه پسر و ماهیخوار مشخص شده است. استودیو جیبلی اعلام کرد که نسخه VOD یا دیجیتالی انیمه The Boy and the Heron در تاریخ ۵ تیر (۲۵ ژوئن) منتشر خواهد شد.

همچنین نسخه فیزیکی و بلوری انیمه پسر و ماهیخوار در تاریخ ۳ ژوئیه (۱۳ تیر) منتشر می‌شود. این انیمه درواقع اولین انیمه استودیو جیبلی است که دارای نسخه 4K خانگی خواهد بود. سوما سانتوکی، ماساکی سودا، ایمیون، یوشینو کیمورا، شوهی هینو، کو شیباساکی و تاکویا کیمورا از جمله صداپیشگان انیمه The Boy and the Heron هستند. هایائو میازاکی وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه انیمه پسر و ماهیخوار را بر عهده داشته است.

هایائو میازاکی پیش از این برای کارگردانی انیمه‌هایی چون انیمه The Castle of Cagliostro، انیمه Nausicaä of the Valley of the Wind، انیمه Castle in the Sky، انیمه My Neighbor Totoro، انیمه Kiki’s Delivery Service، انیمه Porco Rosso، انیمه Princess Mononoke، انیمه Spirited Away، انیمه Howl’s Moving Castle، انیمه Ponyo و انیمه The Wind Rises شناخته می‌شد.

او در سال ۲۰۱۳ و پس از کارگردانی انیمه The Wind Rises تصمیم به بازنشستگی گرفت، اما در سال ۲۰۱۷ میازاکی اعلام کرد که برای کارگردانی یک انیمه دیگر بازگشته است. طبق گفته استودیو جیبلی، هایائو میازاکی پس از انیمه The Boy and the Heron قرار است یک انیمه دیگر را نیز کارگردانی کند. انیمه پسر و ماهیخوار تاکنون بیش از ۳۰۰ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرده است تا به پنجمین انیمه تاریخ تبدیل شود که به این فروش دست پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید  تریلر جدید انیمیشن Inside Out 2 احساسات رایلی را نشان می‌دهد

اخبار مرتبط