فروشگاه موبایل ایکس باکس در راه است

اشتراک گذاری

سارا باند در جدیدترین مصاحبه‌ی خود، تاریخ در دسترس قرار گرفتن فروشگاه موبایل ایکس باکس را اعلام کرد.

مایکروسافت به‌تازگی از برنامه‌های خود برای آغاز فعالیت فروشگاه موبایل ایکس باکس پرده برداشته است. سارا باند، مدیر ایکس باکس در جدیدترین مصاحبه خود با رسانه بلومبرگ اعلام کرد که این فروشگاه در ماه ژوئیه (تیر تا مرداد) در دسترس کاربران موبایل قرار خواهد گرفت.

باند تأکید کرد که بازی‌های تولید شده این شرکت روی فروشگاه موبایل ایکس باکس قرار خواهند گرفت؛ آثاری که پیش از در دسترس قرار گرفتن «روی تمامی دستگاه‌ها و کشور‌های مختلف» روی وب در دسترس قرار خواهد گرفت. به‌نظر می‌رسد که این فروشگاه قصد دارد تا تجربه‌ای آسان فارغ از موقعیت یا پلتفرم را اختیار کاربران قرار دهد. او در این راستا گفت:

«ما قصد داریم تا فهرستی از بازی‌های فرست پارتی ایکس باکس را روی فروشگاه موبایل خود قرار دهیم. شما می‌توانید شاهد حضور بازی‌هایی مانند Candy Crush و ماینکرفت باشید. ما فعالیت خود را با شبکه آغاز خواهیم کرد؛ چرا که به ما اجازه می‌دهد تا بتوانیم فارغ از محدودیت‌های قوانین محیط فروشگاه تجربه‌ای در دسترس میان تمامی دستگاه‌ها و کشور‌ها را ارائه دهیم.»

فروشگاه موبایل ایکس باکس علاوه‌بر بازی‌های فرست پارتی این شرکت، آثار دیگری را طی همکاری‌های آتی به این سرویس اضافه خواهد کرد. به‌نظر می‌رسد که این ایده، پروژه‌ای بلند‌ پروازانه باشد؛ چرا که مایکروسافت قصد دارد با اطمینان حاصل کردن از «همراه داشتن فهرست بازی‌ها، هویت و تروفی‌ها» توسط بازیکن، از ساختن یک برنامه ساده گیمیگ فراتر برود.

مایکروسافت ساخت این پروژه را از چند سال پیش آغاز کرده بود و اطلاعات جدید پیرامون این فروشگاه خبر از شرایط خوب آن را می‌دهد، اما تا زمانی‌‌که به‌صورت کامل در دسترس عموم قرار نگیرد نمی‌توان در مورد عملکرد آن صحبت کرد.

بیشتر بخوانید  بازی The Division Heartland احتمالا به‌زودی عرضه خواهد شد

اخبار مرتبط